Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Cicha 43
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2158894 , fax. 042 2158894
- Data zamieszczenia: 2011-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach
ul. Cicha 43 43
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 042 2158894, fax. 042 2158894
REGON: 47321512200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
organizację kampanii informacyjno-promocyjnej OPS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kampania ma obejmować - opracowanie graficzne i merytoryczne folderu MCPS zbiorcze we współpracy z wydziałami i ośrodkami MCPS - druk folderu 500 sztuk- MCPS zbiorcze Format A5, ilość stron 24, gramatura papieru wewnętrznego minimum 160g, gramatura papieru zewnętrznego minimum 220g, papier kreda błysk, kolorystyka 4+4 - CMYK - wykonanie 3000 sztuk ulotek wraz z projektem we współpracy z wydziałami i ośrodkami MCPS - MCPS zbiorcza - wykonanie 500 sztuk plakatu wraz z projektem we współpracy z wydziałami i ośrodkami MCPS - MCPS zbiorczy - przygotowanie projektu baneru reklamowego we współpracy z wydziałami i ośrodkami MCPS - MCPS ogólny projekt - 6 emisji baneru reklamowego internetowego w portalach gazet lokalnych - wykonanie projektu graficznego i opracowanie merytoryczne ulotek ośrodków i wydziałów MCPS we współpracy z wydziałami i ośrodkami MCPS - wykonanie 900 ulotek wraz z projektem ulotek dla ośrodków i wydziałów MCPS 6 wersji Format A6, gramatura papieru 135g , papier kreda błysk, kolorystyka 4+4 CMYK - dystrybucja materiałów kampanii ulotki, plakaty na terenie Pabianic, w miejscach użyteczności publicznej - zakup tablicy informacyjnej - świecącej LED zewnętrznej programowanej przez komputer Wymiary - szerokość 900 - 1100, wysokość 600 -800 Waga 45 - 55 Maksymalny pobór prądu do 1kWm2 Liczba pikseli na m2 od 3500 Jasność 7000 - 9000 cd m2 Kolory 16,2 mln Głębia kolorów 16 bit Kontrola jasności automatyczna ręczna Zasilanie 220V Odświeżanie 700 - 740 Hz Żywotność 100000 godzin + - 5% Temperatura pracy -35oC - 85oC Odtwarzane pliki tekst, animacja, zdjęcia, wideo, itp. Wodoszczelność tak Gwarancja min. 24 miesiące Oprogramowanie i instrukcja w języku polskim Serwis do 72 godzin od momentu zgłoszenia - montaż tablicy LED wraz z metalowym stelażem montaż na froncie budynku, zgodnie z przepisami budowlanymi i drogowymi - dwukrotne zaprogramowanie tablicy LED do wyświetlania informacji o działaniach integracyjnych MCPS - zgodnie ze wskazówkami ośrodków MCPS 1. Należy przedłożyć harmonogram realizacji usługi 2. Po zakończeniu usługi Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia sprawozdania końcowego ze wskazaniem dat realizacji poszczególnych etapów realizacji. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przekazania w formie elektronicznej opracowanych materiałów do druku i emisji. 4. Zamawiający ma obowiązek przekazania Wykonawcy właściwych logotypów i informacji i dotyczących realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o współfinansowaniu szkolenia powinna znaleźć się na wszystkich dokumentach związanych z realizacją usługi. Wszelkie materiały powinny zostać oznakowane zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, 5. Miejsce dystrybucji materiałów kampanijnych miejsca użyteczności publicznej na terenie miasta Pabianic. Montaż ekranu na froncie budynku Zamkowa 58a zgodnie ze sztuką budowlaną Cena podana w ofercie musi obejmować całkowity zakres prac objętych niniejszym zamówieniem i wskazywać koszt całościowy brutto zorganizowania kampanii. Cena ekranu ledowego nie może przekroczyć 3499,99 zł. brutto - w projektach współfinansowanych przez EFS nie może być wydatków na środki trwałe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drogowskaz-przemiana.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- kompleksowe świadczenie usług organizacyjnych oraz promocyjnych w związku z udziałem Województwa Łódzkiego w targach Expo Real w Monachium
Dodano: 2016-07-27 - Usługa medialna polegającej na lokowaniu produktu Zamawiającego w audycji realizowanej przez Wykonawcę oraz zakupie audycji sponsorowanej w ramach programu realizowanego przez Wykonawcę w ramach projektu pn.: Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej przez Gminę Uniejów współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2016-07-25 - Zakup usług promocyjnych w dodatkach do regionalnej gazety codziennej w związku z promocją Dnia Samorządu Terytorialnego, Orlikowej Ligi Mistrzów i projektu Łódzkie - Region Sportu
Dodano: 2016-03-30 - Świadczenie usług dotyczących promocji projektu pn. Łódzka Regionalna Sieć Teleinformatyczna - 2 Etap
Dodano: 2015-05-13 - Zakup usług promocyjnych w dodatkach do regionalnej gazety codziennej w związku z promocją Dnia Samorządu Terytorialnego, Orlikowej Ligi Mistrzów, i projektu Łódzkie - Region Sportu oraz Kupuję Łódzkie
Dodano: 2015-04-03 - przygotowanie autorskiej koncepcji kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego prowadzonej w Pawilonie Polski podczas prezentacji Polski w czasie trwania Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie
Dodano: 2015-04-01 - Zaprojektowanie i wydrukowanie ulotek, kalendarzy i notesów
Dodano: 2015-03-26 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w prasie i internecie oraz w komunikacji miejskiej, której celem jest promocja Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2015-03-11 - przeprowadzenie kampanii marketingowej BioNanoPark
Dodano: 2014-11-20 - przeprowadzenia kampanii marketingowej projektu BioNanoPark
Dodano: 2014-10-08