Przetargi.pl
P/17/2014 Wykonanie podbudowy parkingu.

Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ogłasza przetarg

  • Adres: 45-221 Opole, ul. Wodociągowa 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5414100 , fax. 077 5414237
  • Data zamieszczenia: 2014-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
    ul. Wodociągowa 4 4
    45-221 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5414100, fax. 077 5414237
    REGON: 00029430300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P/17/2014 Wykonanie podbudowy parkingu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie podbudowy parkingu dla pracowników Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi w Opolu: 2. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia : - wycinka drzew owocowych (16 szt.); - rozbiórka podbudowy betonowej ; - korytowanie powierzchni parkingu; - wykonanie wjazdu; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; - wywiezienie na wysypisko gruzu po wykopach i frezowaniu nawierzchni. Zamawiający zastrzega, że głośne roboty drogowe mają być wykonywane po godz. 15:00! 3. Szczegółowy zakres robót określa Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów niż podane w przedmiarze robót pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tym przedmiarze robót. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora przedmiaru robót. Dokonana ocena będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem parametry rozumie się strukturę masy kruszywa łamanego, grubość kostki betonowej, parametry techniczne materiałów i bezpieczeństwo. 5. Wymagania jakościowe : Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Instrukcje obsługi przekazane Zamawiającemu powinny być w języku polskim. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : Certyfikat zgodności z Polską ( Europejską ) Normą, Deklaracja zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną, aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w ww. pkt. i które spełniają wymogi SST. W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane przez SST, każda ich partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań nie mogą zostać użyte do wykonania robót. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu potwierdzone dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie przed wbudowaniem wyrobu. Demontaż wbudowanych wyrobów nie posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie dokonany będzie na koszt Wykonawcy. 6. Wymagania technologiczne i realizacyjne: - Rzeczowy harmonogram realizacji robót drogowych - Wykonawca przedłoży przed zawarciem umowy po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Harmonogram robót może ulegać zmianie po uzgodnieniu z Zamawiającym w ogólnym niezmiennym terminie realizacji zamówienia. - W całym cyklu realizacyjnym należy zapewnić ciągłość funkcjonowania szpitala. - Stanowiska pracy należy zorganizować w sposób nie zagrażający otoczeniu, a w szczególności personelowi i pacjentom Zespołu. - Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza obszar szpitala materiały z demontażu do zamówionego kontenera lub samochodu przez Wykonawcę, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. Wykonawca ponosi prawną odpowiedzialność z tytułu wykonywania tego obowiązku, w szczególności z tytułu przestrzegania przepisów prawnych regulujących zasady postępowania z odpadami. - Przy prowadzonych robotach drogowych należy utrzymywać reżim sanitarno-higieniczny. - Zamawiający zapewnia pobór prądu i wody oraz wskaże miejsce na zaplecze budowy i materiały z rozbiórki. - Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na obiekcie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i Zamawiający uzna złożenie oferty przetargowej jako zapoznanie się z warunkami wykonania robót i nie zgłaszaniem zastrzeżeń. 7. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udzieli: a. gwarancji na wykonane roboty- min. 24 miesiące; 8. Wymagany termin usunięcia wad i usterek: a. w wykonanych robotach do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy telefonicznie, faksem lub pisemnie; 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielonyna części. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - OFERTA PRZETARGOWA stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 13. Na etapie składania ofert Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy na kwotę podaną o ofercie przetargowej zostanie złożony w dniu zawarcia umowy przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach