Przetargi.pl
Zajęcia wyjazdowe dla osób niepełnosprawnych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Piłsudskiego 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4574330 , fax. 068 4574331
  • Data zamieszczenia: 2013-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Piłsudskiego 65 65
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4574330, fax. 068 4574331
    REGON: 97121939900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprnowasol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zajęcia wyjazdowe dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 (dwóch) wyjazdów - każdy po 7 dni (w tym 6 noclegów) dla 74 osób niepełnosprawnych (47 kobiet, 27 mężczyzn) z podziałem na 2 grupy - każda po 37 osób niepełnosprawnych oraz 1 pracownika PCPR (obecnego przez pierwsze 3 dni pierwszego pobytu). Zamawiający dopuszcza zorganizowanie pobytu obu grup w tym samym czasookresie. Termin organizacji wyjazdów: od 01 do 20 września 2013r. , co daje Wykonawcy możliwość zakwaterowania w dogodnym dla niego czasie. Miejsce: Miejscowość nadmorska położona w strefie przybrzeżnej Morza Bałtyckiego, w województwie zachodniopomorskim. Wykonawca zapewni dla każdej grupy: 1) zakwaterowanie, 2) wyżywienie, 3) transport, 4) koordynatora wyjazdu, 5) opiekuna dla osoby niepełnosprawnej chorującej na niskorosłość, 6) skorzystanie przez każdego uczestnika z pakietu 10 zajęć rehabilitacyjnych, 7) organizację zajęć w 18 i 19 osobowych grupach z: a. psychologiem/pedagogiem nt. Wzmacnianie poczucia własnej wartości i kompetencji, b. doradcą finansowym nt. Planowanie budżetu domowego, c. ratownikiem medycznym (pielęgniarką, lekarzem) z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, 8) specjalistów do przeprowadzenia zajęć - osoby posiadające odpowiednie przygotowanie, 9) 2 ogniska z animatorem połączone z pieczeniem kiełbasy, 10) 4 wieczorki taneczne z poczęstunkiem (bufet kawowo/herbaciany + ciasto + owoce) i animatorem połączonych z konkursami (nagrody w formie słodkich upominków), 11) zorganizowanie 2 wycieczek (atrakcje turystyczne regionu). UWAGA! Wszystkie przeprowadzone zajęcia wymienione w pkt 6 muszą być zakończone przeprowadzonym testem podsumowującym zdobytą wiedzę i raportem z wynikami testów. Podczas kolacji podsumowującej zajęcia wyjazdowe każdy uczestnik otrzyma dyplom (Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kserokopię dyplomu). Zakwaterowanie: 6 noclegów w ośrodku o standardzie tożsamym z min. dwugwiazdkowym hotelem (pensjonatem, ośrodkiem) z windą (w przypadku zakwaterowania na innym piętrze niż parter) i prowadzoną na miejscu rehabilitacją, bez barier architektonicznych - dostosowany dla osób mających problemy w poruszaniu się. Pokoje 1, 2 , 3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym oraz TV w każdym pokoju. Pokoje winny być dostosowane do swobodnego poruszania się przez osoby niepełnosprawne, łazienki mają być przestronne nieograniczające swobody ruchu. Zamawiający informuje, że w grupie 74 uczestników jest 5 osób (3M, 2K) posiadających szczególne trudności w poruszaniu się. 2 mężczyzn porusza się o kulach, a 1 kobieta choruje na niskorosłość. W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił wózek inwalidzki do dyspozycji uczestników. UWAGA! ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, ABY WYKONAWCA ZAŁĄCZYŁ DO OFERTY SZCZEGÓŁOWY OPIS MIEJSCA WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKÓW ZAKWATEROWANIA ORAZ INFORMACJE: 1) czy obiekt posiada bariery architektoniczne - należy je wymienić i podać sposób likwidacji tych barier podczas pobytu uczestników, 2) odległość obiektu od centrum miasta. Na terenie ośrodka powinna się znajdować stołówka. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo - rekreacyjnego. Odległość obiektu od brzegu morza (kąpieliska plażowego) nie może być większa niż 500 metrów. Zamawiający wymaga zakwaterowania obu grup w tym samym obiekcie lub w dwóch tożsamych obiektach usytuowanych obok siebie w odległości do 400 m. Wyżywienie: prowiant na drogę, do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz podczas organizowanych wycieczek. Na miejscu posiłki dietetyczne: śniadanie (w formie szwedzkiego stołu), obiad (dwa dania, bukiet surówek, kompot/sok + woda podczas każdego posiłku), podwieczorek, kolacja (w formie szwedzkiego stołu). Pierwsze świadczenie: obiad w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: śniadanie + suchy prowiant w dniu wyjazdu. Suchy prowiant - 2 duże bułki (wieloziarnista i zwykła), z masłem, szynką, serem żółtym, sałatą + 2 wody niegazowane 500ml + 1 jabłko + 1 banan. Transport: Wykonawca jest zobowiązany przywieźć całą grupę autokarem klasy LUX z klimatyzacją, toaletą, TV i DVD z Nowej Soli do miejsca zakwaterowania, a po zakończeniu pobytu odwieźć ją z powrotem; zbiórka godz. 7.00 przy ul. Towarowej w Nowej Soli (obok dworca PKS), wyjazd w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi o godzinie 7.15 z parkingu, powrót (wyjazd) z miejsca zakwaterowania w dniu zakończenia świadczenia usługi o godzinie 10.00. W przypadku braku połączenia komunikacyjnego umożliwiającego uczestnikom powrót do domu, Wykonawca jest zobowiązany dowieźć uczestnika do jego miejsca zamieszkania na terenie powiatu nowosolskiego. Autokar: klasy LUX, klimatyzowany, z toaletą, TV i DVD. UWAGA ! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił pracownikowi PCPR obecnemu podczas wyjazdu (w dniu jego powrotu) dowóz do dworca PKS/PKP. Koordynatora wyjazdu - osoba odpowiedzialna za nadzór nad wykonaniem usługi z ramienia Wykonawcy zgodnie z zawartą umową, obecna przez cały czas trwania wyjazdu. Podczas wyjazdu koordynator odpowiada m. in. za prawidłowe zorganizowanie spraw technicznych, logistycznych i merytorycznych, w szczególności poprzez stały kontakt z uczestnikami projektu i bieżące informowanie uczestników projektu o miejscu i czasie organizowanych działań. Opiekun osoby niepełnosprawnej - osoba do udzielania pomocy osobie niepełnosprawnej - niskorosłej w czynnościach samoobsługowych typu: pomoc przy obsłudze podczas posiłków, ubieraniu/rozbieraniu oraz poruszaniu się podczas działań realizowanych poza miejscem zakwaterowania. Opiekun osoby niepełnosprawnej z ramienia Wykonawcy ma być obecny podczas trwania zajęć wyjazdowych osoby niepełnosprawnej - niskorosłej w wymiarze: średnio 4-6h dziennie (po ustaleniu rozkładu dnia osoby niepełnosprawnej - niskorosłej). Ubezpieczenie: NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 10.000,00 złotych lub śmierć na sumę minimalnie 5.000,00 złotych; OC Prywatne - suma ubezpieczenia minimalnie 10.000,00 złotych. Koszty wstępów oraz dojazdów: Cena wyjazdu winna obejmować koszty wstępu do obiektów i innych atrakcji turystycznych przewidzianych w programie oraz koszty przejazdu grupy w trakcie pobytu (Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym zakresie odpowiedni środek transportu). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji fotograficznej potwierdzającej przebieg każdego działania na nośniku CD oraz w formie album formatu A4 w twardej oprawie z podpisanymi 100 szt. kolorowych zdjęć w formacie 10 x 15. Zastosowanie instrumentów: społeczny, edukacyjny i zdrowotny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ftp.pcprnowasol.nazwa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach