Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 134 062 , fax. 618 134 062
- Data zamieszczenia: 2020-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Poznańska 11
62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie
tel. 618 134 062, fax. 618 134 062
REGON: 63200268500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: steszew.naszops.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich w 2021 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich w 2021r. 2. Lokalizacja: Gmina Stęszew powiat poznański, województwo wielkopolskie 3. Zakres prac obejmuje: 1) Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich, w 2021 roku. 2) Zapewnienie pełnej i fachowej opieki 5 dni w tygodniu: a) higieniczno-sanitarnej, b) pielęgnacji zaleconej przez lekarza, c) zaspokojenie codziennych potrzeb, d) zapewnienie w miarę możliwości kontaktu z otoczeniem, 3) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym oraz z potrzebami wynikającymi z sytuacji osobistej Świadczeniobiorcy. 4) Usługi świadczone będą na podstawie decyzji administracyjnej wystawionej przez Zamawiającego. 5) W szczególnie uzasadnionych przypadkach, kierując się dobrem Świadczeniobiorcy, pisemnego zlecenia będzie mógł dokonać pracownik socjalny co następnie prowadzone zostanie decyzją administracyjną. 6) Decyzja o której mowa w ust. 1 określi: a) Świadczeniobiorcę b) rodzaj usługi c) czas jej wykonania d)wysokość odpłatności ponoszonej przez Świadczeniobiorcę lub jego zwolnienie od opłat 7) Świadczeniobiorca każdorazowo potwierdzi wykonanie usługi na kontrolce czasu pracy opiekunki domowej. 8) Przewidywana ilość godzin usług opiekuńczych w okresie wykonywania zamówienia wynosi ok. 11300 godzin. 9) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie realizacja zamówienia publicznego, zgodnie z opisem zamówienia określonym w rozdziale 2, formularzem ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 11 pkt.1 i pkt. 2 SIWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wzór druku zał. nr 1 do SIWZ 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług Mobilnego Zespołu Wsparcia Środowiskowego – usługi opiekuńcze.
Dodano: 2024-07-23 - Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usług Mobilnego Zespołu Wsparcia Środowiskowego.
Dodano: 2024-06-18 - Świadczenie usług wspierających pobyt i aktywność osoby wymagającej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w mieszkaniu wspomaganym
Dodano: 2024-05-28 - Świadczenie usług wspierających pobyt i aktywność osoby wymagającej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w mieszkaniu wspomaganym
Dodano: 2024-04-29 - Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2024
Dodano: 2024-04-29 - Mobilne wsparcie dla osób z diagnozą otępienia
Dodano: 2024-04-22 - Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2024
Dodano: 2024-03-18 - Świadczenie usług przez asystenta osoby starszej w miejscu zamieszkania uczestników projektu
Dodano: 2024-03-17 - Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców gminy Rawicz w ramach realizacji programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2024
Dodano: 2024-03-01