Przetargi.pl
OSUSZENIE BUDYNKU GMINNEGO MĘCINKA NR 85

Gmina Męcinka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-424 Męcinka, Męcinka 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8708623 w. 16 , fax. 076 8708624
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Męcinka
    Męcinka 11 11
    59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8708623 w. 16, fax. 076 8708624
    REGON: 39064740000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OSUSZENIE BUDYNKU GMINNEGO MĘCINKA NR 85
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : a) odkopanie ścian fundamentowych, odgrzybienie oraz wykonanie pionowej izolacji przeciwwodnej, ocieplenie murów zewnętrznych; b) renowację ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych metodą iniekcji grawitacyjnej; c) zbicie tynków wewnętrznych oraz ułożenie tynków renowacyjnych; Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania szczegółowo określają: a) dokumentacja projektowa - przedmiar robót; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Warunki szczegółowe sa następujące : a) wymagane jest posiadanie uprawnień do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia; b)posiadanie doświadczenia z ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wyrażające się tym, że wykonawca zrealizował roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia , w tym wykonał z należytą starannością osuszenie przynajmniej dwóch budynków o pow. zabudowy nie mniejszej niż 300 m2 metodą iniekcji grawitacyjnej oraz przynajmniej w dwóch budynkach roboty wykończeniowe polegające na ułożeniu tynków renowacyjnych; c)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w tym: 1) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 2) robotnikami budowlanymi w ilości zapewniającej nieprzerwany cykl realizacji zamówienia; d)wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wys. min. 0,5 mln zł Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : w/g zasady spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy ; b)aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia właściwej Izby Samorządu Zawodowego itp) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; d)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; e)c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; f)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy; h)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mecinka.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach