Przetargi.pl
Park Leonarda da Vinci na Gądowie Małym – etap II, WBO 2018 projekt nr 220 i WBO 2019 projekt nr 100.

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Park Leonarda da Vinci na Gądowie Małym – etap II, WBO 2018 projekt nr 220 i WBO 2019 projekt nr 100.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach inwestycji przewiduje się zagospodarowanie działki nr 5/400, AM-3, obręb Gądów Mały zlokalizowanej pomiędzy ul. Drzewieckiego, Bajana i Hynka we Wrocławiu o powierzchni ok. 8 810 m2. W zakres zadania wchodzi budowa ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej, podestu ze stali i schodów betonowych prowadzących na istniejące wzniesienie, wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku, pergoli i tunelu wierzbowego oraz dostawa i montaż małej architektury (ławki z oparciem, kosze na odpady, tablica z regulaminem, leżaki miejskie, domki dla zapylaczy), a także wykonanie nasadzeń zieleni oraz założenie trawników i łąk kwietnych. Powyższa inwestycja obejmuje również budowę oświetlenia, które znajduje się na działkach nr 5/400, 5/401, 5/402, 5/38, 5/398, AM-3, obręb Gądów Mały. W zakresie Wykonawcy jest pozyskanie terenu pod budowane oświetlenie, tj. dla dz. nr 5/402 (będącej w zarządzie ZZK), 5/401, 5/38 (będących w zarządzie ZDiUM) oraz dz. nr 5/398 (będącej w zarządzie SM „Piast”). Powyższa inwestycja nie obejmuje montażu 5 punktów oświetleniowych na dz. nr 5/398, a jedynie ułożenie kabla o odpowiedniej długości umożliwiającej podłączenie lamp. Inwestycja realizowana jest na podstawie Decyzji nr 2716/2019 z dnia 18.06.2019r. o pozwoleniu na budowę oraz Decyzji zamiennej nr 338/2020 z dnia 27.01.2020, gdzie główny ciąg komunikacyjny został już zrealizowany. Dodatkowo równolegle na terenie przyległym należącym do Spółdzielni Mieszkaniowej „Piast” prowadzone będą roboty budowlane nawiązujące zakresem do robót objętych przedmiotową inwestycją. Wobec powyższego wszelkie roboty należy prowadzić w koordynacji. W celu uporządkowania przestrzeni planuje się również wycinki drzew, które wchodzą w kolizję z inwestycją, wycinki sanitarne oraz zabiegi pielęgnacyjne na istniejącej zieleni. Na terenie planowanej inwestycji obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego (Uchwała nr L/1273/13 z dnia 28 listopada 2013 r.). Powyższa inwestycja znajduje się na obszarze objętym strefą OW ochrony konserwatorskiej i w sąsiedztwie zadokumentowanych stanowisk archeologicznych. Wobec powyższego wszelkie wykopy należy prowadzić pod stałym nadzorem archeologicznym i w razie konieczności ratowniczymi badaniami archeologicznymi metodą wykopaliskową zgodnie z Decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 831/2019 z dnia 19.04.2019r. Wszystkie prace prowadzone na terenie inwestycji muszą być wykonywać sprzętem nie cięższym niż 5,5 tony. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części i obejmuje w szczególności: CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych, CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych, CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni – tj. wykonywanie usług pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100). 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określają postanowienia SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie o grupie kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - Załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiotowe zobowiązanie ma być złożone wraz z ofertą i podpisane przez podmiot trzeci. Szczegółowe informacje dla wykonawców, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów określają postanowienia SIWZ. 3. Szczegółowe informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określają postanowienia SIWZ 4. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych, w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanych urządzeń równoważnych z wymogami/parametrami/danymi technicznymi zawartymi w dokumentacji przetargowej, Wykonawca składa: a) Zestawienie zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeń równoważnych - o ile Wykonawca chce zaproponować sprzęt równoważny (urządzenia – wyposażenia małej architektury oraz elementy oświetlenia), wg Załącznika nr 6 do SIWZ, wraz ze b) Stosownymi dokumentami potwierdzającymi spełnianie wymagań/parametrów określonych przez Zamawiającego, w szczególności: karty techniczne, opisy, rysunki z opisem, etc. zaproponowanych urządzeń równoważnych, z których jasno wynikać będą oferowane parametry urządzeń równoważnych, o których mowa w Rozdziale III pkt 16 i 17 SIWZ. Dokumenty określone powyżej w lit. a) i lit. b) stanowią ścisłą treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 5. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach