Przetargi.pl
Oświetlenie drogi: Wólka - Juchnowiec Dolny

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oświetlenie drogi: Wólka - Juchnowiec Dolny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Demontaż części linii napowirtrznej i osprzętu oświetleniowego. 2. Montaż słupów - szt. 12. 3. Montaż wysięgników - szt. 35. 4. Montaż opraw oświetleniowych - szt. 35. 5. Montaż przewodów do opraw - kpl. 35. 6. Montaż przewodów izolowanych typ AsXSn 2x25mm2 - 758m. 7. Montaż przewodu izolowanego typu AsXSn 4x25mm2 - 792m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 zł należy wpłacić gotówką do dnia 19.08.2009r do godziny 12:00 do Banku Spółdzielczego na konto Gminy Juchnowiec Kościelny lub w formie poręczeń lub gwarancji babkowych, gwarancji ubezpieczeniowych, zastawu na papierach wartościowych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają wymogi art. 22 ustawy PZP. Posiadają uprawnienia. Wniosą wadium. Posiadają niezbędne środki pieniężne.Udzielą gwarancji na min. 3 lata , max. 5 lat. Posiadają niezbędną wiedzę, doswiadczenie i wykwalifikowanych pracowników.Posiadają referencje.Zrealizują zamówienie w umówionym terminie. Płatność faktur po 30 dniach od daty wpływu. Naprawa usterek max. 14 dni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: o podatkach, składkach ZUS, staranności, o art. 22 i 24 PZP, o srodkach finansowych, o właściwym przygotowaniu oferty, Krs lub wyciąg z rejestru firmy, informacja op obrotach za 3 lata, informacja o obiektach zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, o [pracownikach, okresie czasu gwarancji, termonu płatnosci faktur, naprawy usterek, kosztorys ofertowy, uprawenienia i przynalezność do izby kierownika, ubezpieczenie OC, pełnomocnictwo (jeżeli potrzebne).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach