Przetargi.pl
P_25_OPATRUNKI_2011 na dostawę materiałów opatrunkowych w podziale na pakiety do Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA

Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P_25_OPATRUNKI_2011 na dostawę materiałów opatrunkowych w podziale na pakiety do Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych w podziale na pakiety do Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA w Warszawie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (a w szczególności zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym będącym załącznikiem Nr 2 A-C do SIWZ stanowiącym integralną jej część). 2. Zamówienie podzielone jest na 3 pakiety: Pakiet I - materiały opatrunkowe różne Pakiet II - przylepce i opatrunki specjalistyczne jałowe Pakiet III - podkłady, pieluchomajtki, setony 3. Wymagany minimalny okres ważności dostarczanych artykułów 12 miesięcy od daty dostawy. 4. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010r.Nr 107, poz 679 ze zm.). 5. Wielkość dostaw będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. 6.Ilości materiałów opatrunkowych podane w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianom podczas trwania umowy. 7. CPV : Pakiet I 33,14,11,10-4; 33,14,11,19-7; 33,14,11,15-9; 33,14,11,14-2; 33,14,11,13-5 Pakiet II 33,14,11,10-4; 33,14,11,11-1; 33,14,11,12-8 Pakiet III 21,22,21,21-9; 33,14,11,14-2 8. Miejsce realizacji dostawy: Apteka Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżańskiej -Zakurzonej SPZOZ w Warszawie przy ul. Inflanckiej 6. 9. Zamawiający wymaga, aby wyroby z gazy traktować jako wyrób inwazyjny kl II A, Reg 7 10. Dla jałowych przedmiotów zamówienia wymaga się bezpiecznego zapakowania papier-folia zaopatrzonego w etykietę zawierającą pełną identyfikację wyrobu i składu, seria i data ważności. 11. Dodatkowo dla pozycji 8, 10, 11, 12, 22, 23, 24, 25 w PAKIECIE I wymaga się bezpiecznego zapakowania typu folia, zaopatrzony w etykietę zawierającą pełną identyfikację wyrobu i składu (zgodnie z normami), która dodatkowo posiada dwa samoprzylepne odcinki etykiety umożliwiające przyklejanie do dokumentacji zabiegowej zawierające lot lub seria, indeks identyfikacyjny, datę ważności i sterylność, opakowania muszą posiadać kierunek otwierania (zgodnie z normami). 12. Jałowy przedmiot zamówienia winien być sterylizowany parą wodną w nadciśnieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411197
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach