Przetargi.pl
Ośmiodniowe spotkanie edukacyjno - integracyjne dla rodzin zastępczych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 452 75 90 , fax. 0-68 452 75 90
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II
    ul. Podgórna 5 5
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 452 75 90, fax. 0-68 452 75 90
    REGON: 97077926800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-zielonogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ośmiodniowe spotkanie edukacyjno - integracyjne dla rodzin zastępczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja 8 dniowego (w tym 7 noclegów) spotkania edukacyjno - integracyjnego dla 86 osób w wieku 1-65 lat (w cenie należy uwzględnić dwóch koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej-pracowników PCPR, jako reprezentujących Zamawiającego) Uczestników Projektu będących rodzicami zastępczymi z otoczeniem. Łączna ilość osób uczestniczących 88. Zadanie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Działania na rzecz integracji społecznej mieszkańców powiatu zielonogórskiego. Termin wykonania zamówienia (organizacji pobytu): od 30 czerwca 2013r. do 7 lipca 2013r. - 8 dni (w tym 7 noclegów). Miejsce wykonania: miejscowość położona na terenie województwa lubuskiego oddalona maksymalnie 3 kilometry od jeziora. Zakwaterowanie: 7 noclegów w hotelu/pensjonacie/ośrodku usytuowanym w pobliżu jeziora (maksymalnie 3 km od jeziora) o standardzie tożsamym z min. dwugwiazdkowym hotelem/pensjonatem/ośrodkiem w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym w tym: 22- pokoje dwuosobowe, 3 - pokoje trzyosobowe, 5 - pokoi czteroosobowych, 1 - pokój sześcioosobowy, 1 - pokój siedmioosobowy. Dodatkowo 2 pokoje jednoosobowe dla kadry PCPR. Możliwość dostawki w razie braku takiej ilości pokoi 4-7 osobowych z uwzględnieniem możliwości swobodnego poruszania się w pokoju. Hotel / pensjonat / ośrodek wyposażony w: 1)w plac zabaw dla dzieci, 2)zaplecze do realizacji zajęć - dwie sale do prowadzenia zajęć w II grupach liczących każda po 18 osób, jedno pomieszczenie zadaszone dla 14 osobowej grupy młodzieży niezbędne do przeprowadzenia warsztatów, oraz w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zabezpieczenia również zadaszonego pomieszczenia dla 3 grup 12 osobowych do zajęć z dziećmi ( wiek 2 -5, 6-10,11-13 lat), 3)na terenie ośrodka powinna się znajdować stołówka niezbędna do wspólnego spożywania posiłków oraz dostęp do kuchni bądź aneksu kuchennego umożliwiający przygotowanie posiłku np.: dla małego dziecka 4)zaplecze sportowo-rekreacyjne; teren ośrodka z obiektami i infrastrukturą -ogrodzone. UWAGA!!! WYKONAWCA jest zobowiązany załączyć do oferty szczegółowy OPIS MIEJSCA WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKÓW ZAKWATEROWANIA zawierający w szczególności następujące elementy: opis placu zabaw dla dzieci, opis zaplecza do realizacji zajęć (dwie sale do prowadzenia zajęć w II grupach liczących każda po 18 osób, jedno pomieszczenie zadaszone dla 14 osobowej grupy młodzieży niezbędne do przeprowadzenia warsztatów, oraz w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zabezpieczenia również zadaszonego pomieszczenia dla 3 grup maksymalnie 12 osobowych do zajęć z dziećmi w wieku 2 -5, 6-10,11-13 lat, opis stołówki (niezbędnej do wspólnego spożywania posiłków) oraz dostępności do kuchni bądź aneksu kuchennego umożliwiający przygotowanie posiłku np.: dla małego dziecka, opis zaplecza sportowo-rekreacyjnego, oświadczenie o ogrodzeniu terenu oraz zawierający odpowiedzi na następujące pytania: czy sale szkoleniowe są klimatyzowane?, czy sale wyposażone są w rzutnik, tablicę, materiały niezbędne do prowadzenia zajęć flipchart? Jaki jest metraż pokoi? oraz czy wykonawca przewiduje dostawki jeśli tak to w jakich pokojach? Wyżywienie: na miejscu śniadania i kolacje oraz obiad składający się z dwóch dań i bukietu surówek, kompot/sok plus woda niegazowana z cytryną, podczas każdego posiłku dla chętnych kawa lub herbata. Nieograniczona ilość wody niegazowanej podczas pobytu. Ponadto podczas zorganizowanych wieczorków również Wykonawca zabezpieczy kawę i herbatę. Pierwsze świadczenie - obiad w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie - śniadanie - w dniu wyjazdu. Wśród 86 osób biorących udział w spotkaniu jest 24 dzieci do 10 roku życia dla których należy uwzględnić ? porcji wyżywienia. Opieka medyczna - pielęgniarka i opieka lekarska na każde wezwanie na telefon w razie potrzeby. Koordynator od spraw organizacyjno-technicznych dostępny przez czas trwania spotkania dla uczestników. Podczas szkoleń i warsztatów Wykonawca zabezpieczy kawę i herbatę oraz poczęstunek w formie ciastek kruchych i paluszków. Przeprowadzenie dla 36 osób w dwóch grupach szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze nieposiadające kwalifikacji zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2013r., poz.135 z póź. zm) w oparciu o program zatwierdzony przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej zgodny z obowiązującymi przepisami w ilości 40 godzin (z możliwością uzupełnienia do wymaganej ilości godzin szkolenia w spotkaniach z rodzinami poza turnusem w siedzibie PCPR. Zabezpieczeniem praktyk pozostaje w gestii PCPR) oraz wydanie świadectwa potwierdzającego ukończenie szkolenia z uwzględnieniem tematów. Wykaz instytucji posiadających zatwierdzony program znajduje się na stronie internetowej Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć minimum dwóch szkoleniowców. