Gmina Łącko ogłasza przetarg
- Adres: 33-390 Łącko, Łącko
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 41 40 710, , fax. 18 41 40 740
- Data zamieszczenia: 2018-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
Łącko 445
33-390 Łącko, woj. małopolskie
tel. 18 41 40 710, , fax. 18 41 40 740
REGON: 49189242300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja zajęć wyjazdowych z matematyki, organizacja zajęć wyjazdowych z kół przyrodniczych, organizacja warsztatów wyjazdowych – przedmioty przyrodnicze, realizowanych w ramach projektu pn. „Nowoczesne kształcenie ogólne w Gminie Łącko” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: organizacja zajęć wyjazdowych z matematyki, organizacja zajęć wyjazdowych z kół przyrodniczych, organizacja warsztatów wyjazdowych – przedmioty przyrodnicze, realizowanych w ramach projektu pn. „Nowoczesne kształcenie ogólne w Gminie Łącko”. Zadanie realizowane z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. Zamówienie realizowane z podziałem na trzy części. a) Wyjazd I Zajęcia wyjazdowe z matematyki do Krakowa – Część nr 1; b) Wyjazd II Zajęcia wyjazdowe z matematyki, kół przyrodniczych oraz przedmiotów przyrodniczych do Warszawy – Część nr 2; c) Wyjazd III Zajęcia wyjazdowe z kół przyrodniczych do Niepołomic – Część nr 3 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 9 stanowiący integralną część SIWZ. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie i mieniu zaistniałe podczas wyjazdu 4. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135, poz. 1516 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży. (Dz. U. poz. 452). 5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. (Dz. U. poz. 1154). 6. W przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zapewnieni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w niniejszej specyfikacji oraz w umowie w taki sposób, aby nie powodować spóźnień czasowych (max. 2 godz.). Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 7. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowcy w sytuacji opisanej w pkt. 3.6. niniejszej specyfikacji, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie usługi zastępczej, za którą wszelkie koszty poniesie Wykonawca. 8. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego wyjazdu: 8.1. Wyposażenie apteczki w czasie podróży i pobytu w placówkach, izolatki dla uczestników w razie choroby (oddzielnie dla chłopców i dziewcząt ), łazienki i wydzielonego WC. 8.2. Przeprowadzenie procesu informacyjnego w dniu przyjazdu dotyczącego organizacji pobytu na miejscu na rzecz uczestników, oznaczenie miejsc, czasu i terminów zbiórek oraz koniecznych adresów i telefonów. 9. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierownika wyjazdu, 3) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Zamawiający ustala także: gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) – Część nr 1; 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) – Część nr 2; 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) – Część nr 3;
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców, zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych ( Dz. U. z 2017 r. poz 2361).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ - wzór), Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie wycieczek dla pracowników i uprawnionych członków rodzin Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
Dodano: 2024-04-19 - Zorganizowanie wycieczek dla pracowników i uprawnionych członków rodzin Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
Dodano: 2024-03-22 - Organizacja wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach oraz ich rodzin.
Dodano: 2024-03-12 - Organizacja wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach oraz ich rodzin.
Dodano: 2024-03-01 - Wyjazd integracyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi do Zakopanego w ramach projektu pn Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim
Dodano: 2023-07-06 - Organizacja 1 dniowego wyjazdu integracyjnego do parku Rozrywki Energylandia w Zatorze dla rodzin zastępczych i jednej osoby z kadry Zamawiajacego
Dodano: 2023-05-31 - Wyjazd wakacyjny dla dzieci i młodzieży - uczestników projektu pn Wsparcie rodziny y systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim
Dodano: 2023-05-29 - Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu pn.: „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”
Dodano: 2023-04-20 - Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu pn.: „Szkoły na „6” w Gminie Łącko
Dodano: 2023-03-01 - ORGANIZACJA WYPOCZYNKU LETNIEGO DLA DZIECI I RODZICÓW W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GORLICACH PROJEKTU PN. „POZA HORYZONT”
Dodano: 2022-07-21