Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ogłasza przetarg
- Adres: 45-221 Opole, ul. Wodociągowa 4
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5414100 , fax. 077 5414237
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
ul. Wodociągowa 4 4
45-221 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5414100, fax. 077 5414237
REGON: 00029430300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
P/38/2009 OCHRONA W 2010 R. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja i wykonywanie zadań ochrony obiektów budowlanych, terenu, osób i mienia użytkowanego przez Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi oraz pomoc personelowi szpitala w sytuacjach zagrożeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 poprzez złożenie w ofercie dokumentów wymienionych poniżej oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowania - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj.: posiadający uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie ochrony osób i mienia wynikające z ustawy z dn. USTAWY z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia z późn. zmn. (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 j.t. z późn. zm.) tj. koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia (stałej lub doraźnej) obejmującą okres realizacji umowy a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 2.1., 2.2 i 2.3 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykażą się zrealizowaniem min. 2 usług polegających na ochronie osób i mienia o wartości brutto min. 70.000 PLN za 1 rok każda usługa oraz tj.: dysponują: - koordynatorem - 1 osoba, która nadzorowała świadczenie usługi z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zakresie kierowania zespołem pracowników ochrony fizycznej i grup interwencyjnych, posiadającym licencję min. I stopnia pracownika ochrony fizycznej wynikającą z ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia z późn. zmn. - pracownikami ochrony fizycznej, ochroniarze, min. 3 osoby - posiadającymi doświadczenie zawodowe w wykonywaniu ochrony fizycznej o odpowiednich warunkach psycho - fizycznych; Uwaga: Jeżeli w Załączniku nr 5 zostaną wymienieni dodatkowi pracownicy ochrony fizycznej ponad 3 osoby - np. na planowane zastępstwo, w trakcie urlopu czy choroby wówczas zgoda Zamawiającego na zmianę pracownika ochrony w trakcie realizacji umowy nie będzie wymagana; - pracownikami grupy interwencyjnej w ilości min. 8 osób, - posiadającymi doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu interwencji; posiadających min. licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej wynikającą z ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia z późn. zmn. a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 2.1., 2.5, 2.6 i 2.7 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w przedmiocie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 zł. a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 2.1., 2.4 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1., Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania na podst. art. 44 /załącznik nr 3 do siwz/; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wynikającą z ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia z późn. zmn. 4. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4 Wykaz obiektów do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - wg: Załącznik nr 5 DOŚWIADCZENIE, KWALIFIKACJE I POSIADANE UPRAWNIENIA ZAŁOGI 6a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,. 7. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (tj. licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej w ilości min. 1 koordynator + 8 członków grupy interwencyjnej ) 2a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zmn.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, zabezpieczenia technicznego obiektów oraz konwoju środków pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
Dodano: 2016-07-06 - Usługa całodobowej ochrony
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia WORD w Opolu
Dodano: 2016-06-30 - usługa ochrony obiektu i mienia Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22
Dodano: 2016-06-08 - Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony budynków i budowli posadowionych na działkach położonych na terenie miasta Bytom, woj. śląskie w obrębie Stolarzowice oznaczonych w ewidencji gruntów jako: nr 557/3, nr 554/3 z ark. mapy 3 d.4 o powierzchni 0,3084 ha. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.21.2016.U
Dodano: 2016-06-06 - usługa ochrony obiektu i mienia Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony budynków oraz urządzeń, położonych w miejscowości Jastrzębie Zdrój (obręb Szeroka) pow. Jastrzębie Zdrój woj. śląskie znajdujących się na nieruchomości oznaczonej jako działka nr 478/80 o pow. ogólnej 1,0334 ha przy ul. Gagarina. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.19.2016.U
Dodano: 2016-05-25 - Usługa ochrony fizycznej Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu
Dodano: 2016-05-18 - Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
Dodano: 2016-05-17 - usługa ochrony obiektu i mienia Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22
Dodano: 2016-05-12