Przetargi.pl
organizacja zajęć dla uczestników projektu

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Piłsudskiego 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3717803 , fax. 083 3717803
  • Data zamieszczenia: 2013-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Piłsudskiego 6 6
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3717803, fax. 083 3717803
    REGON: 00230039600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/mopsmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    organizacja zajęć dla uczestników projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja zajęć dla uczestników projektu z podziałem na zadania: ZADANIE I Przedmiotem zamówienia jest organizacja zajęć w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych - wsparcie psychologiczne dla 34 osób. 1. Czas trwania: a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 48 h na grupę x 2 grupy = 96 h b) Konsultacje indywidualne z psychologiem 2 godziny na osobę = 68 h , kształtowanie wizerunku - w minimalnej liczbie godzin c) Warsztaty z doradcą zawodowym 16 h na grupę x 2 grupy = 32 h d) Konsultację indywidualne z doradcą zawodowym 1 h na osobę = 34 h e) Trening gospodarczy 12 h na grupę x 2 grupy = 24 h 2. Termin szkolenia: 15 czerwca -30 września 2013 r. 3. Czas szkolenia: zajęcia grupowe w soboty i niedzielę od 9 do 16, natomiast zajęcia indywidualne od poniedziałku do niedzieli. 4. Liczba uczestników 34 osób, podzielona na 2 grupy po 17 osób. 5. Miejsce szkolenia : Międzyrzec Podlaski. Wykonawca zapewnia miejsce, gdzie odbędą się zajęcia. 6. Minimalny zakres tematyczny : a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych: zasady zarządzania gospodarstwem domowym radzenie sobie ze stresem w trudnych sytuacjach życiowych, metody właściwej komunikacji interpersonalnej,budowanie poczucia własnej wartości, nauka asertywności, techniki kreatywnego rozwiązywania sytuacji problemowych, odpowiedzialność za wyniki swoich działań, b) Warsztaty z doradcą zawodowym oraz konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym: budowanie obrazu własnej osoby (obraz siebie, analiza postaw życiowych, moje mocne strony),dokumenty aplikacyjne i autoprezentacja (zasady sporządzania dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu, redagowanie dokumentów aplikacyjnych i innych, przydatnych podczas poszukiwania pracy), rynek usług internetowych jako sposób na aktywność zawodową (analiza internetowych ofert pracy), planowanie działań i wyznaczanie celów (samoocena i plan działania, wyznaczanie własnych celów), zdobycie wiedzy na temat lokalnego rynku pracy, techniki aktywnego poszukiwania pracy, przygotowanie osobistej strategii działania, instytucje i organizacje, które mogą wspierać indywidualne działania związane z rozwiązywaniem problemów zawodowych związanych z poszukiwaniem pracy lub podejmowaniem działalności gospodarczej, sztuka autoprezentacji c) Trening gospodarczy: trening myślenia twórczego, zasoby jakimi dysponuje i plan ich działania - kalkulacja, ustalenie priorytetów wydatków, planowanie wydatków z wyprzedzeniem, realizacja budżetu domowego, weryfikacja budżetu domowego - wprowadzanie zmian 7. Inne postanowienia: 1) Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 2) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu dokładny harmonogram zajęć. 3) Wykonawca zapewni materiały biurowe dla wszystkich uczestników materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis. 4) Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikatów lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, odpowiednio oznakowane zgodnie z wytycznymi POKL. 5) Wykonawca przygotuje raport ewaluacyjny szkoleń. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania pełnej dokumentacji ze szkoleń: listy obecności uczestników, arkusze zajęć, raport z hospitacji zajęć szkoleniowych, listy odbioru materiałów szkoleniowych, listy odbioru posiłków, ankieta ewaluacyjna. 7) Na czas trwania szkoleń Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia NNW. ZADANIE 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie Programu Aktywności Lokalnej skierowanego do grupy docelowej - 10-ciu rodzin wielodzietnych, którego celem jest zawiązanie grupy samopomocowej. 1.Wymagane działania w ramach przedmiotu zamówienia: 1) Konsultacje z doradcą zawodowym - ( zajęcia grupowe i indywidualne ) - 18 h 2) Warsztaty psychologiczne - (warsztaty grupowe i spotkania indywidualne) - 23 h 3) Spotkania z pedagogiem - (poradnictwo i warsztaty) - 23 h 4) Spotkania z lekarzem - (poradnictwo) - 4 h 5) Spotkania z prawnikiem (poradnictwo) - 12 h 6) Trening gospodarczy - (warsztaty dysponowania budżetem i prowadzenia gospodarstwa domowego) - 8 h 2. W trakcie zajęć Wykonawca musi zapewnić opiekę nad dziećmi. 3. Wykonawca zorganizuje imprezy o charakterze integracyjnym z uczestnikami projektu oraz ich otoczeniem, tj. piknik 4. Zajęcia muszą być zrealizowane w terminie od 1 sierpnia do 31 października 2013 r. na terenie miasta Międzyrzec Podlaski. Wykonawca zapewni miejsce, gdzie odbędą się zajęcia. 5. Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach :kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 6. Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram zajęć. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu dokładny harmonogram zajęć. 7. Wykonawca zapewni materiały biurowe dla wszystkich uczestników ( materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis). 8. Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikatów lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, odpowiednio oznakowane zgodnie z wytycznymi POKL. 9. Wykonawca przygotuje raport ewaluacyjny szkoleń. 10. Wykonawca sporządzi pełną dokumentację przebiegu działań programu: listy obecności uczestników, arkusze zajęć, raport z hospitalizacji działań programowych, lista odbioru materiałów szkoleniowych, lista odbioru posiłków, ankieta ewaluacyjna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/mopsmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach