Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, ul. Słoneczna 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-18 352 53 80 , fax. 0-18 352 53 80
- Data zamieszczenia: 2012-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach
ul. Słoneczna 7 7
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 0-18 352 53 80, fax. 0-18 352 53 80
REGON: 49193991700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.gorlice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wyjazdów integracyjno - szkoleniowych dla uczestników projektu pn. Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja wyjazdów integracyjno - szkoleniowych na rzecz uczestników projektu systemowego Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: a) Część nr 1 pn. Wyjazd integracyjno - szkoleniowy dla Uczestniczek Projektu KDP - przedmiotem zamówienia w tej części jest realizacja jednego 3 dniowego -w tym 2 noclegi- wyjazdu integracyjno - szkoleniowego wraz z transportem dla Uczestniczek Projektu - kobiet oraz ich dzieci. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 12 osób dorosłych - Uczestniczek Projektu i 15 dzieci w wieku 2 - 14 lat i 1 osoba kadry. b) Część nr 2 pn. Wyjazd integracyjno - szkoleniowy dla Uczestników Projektu ON - przedmiotem zamówienia w tej części jest realizacja jednego 3 dniowego w tym 2 noclegi wyjazdu integracyjno - szkoleniowego wraz z transportem dla Uczestników Projektu - osób niepełnosprawnych w tym 1 osoba poruszająca się o kuli. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 37 osób - Uczestników Projektu, 1 opiekun osoby niepełnosprawnej i 2 osoby kadry. c) Część nr 3 pn. Wyjazd integracyjno - szkoleniowy dla Uczestników Projektu RP - przedmiotem zamówienia w tej części jest realizacja jednego 3 dniowego w tym 2 noclegi wyjazdu integracyjno - szkoleniowego wraz z transportem dla Uczestników Projektu - rodziców. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 20 osób - Uczestników Projektu i 1 osoba kadry. d) Część nr 4 pn. Wyjazd integracyjno - szkoleniowy dla Uczestników Projektu UW - przedmiotem zamówienia w tej części jest realizacja jednego 4 dniowego w tym 3 noclegi wyjazdu integracyjno - szkoleniowego wraz z transportem dla Uczestników Projektu - młodzież w wieku 15 - 19 lat. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 23 osoby - Uczestnicy Projektu i 2 osoby kadry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wszystkich części zamówienia wraz z szczegółowymi programami pobytu w załącznikach nr 1, 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.gorlice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi hotelarskie w III i IV kwartale 2016, niezbędne dla realizacji zadań statutowych Zamawiającego
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług zakwaterowania
Dodano: 2016-06-08 - Zakup usług hotelarskich i restauracyjnych
Dodano: 2016-03-29 - Usługi hotelarskie w okresie kwiecień - lipiec 2016, niezbędne dla realizacji zadań statutowych Zamawiającego
Dodano: 2016-03-11 - Świadczenie usług niezbędnych do prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia zaplanowanej w dniach 18-21 września 2016 r. ogólnopolskiej konferencji naukowej - Zjazd Katedr Prawa i Postępowania Administracyjnego - organizowanej pod patronatem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Dodano: 2015-12-22 - Usługi hotelarskie w I kwartale 2016, niezbędne dla realizacji zadań statutowych Zamawiającego
Dodano: 2015-12-09 - Świadczenie usług hotelarskich w zakresie zapewnienia zakwaterowania osób na terenie miasta Krakowa
Dodano: 2015-10-15 - Zapewnienie transportu, zakwaterowania i wyżywienia podczas krajowej wizyty studyjnej w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem
Dodano: 2015-10-02 - Usługi hotelowe oraz inne wchodzące w zakres działalności hotelu (tj. usługi restauracyjne) na potrzeby organizowanych w Krakowie, w dniach 28-30 września 2015 r., regionalnych spotkań informacyjno-konsultacyjnych dla dyrektorów szkół, pracowników placówek doskonalenia nauczycieli oraz usługi cateringowe w ramach projektu pn.: Przywództwo i zarządzanie w oświacie - opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek
Dodano: 2015-09-08 - Świadczenie usług hotelarskich w zakresie zapewnienia zakwaterowania osób na terenie miasta Krakowa
Dodano: 2015-08-05