Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4434545 , fax. 018 4434545
- Data zamieszczenia: 2013-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
ul. Staszica 1 1
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4434545, fax. 018 4434545
REGON: 49186124000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanego ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku letniego dla dzieci pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanego ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zwana dalej (wypoczynkiem), lub (kolonią). 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia (położenie ośrodka): Chorwacja wyspa Brać - miejscowość Postira lub Bol - zgodnie z minimalnym programem wycieczki określonym specyfikacji. 3. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 12 dniowy /9 noclegów plus przejazdy/ w okresie: 31.07. - 11.08.2013r. 4. Liczba uczestników: 50 osobowa grupa dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat. Zamawiający przewiduje opcję zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników o +/- 20%. Ostateczna liczba uczestników wycieczki będzie podana na nie mniej niż 5 dni przed realizacją usługi. 5. W ramach ceny oferty wykonawca zobowiązany jest zapewnić przejazd, wyżywienie oraz warunki mieszkaniowe itp. jednej osobie dorosłej delegowanej przez Zamawiającego, która będzie nadzorować prawidłowe wykonanie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- organizacja wyjazdu na seminaria dydaktyczne do Koszyc (Technicka Uniwersita) dla pracowników Katedry Wiertnictwa i Geoinżynierii Wydziału WNiG AGH - KC-zp.272-342/16
Dodano: 2016-07-27 - Przygotowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego uczniów wraz z opiekunami do Chorwacji, w ramach organizacji warsztatów dla liderów młodzieżowych
Dodano: 2016-05-05 - Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2016-04-04 - Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2016-03-14 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych Sokolicy i Trzech Koron
Dodano: 2016-01-12 - Wykonanie usługi polegającej na organizacji noclegów wraz z wyżywieniem oraz zapewnieniem dostępu do sali z zapleczem multimedialnym w miejscu zakwaterowania dla uczestników wizyt studyjnych w ramach projektu pn. Małopolska Pamięta w Oświęcimiu i Miejscu Pamięci Auschwitz-Birkenau. Usługa uwzględniać będzie zapewnienie: zakwaterowania, wyżywienia, dyspozycyjność sali multimedialnej.
Dodano: 2016-01-08 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie dwóch miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej Nr sprawy: CRZP/UJ/528/2015
Dodano: 2015-12-29 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie dwóch miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej Nr sprawy: CRZP/UJ/501/2015
Dodano: 2015-12-17 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie trzech miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. CRZP/UJ/343/2015
Dodano: 2015-09-24 - Organizacja wyjazdu studyjnego, 2-dniowego, w ramach projektu POKL Mechatronicy-Praktyczni Specjaliści Przyszłości.
Dodano: 2015-09-03