Przetargi.pl
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym - lato 2016 w miejscowości nadmorskiej

Gmina Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Kościuszki 70
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 77 21 400 , fax. 75 77 56 564
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zgorzelec
    ul. Kościuszki 70 70
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 77 21 400, fax. 75 77 56 564
    REGON: 23082136800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgorzelec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym - lato 2016 w miejscowości nadmorskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje:Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym-lato 2016 w miejscowości nadmorskiej. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Zgorzelec w okresie wakacyjnym - lato 2016 w miejscowości nadmorskiej-3 turnusy /14 dniowe/ po 45 osób-terminy następujące po sobie. Uwaga-zakończenie 3 turnusu musi nastąpić do 20 sierpnia 2016 r. Wymagania dotyczące organizacji i wyboru ośrodka wypoczynkowego:1.Zakwaterowanie:1.1.W ośrodku wypoczynkowym, budynek murowany (Zamawiający zastrzega, iż nie może to być budynek szkolny lub hala sportowa).1.2.Ośrodek w miejscowości nadmorskiej, położony w odległości nie większej niż 500 m od morza (odległość liczona pieszo od wejścia głównego obiektu do najbliższego wejścia na plażę).1.3.Ośrodek ogrodzony, oświetlony, pozbawiony przedmiotów mogących zagrażać bezpieczeństwu uczestników, usytuowany z dala (tzn. co najmniej 100 m) od dróg o dużym natężeniu ruchu samochodowego.1.4.Na terenie ośrodka wypoczynkowego winna znajdować się:sala telewizyjna (świetlica, sala dyskotekowa, itp.),wyposażona w sprawny sprzęt audiowizualny, TV, video lub DVD, sprawny sprzęt dyskotekowy oraz gry planszowe, układanki itp.boiska sportowe (minimum jedno): np. do piłki nożnej, koszykowej, siatkowej lub wielofunkcyjne z dobrze utrzymaną nawierzchnią, sprzęt sportowy (np. piłki do gier zespołowych, paletki służące do gry rekreacyjnej itp.)1.5.Uczestnicy powinni być zakwaterowani w jednym budynku,w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym lub ogólnodostępnym na korytarzu (minimum jeden prysznic na 10-u uczestników) z bieżącą wodą ciepłą i zimną przez całą dobę. W przypadku węzła sanitarnego ogólnodostępnego na korytarzu wymagane są umywalki z bieżącą wodą zimną i ciepłą w każdym pokoju. Pokoje dla kadry pedagogicznej 1-2 osobowe. Pokoje powinny mieć możliwość dogrzania w chłodne i deszczowe dni i noce.1.6. Wyposażenie pokoi standardowe:sprzęt niezniszczony,pojedyncze łóżka z czystym materacem oraz z kompletną, czystą i nie uszkodzoną pościelą (wykluczone łóżka piętrowe);szafę ubraniową z półkami i wieszakami,szafki,stolik z krzesłami w liczbie odpowiadającej liczbie osób w pokoju,wieszak ścienny na kurtki,odzież wierzchnią, ściany, sufity, podłogi oraz okna czyste, pomalowane,łazienki czyste, ze sprawnym wyposażeniem.1.7.Utrzymanie czystości przez cały czas trwania każdego turnusu pomieszczeń sanitarnych, korytarzy, schodów, itp.2. Wyżywienie 2.1.Całodzienne, obejmujące minimum 4 posiłki tj.: śniadanie, dwudaniowy obiad z deserem, podwieczorek i kolację. Ponadto napoje powinny być dostępne dla uczestników całą dobę (na terenie obiektu, w miejscu ogólnodostępnym, Wykonawca zabezpieczy możliwość korzystania między posiłkami z napojów, tj. co najmniej w postaci przegotowanej wody z sokiem owocowym lub wody mineralnej) 2.2. Wyżywienie odpowiadające normom żywieniowym dzieci zarówno pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy z dużą ilością warzyw i owoców. 2.3.Posiłki urozmaicone z owocami, przystawkami i napojami. 2.4.Stołówka powinna zmieścić całą grupę w jednej turze.2.5.Każdy turnus rozpoczyna się obiadokolacją w pierwszym dniu pobytu i kończy śniadaniem w ostatnim dniu pobytu oraz suchy prowiant oraz napoje na drogę powrotną (składające się minimum z napoju niegazowanego, dwóch bułek z obłożeniem oraz owocu). 3.Program rekreacyjno - sportowy - Wykonawca ma obowiązek przygotowania programu rekreacyjno - sportowego,w którym powinny znaleźć się zajęcia o charakterze: kulturalno-oświatowym, sportowo-rekreacyjnym, turystyczno-krajoznawczym, edukacyjnym, elementów socjoterapii. Ponadto Program powinien obejmować m.in.: wyznaczone godziny posiłków; wykaz regulaminów obowiązujących na kolonii; uszczegółowiony plan zajęć plenerowych; uszczegółowiony plan zajęć świetlicowych. W ramach programu należy uwzględnić m. in. :3.1.Zorganizowanie min. dwóch całodniowych, atrakcyjnych wycieczek autokarowych z przewodnikiem turystycznym oraz zapewnionymi biletami wstępu do atrakcji turystycznych płatnych.3.2.Zapewnienie programu z profilaktyki uzależnień (czyli 7 godzin w trakcie trwania turnusu). Zajęcia z elementami socjoterapii powinny polegać na organizowaniu pozytywnych doświadczeń korekcyjnych. Doświadczenia te odmienne od poprzednich - negatywnych, a szczególnie urazowych powinny likwidować ich wpływ na psychiczne i społeczne funkcjonowanie uczestników zajęć. Ich istota powinna powodować odmienne zachowania grupy, które nie potwierdzają negatywnych oczekiwań i wyobrażeń dziecka, wokół których będzie mogło ono przebudowywać obraz samego siebie. Zajęcia powinny również zawierać element profilaktyki uzależnień w zakresie: wzbogacania wiedzy na temat problemów związanych z nałogami jako czynnikami zagrażającymi zdrowiu człowieka a w tym: podwyższenie poziomu świadomości problemu - rodzaje uzależnień, skala występowania, skutki zdrowotne, społeczne; a także informacja o możliwości uzyskania różnych form wsparcia. Promowanie zdrowego stylu życia przez modelowanie odpowiednich zachowań podopiecznych korygujących niewłaściwe zachowania, utrwalających pozytywne wzorce zachowań społecznych poprzez realizowane zajęcia aktywizujące, przedstawianie alternatywnych sposobów spędzania wolnego czasu, rozbudzanie zainteresowań. Elementy profilaktyki powinny być obecne w każdym wymiarze realizowanych działań na przestrzeni całego czasu trwania wypoczynku. Wykonawca zapewni realizację programu przez osobę merytorycznie przeszkoloną z zakresu profilaktyki uzależnień. 3.3.Ognisko z pieczeniem kiełbasek - min. 2 razy.3.4.Zajęcia sportowe i rozrywkowe (np. konkursy i zawody sportowe z nagrodami, piesze wycieczki itp.). 3.5.Zorganizowanie dyskotek wg zapotrzebowania.3.6.Plażowanie i kąpiele morskie - pod nadzorem ratownika (zgodnie z pkt 5.1. SIWZ).4.Opieka medyczna 4.1.Opieka medyczna (pielęgniarka na terenie ośrodka, lekarz jeżeli nie na terenie, to na wezwanie personelu). Lekarstwa zapewnia Wykonawca na własny koszt. W przypadku choroby uczestnika kolonii wymagana jest izolatka oddzielnie dla chłopców i dziewcząt z łazienką lub węzłem sanitarnym (umywalka + wc). 5.Opieka ratownika 5.1.Zabezpieczenie opieki ratownika zajmującego się wyłącznie uczestnikami kolonii w czasie kąpieli morskich.6.Kadra pedagogiczna 6.1.Wykwalifikowana kadra pedagogiczna (1 wychowawca na 15 dzieci) zdolna do zrealizowania zamówienia. Kadra pedagogiczna musi spełniać wymagania określone w art. 92p ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania do 2 wychowawców na każdym turnusie. Pobyt oraz wynagrodzenie za pracę opiekunów ze strony Zamawiającego oraz ze strony Wykonawcy pokrywa Wykonawca. 7.Transport 7.1.Transport autokarowy zabezpiecza Wykonawca w obie strony (godziny odjazdu i przyjazdu uczestników kolonii zostaną ustalone przez Wykonawcę - uwzględniając, że każdy turnus rozpoczyna się obiadokolacją w pierwszym dniu pobytu i kończy śniadaniem w ostatnim dniu pobytu). 7.2. Autokar winien być wyposażony w klimatyzację, sprawny technicznie, zostać dopuszczony do ruchu drogowego po przeprowadzeniu kontroli pojazdu przez Policję przed podstawieniem pojazdu na wskazaną w umowie godzinę, posiadający w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozów pasażerów. 7.3.W przypadku awarii autokaru lub innych nieprzewidzianych zdarzeń należy podstawić inny sprawny autokar w ciągu maksymalnie 2 godzin. 8.Ubezpieczenie 8.1. Ubezpieczenie uczestników kolonii oraz kadry kolonijnej od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres trwania kolonii oraz w czasie przejazdu ponosi Wykonawca. Wykonawca przekaże Zamawiającemu na tydzień przed rozpoczęciem wypoczynku, potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę ewentualnego odszkodowania 9.Zapewnienie wszystkich uzgodnień regulowanych Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452). 10. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku wydane przez Kuratora Oświaty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy. 11.Zamawiający zastrzega sobie przed podpisaniem umowy prawo do wcześniejszego sprawdzenia wskazanych przez organizatora ośrodka kolonijno-wypoczynkowego, jak również sprawdzenia wykonywania usługi w trakcie realizacji. 12.Wykonawca, w przypadku jego wyboru, zobowiązany jest przed zawarciem Umowy (najpóźniej w dniu podpisania Umowy) podać na piśmie Zamawiającemu termin, miejsce zbiórki i godzinę odjazdu autokaru na poszczególne turnusy.UWAGA-Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania do 10% miejsc bez ponoszenia za nie odpłatności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4.000,00 (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: standard obiektu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.zgorzelec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach