Przetargi.pl
Oświetlenie terenu wraz z podświetleniem budynku Dom dr Huberta - siedziby Muzeum Ziemi Mińskiej przy ulicy Sosnkowskiego 2 w Mińsku Mazowieckim

Miasto Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7595300 , fax. 025 758 40 25
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mińsk Mazowiecki
    ul. Konstytucji 3-go Maja 1 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7595300, fax. 025 758 40 25
    REGON: 00052589500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-maz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oświetlenie terenu wraz z podświetleniem budynku Dom dr Huberta - siedziby Muzeum Ziemi Mińskiej przy ulicy Sosnkowskiego 2 w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia terenu wraz z podświetleniem budynku Muzeum Ziemi Mińskiej - dom dr Huberta. Instalacje oświetlenia budynku i terenu wokół Domu dr Huberta (wykonanie iluminacji architektonicznej) wraz z doświetleniem dzia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie (spełnia) (nie spełnia). Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wraz z ofertą (formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ) powinni złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) wypełniony formularz oferty (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) oświadczenie o przyjęciu warunków zawartych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy o zamówieniach publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) zaświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem w Urzędzie Skarbowym podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) zaświadczenie, że oferent nie zalega z opłacaniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; a) kierownik budowy, musi posiadać przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa; b) kierownik robót w specjalności instalacyjno-elektrycznej, musi posiadać stosowne uprawnienia branżowe. 8a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9) Wykażą wykonanie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (iluminacja obiektów) zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 9) aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10) dane dotyczące podwykonawców i zakres prac, przewidzianych przez Wykonawcę do przekazania podwykonawcom do wykonania; 11) pełnomocnictwo do występowania w imieniu podmiotów występujących wspólnie; 12) wypełniony kosztorys ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minskmaz.bip-gov.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach