Przetargi.pl
Pełnie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Wieniawskiego - Gagarina - de Gaullea - al. Podwale w Wałbrzychu, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 376

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Wieniawskiego - Gagarina - de Gaullea - al. Podwale w Wałbrzychu, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 376
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Wieniawskiego - Gagarina - de Gaullea - al. Podwale w Wałbrzychu, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 376. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - wykonywania wszelkich koniecznych i niezbędnych czynności w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla zrealizowania zadania inwestycyjnego wraz z robotami dodatkowymi, o ile takie wystąpią i robotami uzupełniającymi, - pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla wszystkich branż występujących na niniejszym zadaniu zgodnie z ustawą - Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. Obowiązki i prawa inspektora nadzoru wynikają z art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami). 2. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy pełniącego funkcję Inwestora Zastępczego: pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim prawem budowlanym, współpraca z nadzorem autorskim, zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej (rzeczowo-finansowej), przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dziennika budowy, wydawanie wszystkich poleceń na piśmie, protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i współudział w przejmowaniu przez wykonawcę terenów przejętych od poszczególnych właścicieli na okres czasowy, współudział po zakończeniu robót w przekazaniu użytkownikowi terenów przejętych na okres czasowy, przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy robót budowlanych głównych punktów geodezyjnych, stała obecność na terenie budowy koordynatora czynności nadzoru inwestycyjnego na budowie, a także obecność pozostałych inspektorów nadzoru na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych, nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu w okresie trwania prac branżowych właściwych dla specjalności inspektora nadzoru, rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji koncepcji rozwiązań problemów technicznych wraz z analizą finansową, akceptacja ubezpieczeń, opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót, monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem robót, upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, wyegzekwowanie przestrzegania przedsięwzięć dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i dokonanie niezbędnych korekt tych rysunków, sprawdzenie i zaopiniowanie przygotowanego przez Wykonawcę robót budowlanych projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, opracowanie wniosków na roboty dodatkowe/zamienne, łącznie z dokumentacją umożliwiającą dokonanie zapłaty za nie przez Zamawiającego, oraz przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu, kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających kwalifikacje personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, sprawdzenie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, czuwanie nad jakością wykonywanych robót, wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej obowiązujących standardów, kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, dokonywanie potwierdzenia prawidłowości i ilości wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu, przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z Zamawiającym, sporządzanie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, zorganizowanie, minimum dwa razy w miesiącu, rady budowy dotyczącej postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót budowlanych i Zespołu Inwestora Zastępczego oraz sporządzenie protokołu dla stron, prowadzenie korespondencji i dokumentacji, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych, weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, zgodnie z pozwoleniem na budowę, organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów: częściowych i ostatecznego, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia tych odbiorów, w okresie rękojmi i gwarancji, jeden raz w roku, a w przypadku ujawnienia się wad, na każde wezwanie Zamawiającego dokonanie przeglądu technicznego, łącznie z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Inwestor Zastępczy będzie nadzorował ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokona odbioru po ich usunięciu, rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, przygotowanie dokumentów potwierdzających całkowite wykonanie robót (świadectwo wykonania i przejęcia), przygotowanie kompletnego wniosku (wraz z załącznikami) zgodnie z pozwoleniem na budowę i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego. W przypadku niekompletności wniosku niezwłoczne uzupełnienie brakujących dokumentów. sporządzanie umotywowanych wniosków o naliczenie kar umownych, dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, wypełnianie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określonych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, prowadzenie bieżącej analizy rozliczeń rzeczowo-finansowych zadania głównego i ewentualnych robót dodatkowych/zamiennych niezbędnych dla prawidłowego postępu prac. Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o możliwej zmianie kosztów inwestycji i uzyskanie akceptacji Zamawiającego na taką zmianę. po likwidacji kolizji z siecią uzbrojenia uzyskanie protokołów odbiorów od gestorów sieci. Ponadto w zakresie obowiązków Wykonawcy pełniącego funkcję Inwestora Zastępczego będzie: przedstawienie do zaakceptowania przez Zamawiającego kandydatury jednego Inspektorów Nadzoru jako koordynatora czynności nadzoru inwestycyjnego na budowie, (zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane), sprawdzenie i potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej, zaopiniowania wniosków Wykonawcy robót budowlanych o zatrudnieniu podwykonawców robót, zatwierdzenie harmonogramu robót, planu BiOZ, Programu Zapewnienia Jakości, przeprowadzenie koniecznych pomiarów technicznych, pomiarów geodezyjnych, laboratoryjnych potwierdzających jednoznacznie właściwą jakość wykonanych robót. Koszty związane z realizacją wymienionych obowiązków i czynności są elementem wynagrodzenia Inwestora Zastępczego. Od Inwestora Zastępczego wymaga się uzyskania każdorazowo aprobaty Zamawiającego przed podjęciem działań wynikających ze Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 71.54.00.00-5 - Usługi zarządzania budową. 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Ogólny opis zadania inwestycyjnego: Zakres inwestycji obejmować będzie : - roboty drogowe (rozbiórkowe i odtworzeniowe nawierzchni chodników wraz z niewielką korektą układu drogowego, budowa ścieżki rowerowej w obrębie skrzyżowania), - budowę sygnalizacji świetlnej, - przebudowę oświetlenia ulicznego kolidującego z realizowaną inwestycją, - zapewnienie stałej organizacji ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wykonanych przez firmę: TRASKO PRACOWNIA PROJEKTOWA mgr inż. Wojciech Sobolewski- Szczecin Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dla Wykonawcy robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej www.bip.zdkium.walbrzych.pl oraz w siedzibie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach