Przetargi.pl
Otwarte strefy boisk i rekreacji w Mieście Wałcz

Gmina Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2584471 w. 46 , fax. 067 2582618
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska
    Plac Wolności 1 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2584471 w. 46, fax. 067 2582618
    REGON: 00052712100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Otwarte strefy boisk i rekreacji w Mieście Wałcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch otwartych zespołów sportowo - rekreacyjnych zlokalizowanych bezpośrednio przy budynkach Szkoły Podstawowej Nr 4 oraz Zespołu Szkół Miejskich Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Wałczu. Sąsiedztwo każdej szkoły i istniejące przy niej zaplecze socjalno-sanitarne z szatniami jest w zupełności wystarczające dla funkcjonowania boisk sportowych w terenie. Częściami zamówienia są : 1. budowa zespołu sportowo - rekreacyjnego przy SP Nr 4, 2. budowa zespołu sportowo - rekreacyjnego przy ZSM Nr 2. 1. W ramach zamierzenia inwestycyjnego przy SP nr 4 przewiduje się: 1. przebudowę istniejącego asfaltowego boiska do siatkówki, 2. przebudowę asfaltowej płyty boiska do piłki ręcznej na boisko wielofunkcyjne z 3. nawierzchnią poliuretanową, 4. budowę minitrybun na 100 miejsc siedzących, wzdłuż boiska wielofunkcyjnego, z siedziskami, 5. odwodnienie liniowe boisk, z przyłączem do istniejących studni, 6. oświetlenie boiska wielofunkcyjnego, z przyłączem, 7. budowę elementów zieleni parkowej oraz placu zabaw, 8. budowę nawierzchni chodników przy boiskach i placu zabaw, 9. zapewnienie dostępu do projektowanych obiektów osobom niepełnosprawnym, w tym podjazdy do istniejącego obiektu szkolnego, 10. roboty uzupełniające - piłkochwyty, maszty flagowe, itp. Dojazd do modernizowanego i rozbudowywanego Zespołu Obiektów Sportowych odbywa się z ulicy Tysiąclecia w Wałczu. 2. W ramach zamierzenia inwestycyjnego przy ZSM Nr 2 przewiduje się: 1. przebudowę istniejącego placu asfaltowego przy sali gimnastycznej na boiska do siatkówki i kometki, 2. przebudowę asfaltowej płyty placu apelowego na boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią poliuretanową, 3. budowę minitrybun na 50 miejsc siedzących, wzdłuż boiska wielofunkcyjnego, z siedziskami, 4. budowę trzytorowej bieżni z nawierzchni z poliuretanu, 5. odwodnienie liniowe boiska do siatkówki i boiska wielofunkcyjnego, z przyłączem do istniejących studni, 6. budowa skoczni w dal z odrębną bieżnią o nawierzchni z poliuretanu, 7. oświetlenie boiska wielofunkcyjnego, z przyłączem, 8. budowę zieleni i elementów rekreacji ruchowej, 9. budowę nawierzchni chodników, 10. zapewnienie dostępu do projektowanych obiektów osobom niepełnosprawnym, w tym podjazdy do istniejącego obiektu szkolnego, 11. roboty uzupełniające - piłkochwyty, maszty flagowe, itp. Dojazd do modernizowanego i rozbudowywanego Zespołu Obiektów Sportowych odbywa się z ulicy Sądowej w Wałczu. Technologia układania nawierzchni poliuretanowej Nawierzchnia składa się z dwóch warstw elastycznej (nośnej) i użytkowej. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, którą stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tą wykonuje się poprzez natrysk mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki). Grubość warstwy użytkowej 2-3 mm. Po całkowitym związaniu mieszaniny są malowane linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Dopuszczenie ofert równoważnych. Dokumentacja projektowa wskazuje na wybrane rozwiązania materiałowe. Projektant dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów niż podano w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określono w dokumentacji (materiały równoważne). Oferent, który zamierza zastosować materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, które materiały zostały zamienione i określić jakie materiały proponuje w ich miejsce. Ponadto Zamawiający musi wymagać, aby w tym przypadku Oferent dołączył do oferty stosowne specyfikacje i wyniki badań; obowiązek udowodnienia równoważności oferowanych materiałów z rozwiązaniami określonymi w dokumentacji ciąży na Oferencie. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów równoważnych wymaga zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Oferent wprowadzający zmiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium na dwie części w kwocie 30.000 zł. Wadium na część 1 - 15.000 zł, Wadium na część 2 - 15.000 zł Wadium wnoszone przez zaproszonych wykonawców przed upływem terminu składania ofert..
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807, 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( VI.2004 - VI.2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co należy rozumieć wykonanie : a) min. 2 obiektów sportowych w technologii poliuretanowej o powierzchni ponad 1.000 m2 każdy, b) min. 2 bieżnie min. 3 torowe w technologii poliuretanowej o długości nie mniejszej niż 100 m, c) trybuny ziemne na min. 100 miejsc (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie łączne warunków a, b, c ), 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) kierowników robót : 1 osoba - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, 1 osoba - z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, 1 osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej, c) wykwalifikowanym personelem w zakresie ogólnobudowlanym, montażu sieci sanitarnych, elektrycznych, drogowym - w zakresie brukarstwa. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 3.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, a zwłaszcza specjalistyczne maszyna do instalacji nawierzchni syntetycznych poliuretanowych (rozściełacz, mikser, maszyna do wykonywania natrysku), maszyna do wypełniania nawierzchni piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym z regulowaną prędkością zasypywania, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 2.000.000 zł, 2. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że a) każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie ( określone w pkt. 2 ppkt. 1 ), dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami ( określone w pkt. 2 ppkt. 2 ), posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 1.000.000 zł. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania. Warunek Nr 1 Znaczenie warunku - spełnia -nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). 1. Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 3.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 4.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 6.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 7. Posiadają ubezpieczoną OC na warunkach jw.. Sposób oceny spełniania warunku: ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia - nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.Dysponują lub będą dysponować sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 2.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym : kierownik budowy, kierownicy robót, specjaliści w zakresie jw.. Sposób oceny spełniania warunku : ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będzie podlegać ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, - ocena w skali : a) 0 - 50 pkt, za wykonanie obiektów sportowych w technologii poliuretanowej o powierzchni ponad 1.000 m2 każdy, b) 0 - 30 pkt za wykonanie bieżni min. 3 torowe w technologii poliuretanowej o długości nie mniejszej niż 100 m, c) 0 - 20 pkt. za wykonanie trybun ziemnych na min. 100 miejsc. Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku wykazu wykonanych robót jw. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca, który przedstawi największą ilość wykonanych odp. dla warunku robót otrzyma maksymalną ilość pkt. w przyjętej skali, pozostali wykonawcy będą oceniani proporcjonalnie w stosunku do ilości największej. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Oceną warunku będzie uzyskana suma pkt. za a + b + c, która następnie zostanie pomnożona przez wsp. = 0,80. Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku : oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku rachunków zysków i strat lub innych dokumentów określających przychody i zysk za rok obrotowy 2007 i 2008r. Warunek będzie oceniany następująco : a)wielkość przychodów za rok obrotowy 2007r w skali 0 - 40 pkt. - ocena na zasadzie proporcji matematycznej, b)wielkość przychodów za 2008r w skali 0 - 60 pkt. - ocena na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie ocena będzie dokonywana wg zasad jw. a elementy oceny : a, b będą obliczane ze zsumowanych od partnerów wielkości podlegających ocenie. Oceną wykonawcy w celu zakwalifikowania do następnego etapu postępowania oraz ustalenia listy rankingowej będzie suma pkt. uzyskana za ocenę warunków 3 i 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4. Wykaz osób ( dotyczy kadry kierowania budową ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ( informacja w formie zawodowego CV ) niezbędnych do wykonania zamówienia, uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, a zwłaszcza specjalistycznych maszyn do instalacji nawierzchni syntetycznych poliuretanowych tj. rozściełacz, mikser, maszyna do wykonywania natrysku, maszyny do wypełniania nawierzchni piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym z regulowaną prędkością zasypywania. 6. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 8.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Rachunek zysków i strat lub inny dokument określający przychody i zysk za rok obrotowy 2007 i 2008r. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach