Przetargi.pl
P/47/ODPADYKOM/2012 na świadczenie usługi polegającej na wywozie i utylizacji odpadów komunalnych pochodzących ze Szpitala

Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P/47/ODPADYKOM/2012 na świadczenie usługi polegającej na wywozie i utylizacji odpadów komunalnych pochodzących ze Szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie wywozu i utylizacji odpadów komunalnych pochodzących ze Szpitala Specjalistycznego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej wg specyfikacji stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia, miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania wszelkich odpadów komunalnych o kodach 20 03 01 (niesegregowane - zmieszane - odpady komunalne), 15 01 06 (zmieszane odpady opakowaniowe), 20 01 08 (odpady kuchenne ulegające biodegradacji) i 20 01 25 (oleje i tłuszcze jadalne) oraz odpadów, które nie posiadają właściwości niebezpiecznych o charakterze odpadów komunalnych o kodach 18 01 01 (narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki - z wyłączeniem 18 01 03) i 18 01 04 (inne odpady niż wymienione w 18 01 03) pochodzących ze Szpitala, gromadzonych w altanie śmietnikowej oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego; odbiór odpadów zgodnie z ustaloną częstotliwością na warunkach określonych w umowie w ilościach szacunkowych wg formularza cenowego (załącznik nr 1a). Przewiduje się możliwość dodatkowego odbioru odpadów poza harmonogramem, po telefonicznym uzgodnieniu terminu wg stawek umownych. Ilość szacunkowa wywozu: odpadów komunalnych niesegregowanych z kodów: 20 03 01 (niesegregowane - zmieszane - odpady komunalne) i 18 01 04 (inne odpady niż wymienione w 18 01 03) wynosi 2194 pojemników 1100 l - 24 miesiące; zmieszanych odpadów opakowaniowych z kodu 15 01 06 wynosi 740 pojemników 1100 l - 24 miesiące; z kodu 20 01 08 (odpady kuchenne ulegające biodegradacji) i z kodu 20 01 25 (oleje i tłuszcze jadalne) wynosi 720 pojemników 1100 l - 24 miesiące. Odbiór odpadów z kodu 18 01 01 (narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki - z wyłączeniem 18 01 03) - zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Podane ilości są ilościami szacunkowymi określonymi na podstawie dokonanych dotychczas wywozów. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie wywiezionych ilości i cen jednostkowych za wywóz. UWAGA: Ustalona częstotliwość wywozu bądź ilość pojemników może ulec zmniejszeniu - zwiększeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. wyposażenie i dostarczenie (wliczone w cenę usługi) na teren Szpitala plastikowych pojemników 1100 l wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilości łącznie 5 szt. (dostawa pojemników nastąpi w przed dzień realizacji umowy - o dniu zawarcia umowy Wykonawca zostanie powiadomiony osobnym pismem) tj.: 3 szt. pojemników z pokrywami o pojemności 1100 l na odpady komunalne niesegregowane z kodów: 20 03 01 (niesegregowane - zmieszane - odpady komunalne - odpady w workach koloru czarnego ) i 18 01 04 (inne odpady niż wymienione w 18 01 03 - odpady w workach koloru niebieskiego) z częstotliwością wywozu codziennie 7 razy w tygodniu; 1 szt. pojemnik z pokrywą o pojemności 1100 l (oznakowany Surowce wtórne) na zmieszane odpady opakowaniowe z kodu 15 01 06 z częstotliwością wywozu codziennie 7 razy w tygodniu; 1 szt. pojemnik z pokrywą o pojemności 1100 l na odpady z kodu 20 01 08 oraz 20 01 25 z częstotliwością wywozu codziennie 7 razy w tygodniu; odpady z kodu 18 01 01 (narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki - z wyłączeniem 18 01 03) będą odbierane bezpośrednio po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego i uzgodnieniu terminu; odstawienie opróżnionych pojemników na miejsce ich lokalizacji; uprzątnięcie odpadów leżących luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika; konserwację pojemników, naprawę uszkodzonych pojemników w tym: w zakresie ich szczelności, wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika;utrzymanie czystości pojemników oraz sprawności technicznej zamknięć klap zamykających; mycie i dezynfekcję pojemników zgodnie z potrzebami w celu utrzymania stałej czystości pojemników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach