Przetargi.pl
Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Gen. Sikorskiego 3 3
    70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
    REGON: 00543335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu: Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkolenia mają na celu uzyskanie kwalifikacji zawodowych przez bezrobotnych Uczestników Projektu Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie będących klientami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie. Zamawiający wymaga, aby zajęcia były realizowane w centrum Szczecina, czas trwania szkoleń nie może przekroczyć 4 dni w tygodniu w przedziale dni: poniedziałek - piątek i przedziale godz.: od 8:00 do 15.00 w zakresie części I, od 8:30 do 14:30 w zakresie części II, III, IV, V, VI Baza lokalowa, w której odbywać będą się zajęcia teoretyczne musi zawierać stanowisko do nauki dla każdej z osób stanowisko musi być wyposażone w stół szkolny lub ławkę szkolną, krzesło oraz zaplecze sanitarne. Podczas zajęć praktycznych wykonawca umożliwi wykorzystanie wiedzy zdobytej podczas zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne powinny być oparte na ćwiczeniach i pokazach uzupełnianych wskazówkami teoretycznymi. Wykonawca nie może wprowadzić do programu szkolenia innych modułów niż wskazane w SIWZ. Oferty zawierające zmodyfikowany program szkolenia zostaną odrzucone jako nie odpowiadające treści SIWZ. Wykonawca musi zapewnić kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Wymagane jest, aby zajęcia prowadziły osoby mające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z modułami programu szkolenia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć metodą kształcenia na odległość. Każdy z uczestników ma otrzymać w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność materiały dydaktyczne takie jak: notatnik, długopis, opracowania zawierające opis zagadnień ujętych w programie szkolenia. z logo EFS przygotowane przez Wykonawcę Jeden komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. Wykonawca dokona wizualizacji lokalu, dokumentacji związanej z realizacją szkolenia, materiałów dydaktycznych oraz certyfikatów i dyplomów potwierdzających zakończenie szkolenia zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opublikowanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki. Wykonawca zapewni na czas trwania szkolenia dla uczestników i ich dzieci: swobodny dostęp do poczęstunku w postaci napojów gorących kawa, herbata oraz pieczywa cukierniczego, soków, butelkowanej wody niegazowanej i gazowanej, cukru, śmietanki do kawy, cytryny. raz dziennie ciepły posiłek w formie dwudaniowego obiadu, posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. W przypadku dzieci posiłek powinien być dostosowany do ich wieku. bilety codzienne umożliwiające na czas trwania szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia przejazd w obie strony, odzież ochronną dla części I, II i V zamówienia. Wykonawca zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Dla uczestników szkolenia i ich dzieci wykonawca musi przewidzieć ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w szkoleniu oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem za cały okres szkolenia. Kwota ta musi zostać ujęta w koszcie szkolenia. Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę mającą na celu sprawdzenie poziomu zadowolenia z odbytego szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację niezbędną do prawidłowego rozliczenia usługi realizowanej w ramach projektu pn. Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w tym prowadzenie: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, rejestru wydanych zaświadczeń, protokołu z egzaminu, list obecności i potwierdzeń odbioru cateringu, list dzieci uczestników pozostających pod opieką Wykonawcy, które otrzymały posiłek, list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, list ubezpieczonych osób, list potwierdzających odbiór zaświadczeń dokumentacji fotograficznej zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca przedłoży min. po 10 zdjęć z każdej. Zamawiający wymaga, aby dokumenty były podpisywane przez uczestników obecnych na zajęciach i którzy otrzymali catering. Potwierdzenie otrzymania posiłku przez dzieci podpisuje opiekun. Wykonawca podczas szkoleń w zakresie części II, III, IV i V zapewni opiekę nad małoletnimi dziećmi uczestników szkolenia w miejscu umożliwiającym sprawowanie właściwej opieki lub w placówce dziennego pobytu; dla części II i IV przez jedną osobę, dla części III i V przez co najmniej dwie osoby, które posiadają przeszkolenie w zakresie opieki nad dziećmi należy zabezpieczyć dostęp do gier planszowych, kredek, książeczek itp. W przypadku zapewnienia opieki w innym miejscu niż miejsce szkolenia uczestników, Wykonawca zapewni bezpieczny transport dzieci od miejsca szkolenia uczestników do miejsca zapewnienia opieki i z powrotem. Koszt opieki, zajęć rekreacyjnych, transportu, ubezpieczenia od następstw NW i cateringu dla dzieci należy uwzględnić w całkowitym koszcie realizacji usługi. Ilości dzieci: w części II zamówienia maksymalnie 8 dzieci w wieku 4-12 lat. w części III zamówienia maksymalnie 8 dzieci w wieku 3-12 lat. w części IV zamówienia maksymalnie 3 dzieci w wieku 2-5 lat. w części V zamówienia maksymalnie 11 dzieci w wieku 2,5-9 lat. I część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Elektryk z uprawnieniami SEP do 1 KV dla minimalnie 5 - maksymalnie 7 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: BHP. Instalacje elektryczne. Dozór i prace kontrolno pomiarowe instalacji i urządzeń elektrycznych do 1 KV. Zajęcia praktyczne mające na celu zdobycie wiedzy dotyczącej rysowania sieci elektrycznych, wykonywania instalacji, montażu urządzeń elektrycznych, konserwacji sieci i urządzeń elektrycznych do 1 kV. Egzamin kwalifikacyjny SEP. Szkolenie powinno zakończyć się: egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania, egzaminem SEP wraz z uzyskaniem uprawnień do obsługi, montażu, konserwacji i obsługi urządzeń elektroenergetycznych do 1kV uprawnienia te mają być ważne przez okres 5 lat. wydaniem uprawnień i zaświadczenia o ukończeniu szkolenia opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 120 godzin dydaktycznych za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 40 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 80 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. II część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Kucharz z egzaminem czeladniczym dla minimalnie 5 - maksymalnie 7 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: Towaroznawstwo Podstawy żywienia Wyposażenie techniczne Higiena zawodowa Organizacja produkcji BHP Korespondencja zawodowa z elementami prawa pracy Podstawowe wiadomości z organizacji przedsiębiorstw Technologia Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym i czeladniczym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 140 godzin dydaktycznych za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 65 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 75 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. III część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem dla minimalnie 7- maksymalnie 9 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: Zasady profesjonalnej obsługi klienta, Obsługa kas fiskalnych, Zasady fakturowania, Rozpoznawanie autentyczności środków płatniczych. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 120 godzin dydaktycznych za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 30 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 90 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika w tym: na część obsługa kas fiskalnych 40 godzin dydaktycznych, na część fakturowanie 50 godzin dydaktycznych. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. IV część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Księgowość, kadry, płace dla minimalnie 3- maksymalnie 4 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: Część A z zakresu KADRY i PŁACE: Prawo pracy i bhp, wynagrodzenia - obliczanie, podatek dochodowy od osób fizycznych, ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, świadczenia z ubezpieczeń społecznych, rekrutacja personelu, komputerowy program -Płatnik-, komputerowy program -Symfonia- moduł -Kadry-płace- część B z zakresu KSIĘGOWOŚĆ: Rachunkowość jako system ewidencji gospodarczej Podmioty zobligowane do stosowania przepisów ustawy o rachunkowości Zasady rachunkowości Charakterystyka aktywów Charakterystyka pasywów Konta podział i funkcjonowanie Typy operacji gospodarczych Dokumentacja operacji gospodarczych Środki trwałe, klasyfikacja, ewidencja, umorzenie, amortyzacja Układ rodzajowy kosztów Podatek VAT istota, regulacje prawne Ogólne zasady VAT zawarte w przepisach prawnych Zasady wystawiania dokumentów VAT Rejestry oraz deklaracje VAT Rozrachunki podmiotów krajowych Podatek dochodowy od osób prawnych, zakres podmiotowy, przychody opodatkowane oraz zwolnione, koszty uzyskania przychodów, podstawa opodatkowania Podatek dochodowy od osób fizycznych, zakres podmiotowy, przychody opodatkowane oraz zwolnione, koszty uzyskania przychodów, podstawa opodatkowania Rozliczenia z pracownikami oraz budżetem Sporządzanie rozliczeń podatkowych Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 144 godziny dydaktyczne za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut przypadające na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 64 godziny dydaktyczne przypadające na uczestnika na część A - Kadry i płace oraz 80 godzin dydaktycznych na część B - Księgowość. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. V część zamówienia obejmuje szkolenia zawodowe Bukieciarz - florysta - część A dla 2 osób oraz Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i obsługą klienta - część B dla minimalnie 6 - maksymalnie 8 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej W zakresie części A program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: zapoznanie z podziałem roślin ozdobnych, metody ożywiania i przedłużania trwałości, metody suszenia i preparowania roślin, zasady komponowania motywów i kolorów, układanie bukietów: z kwiatów pojedynczych i z wielu kwiatów, wiązanki okolicznościowe, wiązanki ślubne, wiązanki żałobne (wiązanki na florecie, nauka wypisywania szarf), kompozycje z kwiatów ciętych oraz sztucznych i suszonych, aranżacja wnętrz, dekoracja stołów, pakowanie prezentów, obsługa klienta z elementami obsługi kasy fiskalnej. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 120 godzin dydaktycznych za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut w tym: część teoretyczna 40 godzin dydaktycznych część praktyczna 80 godzin dydaktycznych,. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. W zakresie części B program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: Budowa skóry, podstawowe informacje na temat cer, ramowa pielęgnacja cery tłustej i starczej. Choroby skóry. Wywiad z pacjentem - tworzenie własnej ankiety. Przygotowanie stanowiska pracy i pacjenta do wykonania zabiegu kosmetycznego. Zabieg kosmetyczny (demakijaż, tonizacja, peeling, maska, krem na koniec zabiegu, zalecenia dla pacjenta). Zabiegi regeneracji kosmetycznej, nawilżające, odżywcze, hydromasaż. Masaż twarzy, szyi i dekoltu. Peelingi - rodzaje peelingów. Peeling kawitacyjny - nauka robienia zabiegu. Wskazania i przeciwwskazania do wykonywania peelingu kawitacyjnego. Maski - rodzaje masek. Zastosowanie masek kosmetycznych. Ultradźwięki - wtłaczanie substancji aktywnych. Stymulacja mięśni za pomocą głowicy ciepło - zimno. Pielęgnacja dłoni i stóp. Manicure i pedicure biologiczny. Manicure francuski. Zabiegi pielęgnacyjne na dłonie. Masaż kończyny górnej (ręka, przedramię i ramię). Pielęgnacja kończyny dolnej. Masaż kończyny dolnej (stopa, łydka i udo). Depilacja. Typy kolorystyczne. Analiza kolorystyczna za pomocą chust garderobianych. Korekta twarzy. Kamuflaż w makijażu. Makijaż dzienny. Makijaż biznesowy. Makijaż wieczorowy. Obsługa klienta w salonie kosmetycznym z elementami obsługi kasy fiskalnej. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 140 godzin dydaktycznych (za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut) przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 40 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 100 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. VI część zamówienia obejmuje szkolenia zawodowe Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - część A dla 3 osób oraz Opiekunka dziecięca- część B dla 1 osoby bezrobotnej, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku. W zakresie części A program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: Wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, Wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym, Wspieranie biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, Organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa, Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia i zapobieganie urazowości. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 120 godzin dydaktycznych (za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut) przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 40 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 80 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. W zakresie części B program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: anatomia i fizjologia dziecka, opieka nad dzieckiem trudnym, nadpobudliwym, niepełnosprawnym, profilaktyka zdrowotna i prawidłowa dieta, psychologia rozwojowa wieku dziecięcego, psychologia wychowawcza, rola i zadania opiekunki dziecięcej - sylwetka opiekunki, twórcze wychowanie dziecka - gry i zabawy ruchowe, literatura dziecięca, współpraca z rodzicami, zasady pierwszej pomocy przedmedycznej, najnowsze koncepcje pedagogiczne i psychologiczne wychowania małego dziecka, warsztaty psychologiczne, warsztaty aktywizacyjne, zajęcia praktyczne. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 140 godzin dydaktycznych za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 70 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 70 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach