Przetargi.pl
Organizacja wyjazdowej misji gospodarczej pionkowskich przedsiębiorców do Hiszpanii

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3414 201 , fax. 48 3414 204
  • Data zamieszczenia: 2012-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 3414 201, fax. 48 3414 204
    REGON: 00052537500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wyjazdowej misji gospodarczej pionkowskich przedsiębiorców do Hiszpanii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: l. Ogólny zakres zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej pionkowskich przedsiębiorców do Hiszpanii (zwanej dalej Misją), połączonej z dwudniowym udziałem w międzynarodowych targach inwestycyjnych (lub dotyczących nieruchomości) w Hiszpanii odbywających się w okresie od 20.09.2012 r. do 11.12.2012 r. Wszystkie czynności w ramach powyższego zadania Wykonawca będzie realizował ściśle według wskazówek Zamawiającego. 2) Planowana ilość uczestników Misji wyniesie 22 osoby, to jest: a) 10 przedsiębiorców po 2 przedstawicieli (20 osób) z miasta Pionki, b) 2 przedstawicieli Urzędu Miasta Pionki, c) obsługa: pilot i tłumacz. 3) Misja jest realizowana w ramach projektu unijnego pt.: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza, który został zgłoszony w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Priorytet I. Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu, Działanie 1.7 Promocja Gospodarcza. Wszystkie zadania należy realizować zgodnie z regulaminem konkursu dla działania 1.7 (www.mazowia.eu) oraz z Zasadami kwalifikowania wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 (www.mazowia.eu). 4) Wszystkie działania podejmowane w ramach projektu (np.: korespondencja, działania informacyjno-promocyjne) muszą być prowadzone zgodnie z WYTYCZNYMI DLA BENEFICJENTÓW W ZAKRESIE DZIAŁAŃ INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007- 2013 (www.mazowia.eu). Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Wytycznych ... w procesie realizacji zamówienia. II. Organizacja i promocja Misji 1) Wykonawca opracuje w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy: a) regulamin uczestnictwa w Misji (w oparciu o wytyczne otrzymane od Zamawiającego), b) kryteria rekrutacji (w oparciu o wytyczne otrzymane od Zamawiającego), 2) Wykonawca przeprowadzi pod nadzorem Zamawiającego proces rekrutacyjny - weryfikację zgłoszeń - i wyłoni 10 przedsiębiorców zgodnie z kryteriami rekrutacji oraz regulaminem uczestnictwa w Misji, o którym mowa w punkcie 1. 3) Wykonawca zamieści ogłoszenia w mediach lokalnych (prasa - format 1/2 strony, druk w technice full color, Internet), minimum informację o misji, tytuły najpóźniej 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Treść ogłoszenia oraz media do akceptacji przez Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca poinformuje o Misji przedsiębiorców w Pionkach - wg wskazówek Zamawiającego. Baza firm do pozyskania przez Wykonawcę. Powyższe działania zostaną wykonane do 7 września 2012r. 4) Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zorganizuje promocję Misji. Promocja polegać będzie na: a) opracowaniu projektu i druku ulotki z informacjami o Misji: - ulotka drukowana: pełny kolor, format A4, min. 30% powierzchni stanowią zdjęcia, 12 stron w języku hiszpańskim i angielskim, - treść ulotki do akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia procesu rekrutacji , - nakład - minimum 500 sztuk, - ulotka zostanie wydrukowana w ciągu 7 dni roboczych od daty akceptacji jej projektu. 5) Wykonawca zaprojektuje, wykona, zmontuje przenośne stoisko wystawiennicze miasta Pionki wraz z wyposażeniem o powierzchni min. 12 m kw: a) Całkowita powierzchnia: min 12 m kwadratowych, b) Wykonanie w systemie aluminiowym, wykończone w tonacji zielono - białej, c) Wypełnienia ścianek / paneli materiałem drewnopodobnym typu płyta HDF (3mm), MDF 8-12 mm lub płyta w okleinie PCV. d) Stoisko powinno być wyposażone w minimum: - oświetlenie metalohalogenowe koloru białego mocowane w systemie szyno-przewodów, - monitor LCD bądź LED o minimalnej przekątnej 42cale umożliwiający wyświetlanie prezentacji, - notebook: ekran 14cali do 14,4cala, procesor Intel i7-2620M lub lepszy wg chip.pl, pamięć min . 8GB dostosowana do procesora i płyty głównej, dysk SSD o pojemności min. 160GB, akumulator o pojemności co najmniej 5000mAh, wyjście HDMI, czytnik kart SD, LAN - np. notebook Asus U445G; - kabel notebook-monitor 42cale, - drukarka laserowa kolorowa A4 z papierem do drukowania i zestawem zapasowych tonerów, - wykładzinę dywanową - stojaki na broszury - kosz na śmieci - zasilanie elektryczne i przedłużacz - min. 3 półki wspornikowe - 2 stoliki o powierzchni min. 1,5 m2, - min. 4 krzesła - ciśnieniowy ekspres do kawy: automatyczny z mieleniem kawy, 4 kg kawy ziarnistej, śmietanka, kubki jednorazowe sztywne (styropianowe) do napojów gorących 200 szt., łyżeczki jednorazowe 200 szt., cukier, - lodówkę o pojemności min. 50l z zamrażarką na potrzeby kostek lodu, napoje chłodzące 20l, kubki jednorazowe 200 szt.. e) Stoisko powinno być wykonane w jednolitej tonacji graficznej. Ponadto grafika stoiska powinna zawierać elementy graficzne nawiązujące do miasta Pionki, oraz biało-czerwone nawiązujące do flagi Polski bądź też samą flagę. Konstrukcja powinna być zwieńczona dużym elementem reklamowym umieszczonym na wysokości ok. 2 m. z napisem Miasto Pionki i powierzchni min. 1 m2. f) Na stoisku powinna być widoczna informacja na temat finansowania projektu ze środków UE oraz oznaczenie graficzne zgodne z wymogami RPO. g). Wyżej opisane stoisko jest wykonywane na potrzeby targów odbywających się w Hiszpanii. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił transport, montaż i demontaż konstrukcji na miejsce i z miejsca targów w taki sposób, aby od pierwszego dnia targów stoisko było w pełni złożone i funkcjonalne. Wyposażenie stoiska zakupi jako nowe rzeczy Wykonawca. Wyposażenie stoiska jest własnością gminy od dnia przekazania wyposażenia. Wyposażenie po zakończeniu targów zostanie przywiezione przez Wykonawcę do UM Pionki, Al. Jana Pawła 15 w terminie 7 dni od zakończenia targów. 6) Wykonawca zorganizuje noclegi dla wszystkich 22 uczestników Misji i obsługi podczas jej trwania. Należy zarezerwować noclegi na okres dni targowych oraz jeden przed i jeden po targach ze śniadaniem w hotelu co najmniej 3-gwiazdkowym, w pokojach jednoosobowych. Wszyscy uczestnicy Misji nocują w jednym hotelu. Ostatecznego wyboru hotelu dokona Zamawiający. Wykonawca zabezpieczy pełne wyżywienie uczestników misji (3 posiłki dziennie śniadanie, obiad, kolacja). 7) Wykonawca zakupi dla uczestników Misji odpowiednią ilość biletów lotniczych na trasie Warszawa - Hiszpania - Warszawa w klasie ekonomicznej. Zamawiający nie dopuszcza możliwość przesiadek w czasie podróży. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przelotem tj. bilety lotnicze, opłaty lotniskowe. 8) Wykonawca zorganizuje transfer autokarowy na lotnisko na trasie Pionki-Warszawa i Warszawa-Pionki - jeden autokar o wysokim standardzie dla wszystkich uczestników Misji wyposażony w klimatyzację i miejsce na bagaż, pozwalający na swobodny transport dla co najmniej 22 osób. 9) Wykonawca ubezpieczy uczestników Misji w Towarzystwie Ubezpieczeń. Ubezpieczenie musi obejmować co najmniej następujący zakres: koszty leczenia - 100 tys. EURO, NNW - 45 tys. PLN, bagaż podróżnego - 10 tys. PLN, OC - 100 tys. PLN. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu polisy wszystkich uczestników najpóźniej do 15 września 2012r. 10) Wykonawca zabezpieczy na potrzeby sprawnej organizacji Misji usługi pilota grupy ze znajomością języka polskiego i hiszpańskiego. Do zadań pilota grupy należy zapewnienie: - prawidłowego przebiegu misji gospodarczej - komunikacja z organizatorami targów, - obsługą hotelową, - udział w spotkaniach z partnerami biznesowymi, - świadczenie usług w zakresie komunikacji z odwiedzającymi stoisko. 11) Wykonawca zabezpieczy usługi tłumaczenia ustnego dla uczestników Misji w czasie ich pobytu w Hiszpanii. Wymagana jest praca tłumacza podczas targów oraz podczas spotkań biznesowych. Do dyspozycji uczestników Misji będzie tłumacz ze znajomością języka polskiego i hiszpańskiego oraz dodatkowo języka angielskiego. Tłumacz powinien legitymować się doświadczeniem w tłumaczeniach tekstów ekonomiczno- gospodarczych. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie tłumaczy do dyspozycji uczestników Misji bezpośrednio w Hiszpani z wykorzystaniem usług tłumaczenia oferowanych wystawcom przez organizatora targów lub innych miejscowych. Koszty tłumaczeń zgodnie z Zasadami kwalifikowania wydatków w ramach RPO WM 2007 - 2012 nie mogą przekraczać 10 % całkowitej wartości projektu. 12) Wykonawca zabezpieczy transfer autokarowy uczestników misji z lotniska do hotelu - miejsca zakwaterowania w dniu przylotu oraz transfer autokarowy z hotelu na lotnisko w dniu wylotu do Polski. Wykonawca zabezpieczy także transport autokarowy dla uczestników Misji na trasie hotel - targi/miejsca spotkań - hotel według programu Misji. Firma transportowa zaproponowana przez Wykonawcę musi dysponować pojazdami o wysokim standardzie , wyposażonymi w klimatyzację i miejsce na bagaż, pozwalające na swobodny transport dla co najmniej 22 osób + osoby obsługi: pilot, tłumacz/e. Transfer autokarowy pozostanie do dyspozycji Zamawiającego od momentu przylotu do momentu wylotu . 13) Wykonawca opracuje informator o Hiszpanii dla uczestników Misji. Informator powinien zawierać co najmniej: szczegółowy program Misji, informację o targach i wystawcach, informacje turystyczne o regionie i kraju, podstawowe informacje gospodarcze, wskazówki praktyczne i prawne dla planujących podjąć wymianę gospodarczą. Planowana ilość informatora - 25 szt. Wykonawca przekaże informator uczestnikom Misji najpóźniej do 12 września 2012 r. 14) Wykonawca zapewni transport materiałów promocyjnych Zamawiającego (ulotek, folderów reklamowych, mapek, płyt CD, gadżetów promocyjnych, stoiska wystawienniczego Miasta Pionki oraz przedsiębiorców biorących udział w misji ) oraz pozostałych uczestników Misji . Miejscem przeznaczenia materiałów promocyjnych będzie właściwe stoisko targowe w hali targów. Materiały powinny zostać dostarczone do hali targowej najpóźniej w dniu przylotu uczestników. Materiały zostaną odebrane przez Wykonawcę od Zamawiającego najpóźniej na 2 tygodnie przed wylotem. Koszty transportu eksponatów (wraz z ubezpieczeniem) oraz uczestników misji pokryje wykonawca. 15) Wykonawca sporządzi sprawozdanie z misji gospodarczej z podpisaną listą uczestników misji. III. Udział w targach 1) W ramach realizacji tej części zadania, Wykonawca będzie pośredniczył w kontaktach pomiędzy organizatorem targów a Zamawiającym i kompleksowo przygotuje udział wskazanych osób, wg wskazówek Zamawiającego, w targach w charakterze wystawcy. 2) Wykonawca zakupi: - min. 12 m kw. powierzchni stoiska Targów dla potrzeb miasta Pionki w celu zamontowania stoiska o którym mowa w pkt. II.4). - min.40 m kw powierzchni stoiska targów, ze stolikami i miejscem do wyłożenia materiałów promocyjnych dla wszystkich uczestników Misji. Stoisko o którym mowa musi znajdować się bezpośrednio obok stoiska miasta Pionki. 3) Wykonawca Zakupi u organizatora targów bilety wstępu na targi dla uczestników Misji na dni targowe. 4) Spełnienie wszelkich niezbędnych wymagań formalnych, stawianych przez organizatora targów, dotyczących rejestracji i uczestnictwa członków Misji (np. wypełnienie i wysłanie zgłoszeń, doprowadzenie do ewentualnego podpisania umowy z organizatorem). IV. Spotkania biznesowe W ramach realizacji Misji Wykonawca zorganizuje spotkanie pomiędzy przedsiębiorcami polskimi a przedsiębiorcami hiszpańskimi oraz spotkanie z hiszpańskim ekspertem ds. gospodarki oraz z hiszpańską instytucją otoczenia biznesu o tematyce obejmującej charakterystykę hiszpańskiej gospodarki . Te dwa spotkania odbędą się na terenie targów lub innym reprezentacyjnym miejscu zabezpieczonym przez Wykonawcę. Liczba uczestników spotkań będzie wynosić - 20 przedsiębiorców + 2 przedstawicieli Urzędu Miasta + tłumacz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799560000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pionkach Nr 04 9141 0005 0000 0231 2000 0100 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. nr1 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach