Przetargi.pl
OZE w Gminie Ustka

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OZE w Gminie Ustka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „OZE w Gminie Ustka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 dla działania 10.03 Odnawialne źródła energii. Do zakresu inwestycji należy wykonanie instalacji fotowoltaicznych na dziewiętnastu budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Ustka. W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować kompletne instalacje fotowoltaiczne wraz z adaptacją istniejącej instalacji elektrycznej do współpracy z instalacją fotowoltaiczną. Pomocniczymi dokumentami do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, które mają charakter poglądowy, są koncepcje instalacji fotowoltaicznych oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (części): Część nr I: „Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej położonych w miejscowościach: Gąbino, Objazda, Rowy, Machowino, Wytowno, Charnowo, Niestkowo, Duninowo, Pęplino, Zaleskie, Możdżanowo” Część nr II: „Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach socjalnych zlokalizowanych w miejscowościach Pęplino i Objeździe. 3.3. Część nr I: „Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej położonych w miejscowościach: Gąbino, Objazda, Rowy, Machowino, Wytowno, Charnowo, Niestkowo, Duninowo, Pęplino, Zaleskie, Możdżanowo” 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji technicznej wykonawczej na podstawie załączonej koncepcji instalacji fotowoltaicznej, b) zakup zestawów instalacji paneli fotowoltaicznych oraz koniecznego wyposażenia dodatkowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań, c) dostawę i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych oraz uruchomienie techniczne, w tym: • montaż elementów instalacji fotowoltaicznych na obiektach, w optymalnych miejscach w uzgodnieniu z Zamawiającym, • wykonanie okablowania i podłączenie urządzeń, • wykonanie niezbędnych elementów konstrukcyjnych dla montażu paneli fotowoltaicznych, dostosowanych do istniejącego pokrycia dachowego, • wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas realizacji przedmiotu zamówienia), • podłączenie oraz integracja instalacji fotowoltaicznej z istniejącym systemem elektroenergetycznym obiektu, d) wykonanie pomiarów i rozruch technologiczny wykonanych instalacji, e) przeszkolenie użytkowników odnośnie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom (protokolarnie potwierdzone), f) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi protokołami pomiarowymi i uruchomienia instalacji paneli fotowoltaicznych, g) obsługę gwarancyjną i serwisową wykonanej w ramach zamówienia instalacji odnawialnych źródeł energii, h) przeprowadzenie wszystkich niezbędnych czynności faktycznych i prawnych, w tym: - dokonanie zgłoszenia przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej (w imieniu użytkownika) wraz z uzyskaniem potwierdzenia przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej wydanego przez przedsiębiorstwo energetyczne, do sieci którego przyłączono instalację, - uzgodnienie z rzeczoznawcą ppoż i zawiadomienie Straży Pożarnej o zamiarze przystąpienia do użytkowania wykonanej instalacji fotowoltaicznej, w zakresie wynikającym z przepisów i nowelizacji ustawy OZE. Wykonawca zobowiązany jest wykonać komplet dostaw i usług koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, aż do przekazania Zamawiającemu. Oferta powinna być zgodna z niniejszym opisem technicznym. Wykonawca wykona wszystkie dodatkowe roboty i elementy, które nie zostały wyszczególnione w niniejszym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, lecz są ważne i niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania instalacji, jak również dla spełnienia warunków gwarancji. Wszystkie fazy realizacji przedmiotu zamówienia powinny być zrealizowane w oparciu o obowiązujące przepisy formalno-prawne i normy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8.1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 7.1 (projekt umowy) do SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia przy pomocy kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: Główny kod CPV: 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne 09332000-5 Instalacje słoneczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 31712331-9 Fotoogniwa. 3.4. Część nr II: „Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach socjalnych zlokalizowanych w miejscowościach Pęplino i Objeździe. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji technicznej wykonawczej na podstawie załączonej koncepcji instalacji fotowoltaicznej, b) zakup zestawów instalacji paneli fotowoltaicznych oraz koniecznego wyposażenia dodatkowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań, c) dostawę i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych oraz uruchomienie techniczne, w tym: • montaż elementów instalacji fotowoltaicznych na obiektach, w optymalnych miejscach w uzgodnieniu z Zamawiającym, • wykonanie okablowania i podłączenie urządzeń, • wykonanie niezbędnych elementów konstrukcyjnych dla montażu paneli fotowoltaicznych, dostosowanych do istniejącego pokrycia dachowego, • wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas realizacji przedmiotu zamówienia), • podłączenie oraz integracja instalacji fotowoltaicznej z istniejącym systemem elektroenergetycznym obiektu, d) wykonanie pomiarów i rozruch technologiczny wykonanych instalacji, e) przeszkolenie użytkowników odnośnie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom (protokolarnie potwierdzone), f) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi protokołami pomiarowymi i uruchomienia instalacji paneli fotowoltaicznych, g) obsługę gwarancyjną i serwisową wykonanej w ramach zamówienia instalacji odnawialnych źródeł energii, h) przeprowadzenie wszystkich niezbędnych czynności faktycznych i prawnych, w tym: - dokonanie zgłoszenia przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej (w imieniu użytkownika) wraz z uzyskaniem potwierdzenia przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej wydanego przez przedsiębiorstwo energetyczne, do sieci którego przyłączono instalację, - uzgodnienie z rzeczoznawcą ppoż i zawiadomienie Straży Pożarnej o zamiarze przystąpienia do użytkowania wykonanej instalacji fotowoltaicznej, w zakresie wynikającym z przepisów i nowelizacji ustawy OZE. Wykonawca zobowiązany jest wykonać komplet dostaw i usług koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, aż do przekazania Zamawiającemu. Oferta powinna być zgodna z niniejszym opisem technicznym. Wykonawca wykona wszystkie dodatkowe roboty i elementy, które nie zostały wyszczególnione w niniejszym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, lecz są ważne i niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania instalacji, jak również dla spełnienia warunków gwarancji. Wszystkie fazy realizacji przedmiotu zamówienia powinny być zrealizowane w oparciu o obowiązujące przepisy formalno-prawne i normy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8.2 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 7.2 (projekt umowy) do SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia przy pomocy kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: Główny kod CPV: 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne 09332000-5 Instalacje słoneczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 31712331-9 Fotoogniwa 3.5. Montaż przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do używania zgodnie z przeznaczeniem i celem, w tym: rozpakowanie, skręcenie, złożenie w całość, zainstalowanie w miejscu przeznaczenia, regulacja i doprowadzenie do stanu użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, a także usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu. W przypadku urządzeń i sprzętu montaż obejmuje także: zainstalowanie niezbędnego oprogramowania, dokonanie pomiarów sprawdzających, pierwsze uruchomienie oraz niezbędne szkolenie. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji i aktualizacji wszystkich załączonych projektów budowlanych a także do uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań projektowych planowanych do wykonania przed montażem instalacji. 3.7. W uzasadnionych przypadkach istnieje konieczność zastosowania optymalizatorów mocy. 3.8. Wszystkie elementy instalacji będące przedmiotem dostawy muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. 3.9. Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów używania lub uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żaden element instalacji, składający się na dostawę nie może być wcześniej używany, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawny i działać bez uwag, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, musi odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach budowlanych w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony formularz „Formularz oferty”. Wraz z ofertą powinny być złożone: .1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2020 poz. 346), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.5.2, 19.5.3 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach