Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg
- Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
- Data zamieszczenia: 2013-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
ul. Inflancka 6 6
00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
REGON: 01300305000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
P-11-MAT.OP-2013 na dostawę materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych w podziale na 5 części do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz materiałów opatrunkowych zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 - do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych w podziale na następujące części : Część 1: Materiały opatrunkowe różne Część 2: Przylepce i opatrunki specjalistyczne Część 3: Opatrunki różne Część 4: Pieluchomajtki i podkłady Część 5 :Wata celulozowa 3. Miejsce dostawy materiałów opatrunkowych: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 4. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. 5. Termin dostarczenia zamawianego asortymentu - 2 dni robocze od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z zapisami w formularzu cenowym. Za produkty równoważne Zamawiający uważa produkty nie gorszej jakości, posiadające tę samą funkcjonalność, wielkość, skład oraz pozostałe parametry określone w formularzu cenowym dla poszczególnego asortymentu. 7. Oferując produkty równoważne, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że produkt spełnia wszelkie wymagania i cechy opisane przez Zamawiającego. 8. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0 -jednorazowe. niechemiczne artykuły medyczne i hemat. 33.14.11.10-4 - opatrunki 33.14.11.12-8 - plastry 33.14.11.11-1 - opatrunki przylepne 33.14.11.14-2 - gaza medyczna 33.14.11.13-4 - bandaże 33.14.11.15-9 - wata medyczna 33.14.11.19-7 - kompresy 21.22.21.21-9 - pieluszki dla niemowląt 21.22.21.10-9 - podpaski 33.77.00.00-8 - pielucho majtki 9. Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji każdej z części spowoduje odrzucenie oferty. 10. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. 11. Oferowane przez Wykonawcę materiały opatrunkowe muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (deklaracja zgodności CE i certyfikat ). 12. O ile w danym przypadku ustawa tak stanowi, dostarczony materiał opatrunkowy musi spełniać kryteria określone przepisami ustawy O wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107 poz. 679). 5 13. Ponadto zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień rozpoczęcia realizacji umowy, jaka zostanie podpisana po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania Zamawiający wymaga, aby wyroby z gazy traktować jako wyrób inwazyjny kl. II A, Reg 7. W przypadku asortymentu jałowego wymaga się bezpiecznego zapakowania papier-folia z widniejącą etykietą zawierającą pełną identyfikację wyrobu i składu, seria i data ważności. Opakowania muszą posiadać kierunek otwierania /zgodnie z normami/. W przypadku asortymentu jałowego zawierającego nitkę RTG wymaga się bezpiecznego zapakowania, typu papier-folia z widniejącą etykietą zawierającą pełną identyfikację wyrobu i składu /zgodnie z normami/, która dodatkowo posiada samoprzylepny odcinek etykiety umożliwiający przyklejanie do dokumentacji zabiegowej zaw. lot lub seria, indeks ident., datę ważności i sterylność, opakowania muszą posiadać kierunek otwierania / zgodnie z normami/. W przypadku asortymentu jałowego wyszczególnionego w części 1 konieczna jest możliwość jego sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu. 14. W przypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku asortymentu objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innej firmie. Jeżeli Wykonawca nie dokona tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieluch jednorazowych dla dzieci i dorosłych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/35/07/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego dwutłokowego wstrzykiwacza kontrastu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wkładów do kontrastu
Dodano: 2016-07-27 - Materiały opatrunkowe
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa rękawiczek niesterylnych, obłożeń niesterylnych i ubrań jednorazowego użytku do kolonoskopii dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (sprawa nr 32/2016)
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa rękawiczek diagnostycznych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/34/07/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa staplerów, błon i materiałów do rtg, pieluchomajtek, worków, wstrzykiwaczy i materiałów sterylizacyjnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa materiałów kardiochirurgicznych jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa osprzętu do zabiegów laparoskopowych i generatorów: Erbe ICC200, Emed Spectrum - 2 pakiety w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-07-15