Przetargi.pl
Pełenienie funkcjiinspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - Poprawa jakości i dostępności usług świadczonych przez SP ZOZ w Brzesku poprzez inwestycje w Blok Operacyjny i Pododdział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32800 Brzesko, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 146 621 155
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 68
    32800 Brzesko, woj. małopolskie, fax. 146 621 155
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-brzesko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełenienie funkcjiinspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - Poprawa jakości i dostępności usług świadczonych przez SP ZOZ w Brzesku poprzez inwestycje w Blok Operacyjny i Pododdział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania: „Poprawa jakości i dostępności usług świadczonych przez SP ZOZ w Brzesku poprzez inwestycje w Blok Operacyjny i Pododdział Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej” w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku, przy ul. Kościuszki 68. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim obejmują poniższy zakres robót: Modernizacja Pododdziału Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej; zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje modernizację Pododdziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej poprzez przebudowę w zakresie nowej łazienki w pokoju 1 osobowym, wyburzenie ściany działowej dla połączenia dwóch pokoi 3 osobowych i utworzenie jednego pokoju 5 osobowego oraz wszystkie prace wykończeniowe zgodnie z projektem budowlanym, o którym mowa w pkt 3.4. Całkowita powierzchnia modernizowanych pomieszczeń wynosi - ok.290 m². Przedmiot zamówienia (usługa nadzoru inwestorskiego) został podzielony na następujące części: Część I - Koordynator - Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno -budowlanej; Część II - Inspektor nadzoru branży sanitarnej; Część III - Inspektor nadzoru branży elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.7.2.1) może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach