Przetargi.pl
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym - lato 2015 w miejscowości nadmorskiej

Gmina Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Kościuszki 70
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 77 21 400 , fax. 75 77 56 564
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zgorzelec
    ul. Kościuszki 70 70
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 77 21 400, fax. 75 77 56 564
    REGON: 23082136800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.big.gmina.zgorzelec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym - lato 2015 w miejscowości nadmorskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje:/Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym - lato 2015 w miejscowości nadmorskiej/. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z Gminy Zgorzelec w okresie wakacyjnym - lato 2015 w miejscowości nadmorskiej - 3 turnusy (13-14 dniowe) po 45 osób - terminy następujące po sobie. Miejsce realizacji: miejscowość nadmorska. Wymagania dotyczące organizacji i wyboru ośrodka wypoczynkowego:1. Zakwaterowanie: 1.1 W ośrodku wypoczynkowym, budynek murowany (Zamawiający zastrzega, iż nie może to być budynek szkolny lub hala sportowa). 1.2 Ośrodek w miejscowości nadmorskiej, położony w odległości nie większej niż 500m od morza (odległość liczona pieszo od wejścia głównego obiektu do najbliższego wejścia na plażę). 1.3 Ośrodek ogrodzony, usytuowany nie w bezpośrednim położeniu dróg o dużym natężeniu ruchu. 1.4 Na terenie ośrodka wypoczynkowego winna znajdować się:sala telewizyjna (świetlica, sala dyskotekowa, itp.), wyposażona w sprawny TV, video lub DVD, sprawny sprzęt dyskotekowy oraz gry planszowe, układanki itp.;boiska sportowe (minimum jedno): np. do piłki nożnej, koszykowej, siatkowej z dobrze utrzymaną nawierzchnią;sprzęt sportowy (np. piłki do gier zespołowych, paletki służące do gry rekreacyjnej itp.) 1.5 Uczestnicy powinni być zakwaterowani w jednym budynku, w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym lub ogólnodostępnym na korytarzu (minimum jeden prysznic na 10-u uczestników) z bieżącą wodą ciepłą i zimną przez całą dobę. W przypadku węzła sanitarnego ogólnodostępnego na korytarzu wymagane są umywalki z bieżącą wodą zimną i ciepłą w każdym pokoju. Pokoje dla kadry pedagogicznej 1-2 osobowe. 1.6 Wyposażenie pokoi standardowe: sprzęt niezniszczony; tapczany, szafy z półkami i wieszakami, szafki, stoły, krzesła;pościel niezniszczona;ściany, sufity, podłogi oraz okna czyste, pomalowane;łazienki czyste, ze sprawnym wyposażeniem; 1.7 Utrzymanie czystości przez cały czas trwania każdego turnusu pomieszczeń sanitarnych, korytarzy, schodów, itp. 2. Wyżywienie: 2.1 Całodzienne, obejmujące minimum 4 posiłki tj.: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Napoje dostępne bez ograniczeń. 2.2 Posiłki urozmaicone z owocami, przystawkami i napojami. 2.3 Stołówka powinna zmieścić całą grupę w jednej turze. 2.4 Każdy turnus rozpoczyna się obiadokolacją w pierwszym dniu pobytu i kończy śniadaniem w ostatnim dniu pobytu + suchy prowiant oraz napoje na drogę powrotną. 3. Program rekreacyjno sportowy 3.1 Zorganizowanie min. dwóch całodniowych wycieczek autokarowych z przewodnikiem turystycznym. 3.2 Zapewnienie programu z profilaktyki uzależnień (min. 1 godz. x 7 dni). 3.3 Ognisko z pieczeniem kiełbasek - min. 2 razy. 3.4 Zajęcia sportowe i rozrywkowe (np. konkursy i zawody sportowe z nagrodami, piesze wycieczki itp.). 3.5 Zorganizowanie dyskotek wg zapotrzebowania. 3.6 Plażowanie i kąpiele morskie - pod nadzorem ratownika (zgodnie z pkt 5.1. SIWZ). 4. Opieka medyczna 4.1 Opieka medyczna (pielęgniarka na terenie ośrodka, lekarz jeżeli nie na terenie to na wezwanie personelu). Lekarstwa zapewnia Wykonawca na własny koszt. W przypadku choroby uczestnika kolonii wymagana jest izolatka oddzielnie dla chłopców i dziewcząt z łazienką lub węzłem sanitarnym (umywalka + wc). 5. Opieka ratownika. 5.1 Zabezpieczenie opieki ratownika zajmującego się wyłącznie uczestnikami kolonii w czasie kąpieli morskich. 6. Kadra pedagogiczna. 6.1 Wykwalifikowana kadra pedagogiczna (1 wychowawca na 15 dzieci) zdolna do zrealizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania do 2 wychowawców na każdym turnusie. Pobyt oraz wynagrodzenie za pracę opiekunów ze strony Zamawiającego oraz ze strony Wykonawcy pokrywa Wykonawca. 7. Transport. 7.1 Transport autokarowy zabezpiecza Wykonawca w obie strony (godziny odjazdu i przyjazdu uczestników kolonii zostaną ustalone przez Wykonawcę - uwzględniając, że każdy turnus rozpoczyna się obiadokolacją w pierwszym dniu pobytu i kończy śniadaniem w ostatnim dniu pobytu). 7.2 Autokar winien być wyposażony w klimatyzację, sprawny technicznie, posiadający w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozów pasażerów. 7.3 W przypadku awarii autokaru lub innych nieprzewidzianych zdarzeń należy podstawić inny sprawny autokar w ciągu maksymalnie 2 godzin. 8. Ubezpieczenie. 8.1 Ubezpieczenie uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres trwania kolonii oraz w czasie przejazdu ponosi Wykonawca. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu potwierdzenie ubezpieczenia. 9. Zapewnienie wszystkich uzgodnień regulowanych przepisami w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12 poz. 67 z dn. 10 lutego 1997r. z późn. zm.). 10. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku wydane przez kuratora oświaty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy. 11. Zamawiający zastrzega sobie przed podpisaniem umowy prawo do wcześniejszego sprawdzenia wskazanych przez organizatora ośrodka kolonijno-wypoczynkowego, jak również sprawdzenia wykonywania usługi w trakcie realizacji. 12. Wykonawca, w przypadku jego wyboru, zobowiązany jest przed zawarciem Umowy (najpóźniej w dniu podpisania Umowy) podać na piśmie Zamawiającemu termin, miejsce zbiórki i godzinę odjazdu autokaru na poszczególne turnusy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania do 10% miejsc bez ponoszenia za nie odpłatności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4.000,00 (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: STANDARD OBIEKTU
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.big.gmina.zgorzelec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach