Przetargi.pl
organizacja zajęć dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Wojsławice

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-120 Wojsławice, ul. Uchańska 114
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 566 95 80 , fax. 82 566 91 12
  • Data zamieszczenia: 2012-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Uchańska 114 114
    22-120 Wojsławice, woj. lubelskie
    tel. 82 566 95 80, fax. 82 566 91 12
    REGON: 00268082600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wojslawice.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    organizacja zajęć dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Wojsławice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat B, kursu kucharz z modułem zdobienia stołów, warsztatów grupowych z psychologiem, treningu gospodarczego oraz warsztatów z prawnikiem i lekarzem. Zamawiający zastrzega, że jest to jedna grupa uczestników, dlatego też zajęcia prawo jazdy oraz kurs kucharza nie mogą się pokrywać z warsztatami z psychologiem, lekarzem, prawnikiem oraz treningiem gospodarczym. KURS PRAWO JAZDY KATEGORII B dla 7 osób 1. Organizacja i realizacja kursu na prawo jazdy kategorii B - dla 7 osób wraz z badaniami lekarskimi oraz ze zgłoszeniem i wniesieniem opłaty za egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Chełmie osób, które z pozytywnym wynikiem ukończą szkolenie. 2 Zgłoszenie i przystąpienie do egzaminu państwowego na prawo jazdy, powinno nastąpić po zakończeniu szkolenia. 3. Uczestnicy projektu powinni przystąpić do egzaminu państwowego na prawo jazdy najpóźniej do dnia 30 listopada 2012r. 4. Realizacja kursu w zakresie zajęć teoretycznych Prawo jazdy powinna być planowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00, a po uzyskaniu zgody uczestników kursu, także w dni wolne od pracy. 5. Wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia. 6. Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 7. Zajęcia praktyczne Wykonawca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych z Zamawiającym dla każdego beneficjenta, uwzględniając możliwości czasowe osób kierowanych na szkolenie. 8. Ilość godzin szkolenia - 60 godzin, w tym 30 godzin lekcyjnych szkolenia teoretycznego i 30 godzin zegarowych szkolenia praktycznego. 9. Miejsce realizacji szkolenia - pomieszczenia jednostki szkoleniowej. 10. Miejsce realizacji szkolenia - Chełm. 11. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p. Poż. . 12. Wykonawca szkolenie praktyczne dla każdego uczestnika skierowanego przez Zamawiającego zrealizuje na pojeździe samochodowym marki, na którym będzie realizowany egzamin państwowy na prawo jazdy. 13. Szkolenia prawa jazdy Wykonawca zrealizuje na zasadach i w miejscach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r., Nr 217, poz.1834 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 4 listopada 2008r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz. U z 2009 r. Nr 78, poz. 653). 14. Wykonawca zapewnia także: materiały szkoleniowe (w tym: podręcznik kierowcy, płytę CD z komputerową bazą danych pytań, testy z pytaniami egzaminacyjnymi, materiały biurowe i piśmiennicze); ubezpieczenie na okres kursu oraz w drodze na szkolenie, a także na powrót do miejsca zamieszkania; badania lekarskie, samochody do nauki jazdy sprawne technicznie i spełniające wymogi prawem przewidziane w tym w zakresie BHP i p.poż.; egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgłoszenie i opłatę za egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Chełmie. 15. Zaświadczenia, materiały szkoleniowe, - powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 16. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów kursu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu. KUCHARZ Z MODUŁEM ZDOBIENIA STOŁÓW 1. Organizacja i realizacja kursu kucharz z modułem zdobienia stołów dla 8 osób. 2. Miejsce przeprowadzenia szkolenia : Wojsławice. 3. Szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia (zasady BHP; podstawy technologii gastronomicznej; zagadnienia ekonomiczno-prawne; catering i organizacja imprez okolicznościowych; obliczanie wartości energetycznej i odżywczej produktów spożywczych i potraw; dokonywanie oceny produktów i napojów pod względem towaroznawczym;przygotowywanie podstawowego asortymentu potraw i napojów z surowców i półproduktów spożywczych w oparciu o normy i receptury gastronomiczne zgodnie z odpowiednimi technikami ich sporządzania; techniki zdobienia stołów, poddawanie obróbce wstępnej i cieplnej surowców odpowiednimi narzędziami, maszynami i urządzeniami;stosowanie zasad zabezpieczenia jakości zdrowotnej potraw, utrzymywanie w czystości i porządku stanowiska pracy, przestrzeganie przepisów sanitarnych, bhp, ppoż. obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego. 4. Liczba godzin: 190 lekcyjnych (w tym zajęcia praktyczne i teoretyczne). 5. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p. Poż. 6. Wykonawca zapewnia także: materiały szkoleniowe, ubezpieczenie na okres kursu oraz w drodze na szkolenie, a także na powrót do miejsca zamieszkania oraz wszelkie potrzebne produkty spożywcze. 7. Zaświadczenia, materiały szkoleniowe, - powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów kursu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 9. Realizacja kursu powinna być planowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00, a po uzyskaniu zgody uczestników kursu, także w dni wolne od pracy. 10. Wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia. 11. Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. WARSZTATY GRUPOWE Z PSYCHOLOGIEM 1. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów grupowych z psychologiem dla 15 osób. 2. Miejsce przeprowadzenia zajęć Wojsławice. 3. Minimalny zakres tematyczny: motywacja do zmian w życiu, praca z aktualnymi problemami. 4. Warsztaty powinny trwać 20 godzin. Zamawiający przyjmuje, że jedna godzina zajęć to 45 minut. 5. Zaświadczenia, materiały szkoleniowe, - powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 6. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów kursu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 7. Realizacja kursu powinna być planowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00, a po uzyskaniu zgody uczestników kursu, także w dni wolne od pracy. 8. Wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia. 9. Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami WARSZTATY Z LEKARZEM I PRAWNIKIEM 1. Organizacja i przeprowadzenie zajęć z lekarzem i prawnikiem dla 15 osób. 2. Warsztaty z lekarzem oraz prawnikiem powinny trwać po 10 godzin każdy. Zamawiający przyjmuje, że jedna godzina zajęć to 45 minut. 3. Miejsce przeprowadzenia zajęć Wojsławice. 4. Zaświadczenia, materiały szkoleniowe, - powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 5. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów kursu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 6. Realizacja kursu powinna być planowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00, a po uzyskaniu zgody uczestników kursu, także w dni wolne od pracy. 7. Wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia. 8. Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami TRENING GOSPODARCZY 1. Organizacja i przeprowadzenie treningu gospodarczego dla 15 osób. 2. Minimalny zakres tematyczny treningu gospodarczego: trening myślenia twórczego, zasoby jakimi dysponuje i plan ich działania - kalkulacja, ustalenie priorytetów wydatków, planowanie wydatków z wyprzedzeniem, realizacja budżetu domowego, weryfikacja budżetu domowego - wprowadzanie zmian. 3. Miejsce przeprowadzenia zajęć Wojsławice. 4. Warsztaty powinny trwać 20 godzin. Zamawiający przyjmuje, że jedna godzina zajęć to 45 minut. 5. Zaświadczenia, materiały szkoleniowe, - powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 6. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów kursu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 7. Realizacja kursu powinna być planowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00, a po uzyskaniu zgody uczestników kursu, także w dni wolne od pracy. 8. Wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia. 9. Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wojslawice.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach