Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
- Data zamieszczenia: 2013-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19 19
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizację i przeprowadzenie kursów obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu suskiego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu suskiego. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część nr 1. Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej. 2. Łączna liczba uczestników kursu będzie wynosić 90 uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej, podzielonych na 6 grup 15 - osobowych. 3. Łącznie zajęcia powinny trwać nie mniej niż 67 godzin na każdego uczestnika/uczestniczkę, w tym z obsługi wózków 44 godziny zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznej nauki jazdy na każdego uczestnika oraz 8 godzin poświęconych wymianie butli gazowych w tym 5 godzin zajęć praktycznych. 4. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 19.07.2013r., przy czym 15 - 20 godzin zajęć powinno zostać zrealizowanych do 30.04.2013r., pozostałe godziny zajęć w terminie do 19.07.2013r. Część nr 2. Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Jordanowie 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Jordanowie. 2. Łączna liczba uczestników kursu będzie wynosić 15 uczniów Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Jordanowie, 1 grupa 15 - osobowa. 3. Łącznie zajęcia powinny trwać nie mniej niż 67 godzin na każdego uczestnika/uczestniczkę, w tym z obsługi wózków 44 godziny zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznej nauki jazdy na każdego uczestnika oraz 8 godzin poświęconych wymianie butli gazowych w tym 5 godzin zajęć praktycznych. 4. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 21.06.2013r., przy czym 15 - 20 godzin zajęć powinno zostać zrealizowanych do 30.04.2013r., pozostałe godziny zajęć w terminie do 21.06.2013r. Część nr 3. Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie. 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli dla uczniów Zespołu Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie. 2. Łączna liczba uczestników kursu będzie wynosić 11 uczniów Zespołu Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie, 1 grupa 11 - osobowa. 3. Łącznie zajęcia powinny trwać nie mniej niż 67 godzin na każdego uczestnika/uczestniczkę, w tym z obsługi wózków 44 godziny zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznej nauki jazdy na każdego uczestnika oraz 8 godzin poświęconych wymianie butli gazowych w tym 5 godzin zajęć praktycznych. 4. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 21.06.2013r., przy czym 15 - 20 godzin zajęć powinno zostać zrealizowanych do 30.04.2013r. pozostałe godziny zajęć w terminie do 21.06.2013r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02