Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 74
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-44 731 32 30 , fax. 0-44 731 32 30
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie
ul. Główna 74 74
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. 0-44 731 32 30, fax. 0-44 731 32 30
REGON: 10062352500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksir.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wypoczynku krajowego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Kleszczów w 2009 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku krajowego dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2009 roku. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części (Część 1, Część 2, Część 3, Część 4): 1)14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III, dla 64 osób (1 turnus) w okresie między 25.07.2009 roku a 30.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości Władysławowo - ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza). 2)14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI, dla 112 osób (2 turnusy) w okresie między 25.07.2009 roku a 30.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości Władysławowo - preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza). 3)14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół gimnazjalnych, dla 75 osób (możliwość zorganizowania wypoczynku w 1 lub 2 turnusach) w okresie między 25.07.2009 roku a 30.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości - Hel, preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza). 4)14-dniowy obóz szkoleniowo-rekreacyjny dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów, dla 40 osób (1 turnus) w okresie między 25.07.2009 roku a 14.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości Władysławowo - ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza). Szczegółowy opis w/w części zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Część 1 -1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część 2 -1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część 3 -1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część 4 -1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia poprzez wykazanie się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwóch usług odpowiadających rodzajem (wypoczynek letni zorganizowany dla minimum 50 osób) przedmiotowi zamówienia. 2.2. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1.Wykonawca winien wykazać się informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę: 1. Minimum 50 000 zł w części 1 2. Minimum 50 000 zł w części 2 3. Minimum 50 000 zł w części 3 4. Minimum 50 000 zł w części 4 W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować. 3.2. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. Spełniają warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: A.1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ. A.2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. A.4)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. A.5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.7)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.8)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (z wyłączeniem osób przydzielonych przez zamawiającego w części 1 i 4). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 SIWZ. B.2)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej dwie usługi odpowiadające zakresem (wypoczynek letni zorganizowany dla minimum 50 osób) przedmiotowi zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 SIWZ. Do wykazu obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje zleceniodawców tych usług. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę: C.1.1. Minimum 50 000 zł w części 1 C.1.2 Minimum 50 000 zł w części 2 C.1.3 Minimum 50 000 zł w części 3 C.1.4 Minimum 50 000 zł w części 4 W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować. C.2)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają warunek określony w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67), należy załączyć: D.1)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu w/w warunku z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 2 SIWZ. E.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: E.1) Zdjęcia /fotografie w formie papierowej/ przedstawiające miejsca i warunki wypoczynku, obowiązkowo należy dołączyć zdjęcia pokoi, w których będą zakwaterowani uczestnicy wypoczynku, zdjęcie łazienki oraz opis oferowanego miejsca i warunków wypoczynku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: A.1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ. A.2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. A.4)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. A.5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.8)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (z wyłączeniem osób przydzielonych przez zamawiającego w części 1 i 4). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 SIWZ. B.2)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej dwie usługi odpowiadające zakresem (wypoczynek letni zorganizowany dla minimum 50 osób) przedmiotowi zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 SIWZ. Do wykazu obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje zleceniodawców tych usług. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę: C.1.1. Minimum 50 000 zł w części 1 C.1.2 Minimum 50 000 zł w części 2 C.1.3 Minimum 50 000 zł w części 3 C.1.4 Minimum 50 000 zł w części 4 W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować. C.2)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają warunek określony w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67), należy załączyć: D.1)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu w/w warunku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ. E.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: E.1) Zdjęcia /fotografie w formie papierowej/ przedstawiające miejsca i warunki wypoczynku, obowiązkowo należy dołączyć zdjęcia pokoi, w których będą zakwaterowani uczestnicy wypoczynku, zdjęcie łazienki oraz opis oferowanego miejsca i warunków wypoczynku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goksir.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie działań o charakterze środowiskowym dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, w wieku od 15 r.ż. do 25 r.ż. tj.: beneficjentów ostatecznych projektu Równe szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-06-11 - Zorganizowanie działań o charakterze środowiskowym dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, w wieku od 15 r.ż. do 25 r.ż. tj.: beneficjentów ostatecznych projektu /Równe szanse/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-05-20 - Organizacja obozu turystyczno- edukacyjnego za granicą dla młodzieży szkół średnich i studentów z terenu Gminy Kleszczów w 2014 roku
Dodano: 2014-04-18 - Organizacja obozów szkoleniowo - rekreacyjnych nad Morzem Bałtyckim i Pojezierzu Mazurskim lub Suwalskim dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2014 roku z podziałem na 2 zadania.
Dodano: 2014-04-10 - Nr 42/ZP/2014. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty 207 000 euro na realizację usługi zorganizowania 4 wyjazdów wymiany doświadczeń w ramach funduszu Programu Uczenie się przez całe życie, Leonardo da Vinci, VETPRO dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2014-04-01 - Zorganizowanie wycieczek edukacyjnych w ramach projektu Lokata na jutro - program rozwojowy ZSZ nr 2 w Skierniewicach
Dodano: 2014-03-06 - Zorganizowanie działań o charakterze środowiskowym dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, w wieku od 15 r.ż. do 25 r.ż. tj.: beneficjentów ostatecznych projektu /Równe szanse/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-06-06 - Sprawa nr 188/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 200 000 EURO na usługę zorganizowania 3 wyjazdów wymiany doświadczeń w ramach Programu Uczenie się przez całe życie, Leonardo da Vinci, VETPRO dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2012-12-21 - Organizacja 7-dniowego obozu szkoleniowo - rekreacyjnego w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2013 roku z podziałem na 5 części.
Dodano: 2012-12-03 - Organizacja 7-dniowego obozu szkoleniowo-rekreacyjnego w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2013 roku.
Dodano: 2012-10-16