Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 547 67 36 , fax. 18 547 67 36
- Data zamieszczenia: 2011-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
ul. Nawojowska 118 118
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 547 67 36, fax. 18 547 67 36
REGON: 12109129100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PCFE.272.94.2011 Organizacja praktyk zawodowych dla uczestników projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych dla uczniów kształcących się w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie Powiatu Nowosądeckiego. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Nr WND-POKL.09.02.00-12-001/10 pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Praktyki powinny odbywać się w zakładach/instytucjach sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw działających w branży gastronomicznej, hotelarskiej lub turystycznej. 3. Instytucja(e)/zakład(y) przyjmująca/e na praktyki powinny być zlokalizowane na terenie powiatów: nowotarski lub nowosądecki. 4. Praktyką objętych zostanie maksymalnie 50 uczniów kształcących się w zawodach: kucharz, kelner w technikach i zasadniczych szkołach zawodowych na terenie Powiatu Nowosądeckiego. 5. Wykonawca jest zobowiązany podzielić uczestników praktyk na grupy maksymalnie 5-osobowe. Praktyka każdej z grup może odbywać się w innej instytucji/zakładzie. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych grup, które odbywają praktyki w tym samym czasie, w jednym zakładzie, z tym jednak zastrzeżeniem, że w takim przypadku łączna liczba uczestników praktyk nie przekroczy 5 osób. 6. Czas trwania praktyki zawodowej dla 1 uczestnika praktyk wynosi 4 tygodnie w terminie lipiec - sierpień 2011. Praktyki muszą odbywać się w sposób ciągły. Zamawiający nie dopuszcza podziału praktyki na części. 7. Wymiar praktyk zawodowych wynosi 40 godzin tygodniowo (5 dni x 8 godzin). Praktyki odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku. Praktyki nie mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. 8. Praktyki muszą odbywać się w przedziale czasowym od 7.00 do 17.00, z zastrzeżeniem, że czas trwania praktyki jest nieprzerwany przez 8 godzin z uwzględnieniem przerw wynikających z przepisów obowiązujących w danym zakładzie pracy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w mniejszym zakresie. 10. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 3 dni od podpisania umowy, nie później jednak niż 5 dni przed rozpoczęciem praktyk przedstawić do wiadomości Zamawiającego harmonogram praktyk z podziałem na grupy uwzględniający: -Imię i nazwisko uczestnika praktyk, -Miejsce odbywania praktyki, -Termin odbywania praktyki, -Imię i nazwisko oraz dane kontaktowe opiekuna praktyk. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom zakwaterowania, wyżywienia oraz transportu. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, realizując obowiązki wynikające z zawartej umowy zobowiązany jest do zapewnienia opieki i bezpieczeństwa uczestnikom praktyk. 13. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas przejazdów i odbywania praktyki dla każdego uczestnika. 14. Praktyki zawodowe winny być prowadzone pod kierunkiem opiekunów praktyk zawodowych, którymi mogą być pracodawcy, wyznaczeni przez nich pracownicy lub nauczyciele zawodu, posiadający kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 lipca 2002 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U. Nr 113, poz. 988). 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcfe.powiat-ns.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02