Przetargi.pl
Kompleksowe wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków i na terenie przepompowni

"SZOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Warszawska 51
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 247 22 83
  • Data zamieszczenia: 2022-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "SZOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Warszawska 51
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 55 247 22 83
    REGON: 170061484
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.spolkaszop.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków i na terenie przepompowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje „Kompleksowe wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków i na terenie przepompowni” zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym..Łączna moc modułów fotowoltaicznych dla każdej instalacji nie przekracza 50 kWp.- część 1 – Kompleksowe wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków 2. Zakres prac obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych, przyłączeń, decyzji administracyjnych i innych dokumentów, opracowań itp., które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w programie funkcjonalno-użytkowym w zakresie: technologii, rozmieszczenia paneli na gruncie, kształtu stelaży, kątu nachylenia, przy czym nowe rozwiązania: - muszą uwzględniać ograniczenia terenowe i zlokalizowanie instalacji w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego- muszą być korzystniejsze ekonomicznie w stosunku do proponowanego w programie funkcjonalno-użytkowym, czyli stopa zwrotu z inwestycji musi być korzystniejsza dla Zamawiającego 2) dostarczenie instalacji fotowoltaicznej i zamontowanie jej w zakresie objętym opracowaną dokumentacją projektową, zaakceptowaną przez Zamawiającego, przy dla części 1 Zamawiający zastrzega iż w pierwszej kolejności Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wykonania instalacji fotowoltaicznej na dachu budynków na terenie oczyszczalni, a dopiero w drugim etapie na terenie oczyszczalni na gruncie.3) dostarczenie materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania prac instalacyjnych,4) uczestniczenie w czynnościach odbiorowych inwestycji,5) przygotowania obiektu do eksploatacji – roboty porządkowe i roboty remontowe (o ile wystąpi taka konieczność wynikająca z przeprowadzonych prac instalacyjnych), 6) wykonania wszelkiej wymaganej przepisami dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej, zgłoszenia i przyłączenia instalacji do Sieci Elektroenergetycznej,7) wykonania rozruchu instalacji obejmujący pierwsze uruchomienie oraz wprowadzenie nastaw falowników,8) zapewnienie rozwiązania pozwalającego na zdalny podgląd pracy systemu fotowoltaicznego w tym informacje o produkcji oraz błędach. Wykonawca skonfiguruje automatyczne wysyłanie powiadomień o błędach na skrzynkę email Zamawiającego,9) przeprowadzenia szkolenia uprawnionych użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznych.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZ. 4. W zakresie wykonania prac związanych z przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona wszelkie czynności konieczne do należytego wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem oraz zaleceniami właściwych organów administracji publicznej, w tym uzgodnienia projektów z rzeczoznawcą ppoż zgodnie z art. 29 ust. 4. pkt. 3 lit c) ustawy Prawo Budowlane. 5. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny tak, aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i programie funkcjonalno-użytkowym. 6. Prace związane z wykonaniem usługi należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 7. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami.8. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w dokumentacji oraz wymaganych przepisami prawa.9. Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed możliwością dostępu osób trzecich. 10. Wykaz pozostałych prac do wykonania i wyceny przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia: 1) Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego, ubezpieczenie i dozór,2) Przywrócenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie wykonywanych prac,3) Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia,4) Odtworzenie elementów infrastruktury. 11. Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do: 1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją przetargową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa,2) zabezpieczenia terenu z zachowaniem najwyższej staranności,3) przerwania prac na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania prac przed ich zniszczeniem, 4) zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i zapewnienia usunięcia stwierdzonych wad,5) dbania o należyty porządek na terenie prowadzonych prac.12. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia odrębnej gwarancji na falownik oraz gwarancji jakości na pozostałe urządzenia, elementy instalacji oraz roboty montażowe i instalacyjne między innymi: (konstrukcja wsporcza do montażu paneli PV, moduły monokrystaliczne, panele fotowoltaiczne, wydajność liniową itp.), licząc od daty odbioru końcowego oraz zapewnienia bezpłatnego serwisu urządzeń na czas trwania gwarancji.Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. Minimalny okres gwarancji na falownik wynosi 60 miesięcy – udzielenie dłuższego okresu zostanie punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XIX pkt 4 SWZ.Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy – udzielenie dłuższego okresu zostanie punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XIX pkt 4 SWZ.1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje „Kompleksowe wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków i na terenie przepompowni” zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym..Łączna moc modułów fotowoltaicznych dla każdej instalacji nie przekracza 50 kWp. - część 2 – Kompleksowe wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie przepompowni2. Zakres prac obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych, przyłączeń, decyzji administracyjnych i innych dokumentów, opracowań itp., które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w programie funkcjonalno-użytkowym w zakresie: technologii, rozmieszczenia paneli na gruncie, kształtu stelaży, kątu nachylenia, przy czym nowe rozwiązania: - muszą uwzględniać ograniczenia terenowe i zlokalizowanie instalacji w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego- muszą być korzystniejsze ekonomicznie w stosunku do proponowanego w programie funkcjonalno-użytkowym, czyli stopa zwrotu z inwestycji musi być korzystniejsza dla Zamawiającego 2) dostarczenie instalacji fotowoltaicznej i zamontowanie jej w zakresie objętym opracowaną dokumentacją projektową, zaakceptowaną przez Zamawiającego,3) dostarczenie materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania prac instalacyjnych,4) uczestniczenie w czynnościach odbiorowych inwestycji,5) przygotowania obiektu do eksploatacji – roboty porządkowe i roboty remontowe (o ile wystąpi taka konieczność wynikająca z przeprowadzonych prac instalacyjnych), 6) wykonania wszelkiej wymaganej przepisami dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej, zgłoszenia i przyłączenia instalacji do Sieci Elektroenergetycznej,7) wykonania rozruchu instalacji obejmujący pierwsze uruchomienie oraz wprowadzenie nastaw falowników,8) zapewnienie rozwiązania pozwalającego na zdalny podgląd pracy systemu fotowoltaicznego w tym informacje o produkcji oraz błędach. Wykonawca skonfiguruje automatyczne wysyłanie powiadomień o błędach na skrzynkę email Zamawiającego,9) przeprowadzenia szkolenia uprawnionych użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznych.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZ. 4. W zakresie wykonania prac związanych z przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona wszelkie czynności konieczne do należytego wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem oraz zaleceniami właściwych organów administracji publicznej, w tym uzgodnienia projektów z rzeczoznawcą ppoż zgodnie z art. 29 ust. 4. pkt. 3 lit c) ustawy Prawo Budowlane. 5. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny tak, aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i programie funkcjonalno-użytkowym. 6. Prace związane z wykonaniem usługi należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 7. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami.8. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w dokumentacji oraz wymaganych przepisami prawa.9. Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed możliwością dostępu osób trzecich. 10. Wykaz pozostałych prac do wykonania i wyceny przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia: 1) Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego, ubezpieczenie i dozór,2) Przywrócenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie wykonywanych prac,3) Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia,4) Odtworzenie elementów infrastruktury. 11. Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do: 1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją przetargową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa,2) zabezpieczenia terenu z zachowaniem najwyższej staranności,3) przerwania prac na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania prac przed ich zniszczeniem, 4) zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i zapewnienia usunięcia stwierdzonych wad,5) dbania o należyty porządek na terenie prowadzonych prac.12. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia odrębnej gwarancji na falownik oraz gwarancji jakości na pozostałe urządzenia, elementy instalacji oraz roboty montażowe i instalacyjne między innymi: (konstrukcja wsporcza do montażu paneli PV, moduły monokrystaliczne, panele fotowoltaiczne, wydajność liniową itp.), licząc od daty odbioru końcowego oraz zapewnienia bezpłatnego serwisu urządzeń na czas trwania gwarancji.Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. Minimalny okres gwarancji na falownik wynosi 60 miesięcy – udzielenie dłuższego okresu zostanie punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XIX pkt 4 SWZ.Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy – udzielenie dłuższego okresu zostanie punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XIX pkt 4 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: (dot. części nr 1 i części nr 2 zamówienia)1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem, instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy znamionowej min. 40 kW.Uwaga: Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli zrealizowali wymagane zamówienie w formie robót budowlanych a nie w formie dostawy z montażem2) dysponuje osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:a) co najmniej 1 osobą posiadającą aktualny Certyfikat instalatora w zakresie OZE dla systemów fotowoltaicznych wydany przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzający posiadanie kwalifikacji do instalowania systemów fotowoltaicznych. Osoba ta powinna posiadać co najmniej 12 miesięcy doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień).b) co najmniej 1 osobę zdolną do podłączenia instalacji w Rozdzielni Głównej tj. osobę posiadającą ważne uprawnienia SEP „E” oraz „D”. Osoba ta powinna posiadać co najmniej 12 miesięcy doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień).W przypadku złożenia oferty na dwie części warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, poprzez spełnienie wymagań jak dla jednej części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach