Przetargi.pl
P-11-MAT.OP-2013 na dostawę materiałów opatrunkowych

Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P-11-MAT.OP-2013 na dostawę materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych w podziale na 5 części do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz materiałów opatrunkowych zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 - do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych w podziale na następujące części : Część 1: Materiały opatrunkowe różne Część 2: Przylepce i opatrunki specjalistyczne Część 3: Opatrunki różne Część 4: Pieluchomajtki i podkłady Część 5 :Wata celulozowa 3. Miejsce dostawy materiałów opatrunkowych: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 4. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. 5. Termin dostarczenia zamawianego asortymentu - 2 dni robocze od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z zapisami w formularzu cenowym. Za produkty równoważne Zamawiający uważa produkty nie gorszej jakości, posiadające tę samą funkcjonalność, wielkość, skład oraz pozostałe parametry określone w formularzu cenowym dla poszczególnego asortymentu. 7. Oferując produkty równoważne, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że produkt spełnia wszelkie wymagania i cechy opisane przez Zamawiającego. 8. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0 -jednorazowe. niechemiczne artykuły medyczne i hemat. 33.14.11.10-4 - opatrunki 33.14.11.12-8 - plastry 33.14.11.11-1 - opatrunki przylepne 33.14.11.14-2 - gaza medyczna 33.14.11.13-4 - bandaże 33.14.11.15-9 - wata medyczna 33.14.11.19-7 - kompresy 21.22.21.21-9 - pieluszki dla niemowląt 21.22.21.10-9 - podpaski 33.77.00.00-8 - pielucho majtki 9. Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji każdej z części spowoduje odrzucenie oferty. 10. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. 11. Oferowane przez Wykonawcę materiały opatrunkowe muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (deklaracja zgodności CE i certyfikat ). 12. O ile w danym przypadku ustawa tak stanowi, dostarczony materiał opatrunkowy musi spełniać kryteria określone przepisami ustawy O wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107 poz. 679). 5 13. Ponadto zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień rozpoczęcia realizacji umowy, jaka zostanie podpisana po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania Zamawiający wymaga, aby wyroby z gazy traktować jako wyrób inwazyjny kl. II A, Reg 7. W przypadku asortymentu jałowego wymaga się bezpiecznego zapakowania papier-folia z widniejącą etykietą zawierającą pełną identyfikację wyrobu i składu, seria i data ważności. Opakowania muszą posiadać kierunek otwierania /zgodnie z normami/. W przypadku asortymentu jałowego zawierającego nitkę RTG wymaga się bezpiecznego zapakowania, typu papier-folia z widniejącą etykietą zawierającą pełną identyfikację wyrobu i składu /zgodnie z normami/, która dodatkowo posiada samoprzylepny odcinek etykiety umożliwiający przyklejanie do dokumentacji zabiegowej zaw. lot lub seria, indeks ident., datę ważności i sterylność, opakowania muszą posiadać kierunek otwierania / zgodnie z normami/. W przypadku asortymentu jałowego wyszczególnionego w części 1 konieczna jest możliwość jego sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu. 14. W przypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku asortymentu objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innej firmie. Jeżeli Wykonawca nie dokona tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach