Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 41 41 804 , fax. 18 41 41 700
- Data zamieszczenia: 2010-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
ul. Nawojowska 118 118
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 41 41 804, fax. 18 41 41 700
REGON: 12109129100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PCFE 3421/68/10 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Generacja 45+ atutem firmy- podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób bezrobotnych powyżej 45 roku życia z terenów powiatów: nowosądeckiego, gorlickiego, limanowskiego oraz Miasta Nowego Sącza, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. L.p. Nazwa j.m. Razem - ilość 1) Papier biurowy A4 Format A4, gramatura 80G/M2, białość 161 wg skali białości CIE, 500 szt. w ryzie ryza 65. 2) Kalendarz książkowy Format A5, układ dzienny, kolor okładki granatowy szt. 22. 3) Skoroszyt formatu A4, z otworami, twardy Pozwalający na wpięcie do segregatora, tylna okładka kolorowa, przednia przeźroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu szt. 60. 4) Koszulki na dokumenty Do przechowywania dokumentów w formacie A4,europerforacja umożliwiająca wpięcie do każdego typu segregatora, otwierane od góry, wykonane z folii krystalicznej, 100 sztuk w opakowaniu op. 10. 5) Zszywki Zszywki 24/6, 1000 sztuk w opakowaniu op. 200. 6) Spinacze trójkątne - małe 25 mm, 100 sztuk w opakowaniu op. 200. 7) Kostka samoprzylepna 450K 76*76 szt. 30. 8) Długopis niebieski Żelowy z wymiennym wkładem 0,5 mm, gumowy ergonomiczny uchwyt, grubość linii pisania 0,32 mm, długość pisania 1200 m szt. 25. 9) Długopis czarny Żelowy z wymiennym wkładem 0,5 mm, gumowy ergonomiczny uchwyt, grubość linii pisania 0,32 mm, długość pisania 1200 m szt. 25. 10) Długopis czerwony Żelowy z wymiennym wkładem 0,5 mm, gumowy ergonomiczny uchwyt, grubość linii pisania 0,32 mm, długość pisania 1200 m szt. 25. 11) Długopis zielony Żelowy z wymiennym wkładem 0,5 mm, gumowy ergonomiczny uchwyt, grubość linii pisania 0,32 mm, długość pisania 1200 m szt. 25. 12) Cienkopis niebieski Grubość linii pisania 0,4 mm, długość pisania 1200 m szt. 25. 13) Cienkopis czarny Grubość linii pisania 0,4 mm, długość pisania 1200 m szt. 25. 14) Cienkopis czerwony Grubość linii pisania 0,4 mm, długość pisania 1200 m szt. 25. 15) Cienkopis zielony Grubość linii pisania 0,4 mm, długość pisania 1200 m szt. 25. 16) Teczka skrzydełkowa z gumką Format A4/15 mm szt. 30. 17) Zakładki indeksujące Wymiary 15x50 mm, samoprzylepne, min. 500 szt. w opakowaniu, po sto w różnych kolorach op. 30. 18) Teczka z gumką lakierowana Teczka o gramaturze 350g/m2 szt. 100. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały biurowe na własny koszt i ryzyko do siedziby Powiatowego Centrum Funduszy Europejskich, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP.272.37.2015 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2015-11-17 - ZP.272.33.2014 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2014-11-05 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2014-01-23 - Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-17 - ZP.272.35.2013 zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa pakietów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-10-04 - Zamówienie na dostawę materiałów biurowych, ZP.272.12.2013
Dodano: 2013-06-05 - Dostawa druków akcydensowych i poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2013 roku
Dodano: 2013-05-28