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć zawierający datę, tematy zajęć, krótką charakterystykę szkolenia, uwagi na temat aktywności grupy i osiągniętych rezultatów, listę obecności. Po wykonaniu zadania dostarczyć Zamawiającemu sprawozdanie z wykonania, dziennik zajęć, listę obecności jak i wypełnioną ankietę ewaluacyjną z zajęć szkoleniowych. Przeprowadzenie dla 14 osobowej grupy młodzieży i osób niepełnosprawnych 40 godzinnego cyklu szkoleń, których program powinien przewidywać zajęcia w formie seminarium i warsztatów w tym bloki: budowania celów życiowych i zarządzania czasem, budowania pozytywnego obrazu siebie i zwiększenie poczucia własnej wartości, nauka wyrażania własnych uczuć, egzekwowanie swoich praw oraz szanowanie praw innych, odreagowania napięć emocjonalnych oraz społeczne konsekwencje postawy uległej, agresywnej i bierno - agresywnej. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć zawierający datę, tematy zajęć, krótką charakterystykę szkolenia, uwagi na temat aktywności grupy i osiągniętych rezultatów, listę obecności. Po wykonaniu zadania dostarczyć sprawozdanie z wykonania, dziennik zajęć, listę obecności jak i wypełnioną ankietę ewaluacyjną z zajęć warsztatowych. Zabezpieczyć opiekę w ilości 40 godzin zajęć dla trzech grup dzieci : I grupa - 11 osób (2-5 lat), II grupa- 12 osób (6-10 lat), III grupa - 11 osób ( 11- 13 lat) w czasie szkolenia opiekunów. UWAGA!!! WYKONAWCA zobowiązany jest do dnia podpisania umowy dostarczyć i uzgodnić z Zamawiającym program zajęć w formie seminarium, warsztatu dla grupy młodzieży, który winien uwzględniać powyższe bloki tematyczne oraz program zajęć dla dzieci przygotowany dla każdej grupy osobno, z wyłączeniem programu zatwierdzanego przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Instytucje które posiadają zatwierdzony program znajdują się na stronie internetowej www.mpips.gov.pl w zakładce wparcie dla rodzin z dziećmi. Wykonawca jest zobowiązany dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. m.in. kadrą zdolną do przeprowadzenia szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze nie nieposiadające kwalifikacji w oparciu o program zatwierdzony przez MPiPS. Prowadzący szkolenia poza kwalifikacjami powinni mieć doświadczenie w pracy z rodzinami zastępczymi. W zakresie zajęć z dziećmi powinny brać udział osoby o przygotowaniu przedszkolnym, szkolnym posiadające wykształcenie wyższe lub uprawnienia do opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Natomiast w zakresie warsztatów dla młodzieży - prowadzący o wykształceniu wyższym pedagogicznym lub psychologicznym o doświadczeniu w pracy z rodzinami zastępczymi lub młodzieżą o problemach rodzinnych ( wskazane aby część zajęć odbyło się z psychologiem) Zajęć kulturalno - oświatowych i sportowych - zapewnienie aktywnego spędzania czasu wolnego niezależnie od warunków pogodowych, np. zajęcia z animatorami: organizacja ognisk (podczas których Wykonawca zapewni kiełbaski dla każdego uczestnika, pieczywo, zimne i ciepłe napoje oraz animatora prowadzącego zajęcia integracyjne), zabaw tanecznych, karaoke, zajęć integracyjno - sportowych itd. Ubezpieczenia - uczestników NNW suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 10.000,- zł. lub śmierć na sumę minimalnie 5.000,- zł. OC Prywatnie - suma ubezpieczenia minimalnie 10.000,- zł. Podróż - uczestnicy sami dojeżdżają do miejsca wykonania zamówienia (objętego przedmiotowym postępowaniem), a po zakończeniu sami odjeżdżają z powrotem do miejsca zamieszkania. Przyjazd uczestników do godziny 11-tej, wyjazd z miejscowości spotkania do godziny 13-tej. Cel turnusu to zabezpieczenie szczegółowych celów projektu, które dotyczą podniesienia statusu społecznego klientów PCPR, w tym: rozwój aktywnych form integracji społecznej mieszkańców powiatu zielonogórskiego, wzrost ich kompetencji życiowych, poprawa funkcjonowania uczestników projektu w środowisku poprzez realizację instrumentów: edukacyjnych, społecznych, zdrowotnych i zawodowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-zielonogorski.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach