Gmina Sienno ogłasza przetarg
- Adres: 27350 Sienno, ul. Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 378-60-18 w. 22 , fax. 483 786 134
- Data zamieszczenia: 2018-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sienno
ul. Rynek
27350 Sienno, woj. mazowieckie
tel. 048 378-60-18 w. 22, fax. 483 786 134
REGON: 54289900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sienno.pl/index.php?ids=36
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Otwarte strefy aktywności w Siennie, Janowie, Tarnówku i Nowej Wsi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa czterech Otwartych Stref Aktywności (OSA) w wariancie podstawowym w następujących lokalizacjach: • Sienno – na działce ewidencyjnej nr 1522/3, • Janów – na działkach ewidencyjnych nr 204 i 205, • Tarnówek – na działce ewidencyjnej nr 369, • Nowa Wieś. – na działce ewidencyjnej nr 621/1, Każda ze stref będzie składała się z siłowni napowietrznej składającej się z 6 urządzeń (twister potrójny, wahadło, wioślarz, wyciskanie siedząc, orbitrek, biegacz) oraz strefy relaksu (stół do ping-ponga, gra integracyjna kółko krzyżyk, ławki parkowe). W ramach dodatkowego wyposażenia ustawione zostaną tablice z regulaminem, kosze na śmieci a teren będzie zagospodarowany zielenią i oświetlony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. Uwaga W dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót nie uwzględniono ustawienia oświetlenia oraz nasadzenia tui. W cenie oferty należy uwzględnić montaż 6 lamp oświetleniowych (po jednej lampie w Janowie, Nowej Wsi i Tarnówku oraz trzy lampy w Siennie) oraz nasadzenie 16 tui (po 4 na jedną strefę). Dokładną lokalizację lamp i tui należy ustalić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. Oświetlenie Otwartych Stref Aktywności zostanie wykonane z wykorzystaniem lamp solarnych o parametrach nie gorszych niż poniższe: - źródło światła – oprawa LED min. 30W, - moc paneli słonecznych – min 350W, - pojemność akumulatora – min 150Ah, - sposób włączania – czujnik zmierzchu, - wysokość zawieszenia lampy – min 4m. Tuje do nasadzenia powinny być w dobrej kondycji i mieć wysokość ok 50-70cm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.sienno.pl wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ., 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ). 3) Dowód wniesienia wadium. 4) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału IV, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1.1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja obiektu sportowo-rekreacyjnego na osiedlu Wygoda
Dodano: 2024-06-28 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Grzmucin, gmina Gózd
Dodano: 2024-04-17 - BUDOWA ROLKOWISKA I WYMIANA ZBIORNIKA NA ŚCIEKI SANITARNE NA TERENIE GCK W SKIERDACH
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie zagospodarowania terenu wschodniej części Parku Przy Bażantarni wraz z 24 miesięczną pielęgnacją roślin w okresie gwarancyjnym.
Dodano: 2024-03-08 - Budowa bazy sportowej w Rozniszewie
Dodano: 2024-02-24 - Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w miejscowości Ossów,
Dodano: 2024-02-22 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Grzmucin, gmina Gózd
Dodano: 2024-02-12 - BUDOWA ROLKOWISKA I WYMIANA ZBIORNIKA NA ŚCIEKI SANITARNE NA TERENIE GCK W SKIERDACH
Dodano: 2024-01-23 - Wykonanie zagospodarowania terenu wschodniej części Parku Przy Bażantarni wraz z 24 miesięczną pielęgnacją roślin w okresie gwarancyjnym.
Dodano: 2023-11-16 - Wykonanie rewitalizacji zieleni z rozbetonowaniem i modernizacją podwórek przy ul. Karmelickiej 4A i 4B, Nalewki 6 i Nowolipie 14 w Warszawie
Dodano: 2023-08-25