Gmina Męcinka ogłasza przetarg
- Adres: 59-424 Męcinka, Męcinka 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8708623 w. 16 , fax. 076 8708624
- Data zamieszczenia: 2009-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Męcinka
Męcinka 11 11
59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie
tel. 076 8708623 w. 16, fax. 076 8708624
REGON: 39064740000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OSUSZENIE BUDYNKU GMINNEGO MĘCINKA NR 85 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje : a) odkopanie ścian fundamentowych, odgrzybienie oraz wykonanie pionowej izolacji przeciwwodnej, ocieplenie murów zewnętrznych; b) renowację ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych metodą iniekcji grawitacyjnej; c) zbicie tynków wewnętrznych oraz ułożenie tynków renowacyjnych; Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania szczegółowo określają: a) dokumentacja projektowa - przedmiar robót; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Warunki szczegółowe sa następujące : a) wymagane jest posiadanie uprawnień do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia; b)posiadanie doświadczenia z ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wyrażające się tym, że wykonawca zrealizował roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia , w tym wykonał z należytą starannością osuszenie przynajmniej dwóch budynków o pow. zabudowy nie mniejszej niż 300 m2 metodą iniekcji grawitacyjnej oraz przynajmniej w dwóch budynkach roboty wykończeniowe polegające na ułożeniu tynków renowacyjnych; c)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w tym: 1) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 2) robotnikami budowlanymi w ilości zapewniającej nieprzerwany cykl realizacji zamówienia; d)wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wys. min. 0,5 mln zł Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : w/g zasady spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy ; b)aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia właściwej Izby Samorządu Zawodowego itp) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; d)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; e)c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; f)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy; h)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mecinka.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZATORZE - STÓJKÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2016-07-25 - Konserwacja ołtarzy w kościele parafialnym p.w. Św. Marcina w Grębocicach
Dodano: 2015-10-15 - Skrzynka droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2015-07-22 - Remont ogrodzeń obiektów administrowanych przez ZGKiM w Rudnej
Dodano: 2015-07-17 - Remont ogrodzeń obiektów administrowanych przez ZGKiM w Rudnej
Dodano: 2015-07-17 - Remont ogrodzeń obiektów administrowanych przez ZGKiM w Rudnej
Dodano: 2015-07-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 119818- ul. Rataja w Lądku - Zdroju w km 0+000-0+330 (intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r)
Dodano: 2015-05-05 - Remont elewacji budynku Prokuratury Okręgowej, zlokalizowanego przy ul. Muzealnej we Wrocławiu
Dodano: 2015-04-20 - Przebudowa drogi gminnej nr 270 w miejscowości Radochów w km 0 + 000 - 0 + 117,45 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]
Dodano: 2014-08-21 - Remont budynku administracyjno - biurowego przy ul. Bankowej 8 w Lubaniu
Dodano: 2014-07-11