Przetargi.pl
OŚWIETLENIE UL. KOZIEGŁOWSKIEJ

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OŚWIETLENIE UL. KOZIEGŁOWSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Oświetlenie ul. Koziegłowskiej” robót budowlanych polegających na budowie wydzielonego oświetlenia ulicznego na ok. 1,55 km odcinku drogi wojewódzkiej DW 789 - ul. Koziegłowskiej, tj. na odcinku od przejazdu kolejowego zlokalizowanego przy skrzyżowaniu ul. Koziegłowskiej z ul. Wronią do obszaru leśnego zlokalizowanego przy wyjeździe z gminy Myszków w kierunku miasta Żarki. 2. Zakres robót do wykonania: Lp. Wyszczególnienie robót budowlanych do wykonania Ilość 1). Zabudowa szafy oświetlenia ulicznego SOU LED - 1 kpl. 2). Zabudowa kabla YAKXS 4x35mm2; 1kV - 484 mb. 3). Zabudowa bednarki uziemiającej Fe/Zn 30*4mm - 403 mb. 4). Dostawa i montaż ogranicznika przepięć nN - 22 kpl. 5). Zabudowa przewodu napowietrznego izolowanego AsXSn 4 x 35mm2 - 827 mb. 6). Zabudowa przewodu napowietrznego izolowanego AsXSn 2 x 35mm2 - 626 mb. 7). Budowa stanowiska słupowego - słup oświetleniowy o długości żerdzi 10,5m i wytrzymałości 250daN - 33 kpl. 8). Budowa stanowiska słupowego - słup oświetleniowy o długości żerdzi 10,5m i wytrzymałości 430daN - 16 kpl. 9). Dostawa i montaż wysięgnika Wo-4 0,7x1 - 49 szt. 10). Zabudowa na stanowiska słupowych - opraw oświetleniowych LED - 49 kpl. 11). Wykonanie pomiarów i prób powykonawczych, w tym: badania i pomiary instalacji uziemiającej, badania linii kablowej nN - 4 żyłowej, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - kpl. 12). Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 3kpl. 13). Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas budowy poszczególnych etapów oświetlenia ulicznego - kpl. 3. Przedmiot zamówienia, w tym zakres robót, został dokładnie opisany w dokumentacji do wykonania zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentami objętymi załącznikiem nr 1 do SIWZ spowoduje w znaczącym stopniu poprawę bezpieczeństwa dla użytkowników (uczestników ruchu) na odcinku drogi w ul. Koziegłowskiej, zapewniając dostosowanie drogi na ww. odcinku do potrzeb wszystkich użytkowników, zwiększając dostępność drogi dla osób niepełnosprawnych. 5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 6. Kody CPV: 1) Główny kod CPV: ­- 45316110-9: Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego; 2) Dodatkowe kody CPV: ­- 45231400-9: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, ­- 45311200-2: Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, ­- 45311100-1: Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, ­- 45112100-6: Roboty w zakresie kopania rowów, - 71355200-3: Wykonywanie badań. 7. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących Wykonawców), z zastrzeżeniem ust. 7 - 11. Z ww. względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom Zamawiającego, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 8. Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne: 1) dla rozwiązań podanych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Polskich Normach przenoszącym normy europejskie oraz Polskich Normach branżowych, a wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”; 2) w odniesieniu do wymaganego dla opraw oświetlenia ulicznego oznakowania ENEC (European Norms Electrical Certification), które jest jednolitym na całą Europę znakiem bezpieczeństwa dla produktów elektrycznych. Produkty oznaczone znakiem ENEC nie muszą już być akceptowane w innym kraju europejskim. ENEC jest najbardziej prestiżowym ogólnoeuropejskim znakiem certyfikacyjnym, potwierdzającym zgodność wyrobu z odpowiednimi europejskimi normami EN, dotyczącymi bezpieczeństwa sprzętu elektrycznego, w tym sprzętu oświetleniowego i wyrobów AGD. Ponadto znak ENEC informuje, że produkt spełnia wymagania co najmniej zbieżne ze standardem ISO 9001, a zakład produkcyjny wyrobów oznakowanych znakiem ENEC jest poddawany dodatkowej inspekcji (jest to dodatkowa gwarancja jakości). Za równoważne oznakowaniu ENEC wyrobu uważa się jego inne oznakowanie potwierdzające spełnianie przez wyrób norm europejskich, a w szczególności normy EN-60598 lub nowszej, dotyczącej opraw oświetleniowych wymagania ogólne i badania, lub spełnianie równoważnych systemów odniesienia, co oznacza spełnianie przynajmniej cech techniczno-użytkowych wyrobów na poziomie wymogów zawartych w normach europejskich, dotyczących opraw oświetleniowych. 9. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę w zakresie ust. 7 pkt 1 nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od określonych przez Zamawiającego w dokumentach składających się na załącznik nr 1 do SIWZ, a w szczególności w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w składanej ofercie, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia. W tym celu Wykonawca winien podać cechy, parametry rozwiązań równoważnych przynajmniej w stopniu, w jakim Zamawiający określa wymagania stawiane konkretnym rozwiązaniom w dokumentach składających się na zał. nr 1 do SIWZ. 10. Za równoważne oznakowaniu ENEC opraw oświetlenia ulicznego, o którym mowa w ust. 7 pkt 2, uważa się inne ich oznakowanie, które potwierdza spełnianie przez te oprawy norm europejskich, a w szczególności normy EN-60598 lub nowszej, dotyczącej opraw oświetleniowych wymagania ogólne i badania, lub spełnianie równoważnych systemów odniesienia, co oznacza spełnianie przynajmniej cech techniczno-użytkowych wyrobów na poziomie wymogów zawartych w normach europejskich, dotyczących opraw oświetleniowych. 11. Wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne tylko na etapie składania oferty. Wykonawca, którego oferta zawiera rozwiązania równoważne, winien: 1) zaoferować te rozwiązania w składanej ofercie poprzez załączenie do wypełnionego formularza oferty wykazu oferowanych rozwiązań równoważnych, zawierającego: ­- nazwę proponowanego rozwiązania równoważnego (np. produktu, oznakowania opraw oświetlenia ulicznego, itd.). Wykaz jako integralna część oferty składany jest w oryginale z własnoręcznym podpisem osoby/osób uprawnionych do składania oferty lub jej/ich pełnomocnika, ­- nazwę zastępowanego rozwiązania rozwiązaniem równoważnym, z przywołaniem dokumentu, w którym występuje zastępowane rozwiązanie, spośród zapisów/dokumentów wchodzących w skład opisu przedmiotu zamówienia, w tym załącznika nr 1 do SIWZ), ­- opis rozwiązania równoważnego (np. jego cech, parametrów, oznakowania opraw oświetlenia ulicznego, itd.), oraz 2) dołączyć dokument/dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań przez opisane w ww. wykazie rozwiązania równoważne (np. dla wykazania parametrów opraw oświetlenia ulicznego - kartę katalogową zastosowanych równoważnych opraw oświetlenia ulicznego, itd.). W przypadku załączania kopii dokumentów Wykonawca winien potwierdzić ich autentyczność poprzez zapis na każdej stronie dokumentów: „Za zgodność z oryginałem”. 12. Wykaz i inne dokumenty dotyczące rozwiązań równoważnych, o których mowa w ust. 7 - 10, stanowią treść oferty i nie podlegają dostarczeniu w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp lub uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy. 13. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty elektromontażowe, były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 15. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 16. Zamawiający nie dopuszcza do: 1) składania ofert wariantowych, 2) składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załącza do oferty: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, przy czym: ­- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym treść tego oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu odnosi się do wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, a treść oświadczenia w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania (przesłanek wykluczenia z postępowania) dotyczy każdego z nich z osobna, ­- Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w tym oświadczeniu, które dotyczą niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby. 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Informacja dotycząca składania ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Informacje z otwarcia ofert w dniu zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji podawanych podczas otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, to każdy z nich składa odrębne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego i że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie dostarczane wraz z ofertą winno zawierać w swojej treści informacje dotyczące co najmniej: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia lub kwalifikacji zawodowych, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada spośród dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) – dokumenty tych podmiotów w zakresie jakim składa je Wykonawca, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (treści oferty) Wykonawca winien dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które podobnie jak oferta składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 3) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z rozdz. 12 SIWZ – opis sposobu obliczenia ceny; 4) stosowne pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach