Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
- Data zamieszczenia: 2020-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Trzebnicka 33
50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Park rekreacyjny Mikołowska” Strachocin – Swojczyce - Wojnów - ETAP 1 realizowany w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2018, projekt nr 555 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. I etap realizacji obejmuje budowę zespołu placów zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą: -budowę elementów małej architektury, tj. urządzeń zabawowych i podestów drewnianych, nawierzchni, -przebudowę istniejącej górki, -utwardzenie nawierzchni ścieżek spacerowych i placów rekreacyjnych, -montaż elementów wyposażenia terenu, tj. ławek, koszy na śmieci Lokalizacja : dz. 71/6, 72/7; AM-2 obręb Strachocin Wrocław, ul. Mikołowska W ramach zamówienia realizowany będzie ETAP 1 przedstawiony w dokumentacji. Wszystkie prace prowadzone na terenie inwestycji muszą być wykonywać sprzętem nie cięższym niż 5,5 tony. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych i 00/100). 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określają postanowienia SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie o grupie kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - Załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiotowe zobowiązanie ma być złożone wraz z ofertą i podpisane przez podmiot trzeci. Szczegółowe informacje dla wykonawców, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów określają postanowienia SIWZ. 3. Szczegółowe informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określają postanowienia SIWZ 4. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych, w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanych urządzeń równoważnych z wymogami/parametrami/danymi technicznymi zawartymi w dokumentacji przetargowej, Wykonawca składa: a) Zestawienie zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeń równoważnych - o ile Wykonawca chce zaproponować sprzęt równoważny (urządzenia – wyposażenia terenu w elementy małej architektury oraz materiały), wg Załącznika nr 6 do SIWZ, wraz ze b) Stosownymi dokumentami potwierdzającymi spełnianie wymagań/parametrów określonych przez Zamawiającego, w szczególności: karty techniczne, opisy, rysunki z opisem, etc. zaproponowanych urządzeń równoważnych, z których jasno wynikać będą oferowane parametry urządzeń równoważnych, o których mowa w Rozdziale III pkt 14 i 15 SIWZ. Dokumenty określone powyżej w lit. a) i lit. b) stanowią ścisłą treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 5. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10