Przetargi.pl
Oświęcimska Przestrzeń Spotkań - zagospodarowanie terenu Parku Pokoju pomiędzy ulicami Słowackiego, Chemików, Dąbrowskiego i Olszewskiego (I etap).

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. +48338429311, fax. +48338429361
    REGON: 07218178700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oświęcimska Przestrzeń Spotkań - zagospodarowanie terenu Parku Pokoju pomiędzy ulicami Słowackiego, Chemików, Dąbrowskiego i Olszewskiego (I etap).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na dwie części: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Zagospodarowanie terenu Parku Pokoju. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Budowa toalet na terenie Parku Pokoju. 1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa ws. niniejszego zamówienia, jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Oświęcimska Przestrzeń Spotkań - zagospodarowanie terenu Parku Pokoju pomiędzy ulicami Słowackiego, Chemików, Dąbrowskiego i Olszewskiego (I etap)", zagospodarowanie terenu Parku Pokoju oraz budowa toalet na terenie Parku Pokoju, odpowiednio do podziału zamówienia na części, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w SIWZ oraz w dokumentach do niej dołączonych opublikowanych w toku postępowania. 2. Lokalizacja 1) Inwestycja (I etap) projektowana jest na działkach: a) Obręb nr 0001, Oświęcim: 564/4, 564/7, 565/4, 565/7, 567/14, 584/1, 585/1, 588/1, 594/14, 601/7, 601/9, 601/11, 609, 610/4, 611/12, 623/7, 629/3, 629/4, 630/1, 633/1, 634/1, 1778/4, 1778/5, 2006/526, 2011/7, 2011/11, 2006/904 b) Obręb nr 0007, Zaborze: 346/17, 347/5, 347/10, 348/6, 363/16, 363/24. 2) Obszar, o którym mowa w pkt. 1, znajduje się pomiędzy ulicami Słowackiego, Chemików, Dąbrowskiego i Tysiąclecia w północnej części terenu objętego opracowaniem projektowym dotyczącym zamówienia. 3) Na terenie, o którym mowa w pkt. 1 i 2, znajduje się teren zielony. Powstał on w obrębie dawnej strefy ochronnej zakładów chemicznych jako strefa buforowa pomiędzy osiedlem mieszkaniowym, a strefą przemysłową. W obrębie tego terenu można wyróżnić strefę zieleni urządzonej - część parku przyległą do osiedli mieszkaniowych, oraz strefę leśną – gęsto obsadzone drzewa w równych odstępach i szeregach sadzone co około 4m. Na terenie parku znajdują się ścieżki spacerowe. 4) Teren jest nieogrodzony. Park jak i odcinek Alei Tysiąclecia objęty zamówieniem posiada oświetlenie zewnętrzne starego typu na słupach betonowych. 3. Charakterystyka zadania 1) Planowana inwestycja, stanowiąca element szerszego projektu rewitalizacyjnego pn. „Oświęcimska Przestrzeń Spotkań”, polegać będzie na zagospodarowaniu powierzchni ok. 7 ha zalesionego terenu pomiędzy ul. Słowackiego, Chemików, Dąbrowskiego i Al. Tysiąclecia na park o funkcji rekreacyjnej pn. Park Pokoju. 2) Działania, o których mowa w pkt. 1, stanowić będą pierwszy etap zagospodarowania całego obszaru stanowiącego niegdyś strefę buforową pomiędzy Zakładami Chemicznymi a Osiedlem Chemików (obszar pomiędzy ul. Słowackiego, Chemików, Dąbrowskiego i Olszewskiego). 3) Zamówienie obejmuje w szczególności: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: a) rozbiórkę będącego w złym stanie technicznym budynku świetlicy, b) demontaż istniejących obiektów małej architektury, c) rozebranie istniejących fragmentów ogrodzeń i nawierzchni ścieżek, d) wykonanie nowych nawierzchni ścieżek pieszych i rowerowych, e) montaż urządzeń placu zabaw dla dzieci młodszych oraz placu zabaw dla dzieci starszych, f) przyłącze wodociągowe, g) kanalizację sanitarną, h) urządzenie stawu, i) przebudowę tzw. górki wieloryb, j) montaż obiektów małej architektury (stojaki rowerowe, kosze, ławki), k) wycięcie części istniejących drzew tylko w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji z zachowaniem zasady maksymalnego zachowania i ochrony roślinności istniejącej na terenie objętym zamówieniem, l) pielęgnację istniejącego drzewostanu, m) nowe nasadzenia drzew i krzewów, n) siew trawników parkowych, o) wykonanie ogrodzenia parku wraz z oświetleniem. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: p) wykonanie budynku toalety publicznej (T1) z pomieszczeniami ochrony i serwerownią. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: 1) wykonanie zagospodarowania terenu parku: a) roboty rozbiórkowe: • demontaż i wywóz ławek, koszy, słupków do koszykówki, słupków do tenisa ziemnego, stojaków na rowery, urządzeń placu zabaw, • demontaż i ponowny montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, • przestawienie stołów do ping-ponga, • rozebranie ogrodzeń, rozebranie cokołów, murków ogrodzenia • rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, kostki betonowej, płyt betonowych i betonu, krawężników i obrzeży, • rozebranie budynku świetlicy, • wywiezienie i składowanie gruzu. b) podbudowy, nawierzchnie, elementy ulic: • zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy • zdjęcie humusu, korytowanie, • podbudowy z kruszyw, • nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z pokryciem asfaltu żywicą, • wykonanie nawierzchni wodoprzepuszczalnej mineralnej, • nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, • obrzeża betonowe; c) organizacja ruchu - wykonanie niezbędnego oznakowania pionowego i poziomego: • zdjęcie tablic znaków drogowych wraz z rozebraniem słupków, • oznakowanie poziome jezdni masą chemoutwardzalną odblaskową, • słupki do znaków drogowych, z rur stalowych, przymocowanie tablic znaków drogowych d) plac zabaw dla dzieci młodszych: • zdjęcie humusu, korytowanie, • profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, • podbudowy, • warstwa podkładowa z granulatu SBR łączonego żywicą poliuretanową, • warstwa użytkowa z granulatu EPDM łączonego żywicą poliuretanową, • obrzeża betonowe, • nawierzchnie ze sztucznej trawy, • obiekty rekreacyjne wraz z montażem e) plac zabaw dla dzieci starszych: • zdjęcie humusu, korytowanie, • profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, • podbudowy, • warstwa podkładowa z granulatu SBR łączonego żywicą poliuretanową, • warstwa użytkowa z granulatu EPDM łączonego żywicą poliuretanową, • obrzeża betonowe, • nawierzchnia z trawy sztucznej, • obiekty rekreacyjne wraz z montażem; f) staw (oczko wodne): • usunięcie warstwy humusu • formowanie i zagęszczanie nasypów • roboty ziemne wraz z transportem • instalację z bentonitu na zboczach • podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym g) górka "wieloryb": • formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, • zagęszczanie nasypów zagęszczarkami, • humusowanie i obsianie skarp h) drobne formy architektoniczne: • stojaki rowerowe, • kosze na odpadki, • ławki, • zestaw dwóch ławek i stół, • tablice informacyjne i) zieleń: • ścinanie i karczowanie pni, • wywożenie pni i korzeni, • plombowanie uszkodzonych drzew, • wykopanie, przewożenie i sadzenie przesadzarką drzew z bryłą korzeniową, • sadzenie drzew i krzewów, • obsadzenie kwietników roślinami cebulkowymi, • sadzenie krzewów żywopłotowych, żywopłot grabowy, • pielęgnowanie drzew i krzewów przez okres 1 roku od zakończenia inwestycji, • rozłożenie tkaniny ogrodniczej i kory sosnowej, • wykonanie trawników parkowych siewem; j) ogrodzenie: • wykopy oraz przekopy, • odwóz nadmiaru gruntu, • stopy fundamentowe słupów, • montaż słupków ogrodzeniowych, • zamocowanie paneli palisadowych z pionowych profili, • montaż bramy głównej i bram bocznych, • ogrodzenia z siatki, • fundamenty murów gabionowych • murki gabionowe; 2) wykonanie przyłącza wodociągowego - dostawa wody do oczka wodnego (stawu); 3) wykonanie oświetlenia parku: a) instalowanie zasilania i oświetlenia, b) demontaż istniejących słupów oświetleniowych; 4) wykonanie miejsca przeznaczonego pod przeszłe punkty gastronomiczne wraz z przyłączami wody i kanalizacją; 5) pielęgnowanie drzew i krzewów położonych na terenie inwestycji objętej zamówieniem przez okres 1 roku od dnia wykonania zamówienia, CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: 6) budowę toalety T1: a) ściany zewnętrzne w konstrukcji żelbetowej z warstwą izolacji termicznej (styrodur) i wykończeniem zewnętrznym w postaci koszy z siatki drucianej wypełnionej kamieniami (gabiony) w kolorze piaskowym, wieszanych na konsolach mocowanych do ściany konstrukcyjnej; wykończenie daszków i ściany podpierającej daszek z płyt hpl b) ściany wewnętrzne w technologii murowanej, w części WC pokryte płytkami ceramicznymi, w serwerowni i pomieszczeniu ochrony pokryte farbą akrylową białą. c) wykończenie stropodachów zgodnie z opisem na rysunkach przekrojów tj. warstwa papy, wełna mineralna, 2 x papa. d) wykonanie instalacji: • sanitarnej: wodno - kanalizacyjna, • wentylacji mechanicznej, c.o. (grzejniki elektryczne), • elektrycznej DOTYCZY OBU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 6) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SIWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.: a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.) oraz koszty z tym związane (energii elektrycznej, wody) c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, d) wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania lub utylizacji, e) ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji, f) ogrodzenie i oświetlenie placu budowy oraz całodobowy dozór terenu inwestycji oraz jej oznakowanie, g) ewentualne wyłączenia i załączenia energii elektrycznej, h) nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, i) inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza. 5. Dokumentacja projektowo - przedmiarowa 1) Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiot niniejszego zamówienia określony został w dokumentacji projektowo-przedmiarowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji SIWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona w sposób określony w niniejszym ustępie dokumentacja projektowo-przedmiarowa wraz z SIWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia planowanego zestawienia kosztów (kosztorysu ofertowego). 2) W skład dokumentacji, o której mowa w pkt. 1, wchodzą następujące opracowania: a) projekt budowlany, b) szczegółowa specyfikacja techniczna, c) przedmiar robót. 6. Użyte w SIWZ oraz w dokumentacji projektowo-przedmiarowej, nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: ”lub równoważne”. Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze Nr 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 1 pkt 2-5, musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium wniesionego w formie tych gwarancji i poręczeń nie może być utrudnione. 5. Przedkładana gwarancja jako wadium musi mieć postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji na pierwsze żądanie. 6. Do ofert należy dołączyć: 1) w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 1 pkt. 1, tj. w pieniądzu – potwierdzenie przelewu; 2) w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 1 pkt. 2-5 – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tj gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium od wykonawców składających ofertę tylko w części 2 zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach