Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, ul. Słoneczna 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-18 352 53 80 , fax. 0-18 352 53 80
- Data zamieszczenia: 2012-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach
ul. Słoneczna 7 7
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 0-18 352 53 80, fax. 0-18 352 53 80
REGON: 49193991700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.gorlice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wyjazdów podsumowująco - szkoleniowych dla Uczestników Projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja wyjazdów podsumowująco - szkoleniowych na rzecz Uczestników Projektu systemowego Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: a) Część nr 1 pn. Wyjazd podsumowująco - szkoleniowy dla Uczestników Projektu (RP) grupa I - przedmiotem zamówienia w tej części jest realizacja jednego 3 dniowego (w tym 2 noclegi) wyjazdu podsumowująco - szkoleniowego wraz z transportem dla Uczestników Projektu - rodziców wraz z dziećmi. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 23 osoby - 8 Uczestników Projektu oraz ich 14 dzieci w wieku 2 - 15 lat, zwanych dalej uczestnikami wyjazdu oraz 1 osoba z kadry Zamawiającego. b) Część nr 2 pn. Wyjazd podsumowująco - szkoleniowy dla Uczestników Projektu (RP) grupa II - przedmiotem zamówienia jest realizacja jednego 3-dniowego (w tym 2 noclegi) wyjazdu podsumowująco - szkoleniowego wraz z transportem dla Uczestników Projektu - rodziców z dziećmi. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 24 osoby - 7 Uczestników Projektu oraz ich 16 dzieci w wieku 2 - 15 lat, zwanych dalej uczestnikami wyjazdu oraz 1 osoba z kadry Zamawiającego c) Część nr 3 pn. Wyjazd podsumowująco - szkoleniowy dla Uczestniczek Projektu (KDP) - przedmiotem zamówienia w tej części jest realizacja jednego 3-dniowego (w tym 2 noclegi) wyjazdu podsumowująco - szkoleniowego wraz z transportem dla Uczestniczek Projektu - kobiet z dziećmi. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 26 osób - 10 Uczestniczek Projektu oraz ich 15 dzieci w wieku 2 - 15 lat, zwanych dalej uczestnikami wyjazdu oraz 1 osoba z kadry Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wszystkich części zamówienia wraz z szczegółowymi programami pobytu w załącznikach nr 1, 1a, 1b, 1c do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.gorlice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi hotelarskie w III i IV kwartale 2016, niezbędne dla realizacji zadań statutowych Zamawiającego
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług zakwaterowania
Dodano: 2016-06-08 - Zakup usług hotelarskich i restauracyjnych
Dodano: 2016-03-29 - Usługi hotelarskie w okresie kwiecień - lipiec 2016, niezbędne dla realizacji zadań statutowych Zamawiającego
Dodano: 2016-03-11 - Świadczenie usług niezbędnych do prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia zaplanowanej w dniach 18-21 września 2016 r. ogólnopolskiej konferencji naukowej - Zjazd Katedr Prawa i Postępowania Administracyjnego - organizowanej pod patronatem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Dodano: 2015-12-22 - Usługi hotelarskie w I kwartale 2016, niezbędne dla realizacji zadań statutowych Zamawiającego
Dodano: 2015-12-09 - Świadczenie usług hotelarskich w zakresie zapewnienia zakwaterowania osób na terenie miasta Krakowa
Dodano: 2015-10-15 - Zapewnienie transportu, zakwaterowania i wyżywienia podczas krajowej wizyty studyjnej w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem
Dodano: 2015-10-02 - Usługi hotelowe oraz inne wchodzące w zakres działalności hotelu (tj. usługi restauracyjne) na potrzeby organizowanych w Krakowie, w dniach 28-30 września 2015 r., regionalnych spotkań informacyjno-konsultacyjnych dla dyrektorów szkół, pracowników placówek doskonalenia nauczycieli oraz usługi cateringowe w ramach projektu pn.: Przywództwo i zarządzanie w oświacie - opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek
Dodano: 2015-09-08 - Świadczenie usług hotelarskich w zakresie zapewnienia zakwaterowania osób na terenie miasta Krakowa
Dodano: 2015-08-05