Przetargi.pl
Organizacja wyjazdów integracyjno - szkoleniowych dla uczestników projektu pn. Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Słoneczna 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 352 53 80 , fax. 0-18 352 53 80
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach
    ul. Słoneczna 7 7
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 0-18 352 53 80, fax. 0-18 352 53 80
    REGON: 49193991700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.gorlice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wyjazdów integracyjno - szkoleniowych dla uczestników projektu pn. Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja wyjazdów integracyjno - szkoleniowych na rzecz uczestników projektu systemowego Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: a) Część nr 1 pn. Wyjazd integracyjno - szkoleniowy dla Uczestniczek Projektu KDP - przedmiotem zamówienia w tej części jest realizacja jednego 3 dniowego -w tym 2 noclegi- wyjazdu integracyjno - szkoleniowego wraz z transportem dla Uczestniczek Projektu - kobiet oraz ich dzieci. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 12 osób dorosłych - Uczestniczek Projektu i 15 dzieci w wieku 2 - 14 lat i 1 osoba kadry. b) Część nr 2 pn. Wyjazd integracyjno - szkoleniowy dla Uczestników Projektu ON - przedmiotem zamówienia w tej części jest realizacja jednego 3 dniowego w tym 2 noclegi wyjazdu integracyjno - szkoleniowego wraz z transportem dla Uczestników Projektu - osób niepełnosprawnych w tym 1 osoba poruszająca się o kuli. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 37 osób - Uczestników Projektu, 1 opiekun osoby niepełnosprawnej i 2 osoby kadry. c) Część nr 3 pn. Wyjazd integracyjno - szkoleniowy dla Uczestników Projektu RP - przedmiotem zamówienia w tej części jest realizacja jednego 3 dniowego w tym 2 noclegi wyjazdu integracyjno - szkoleniowego wraz z transportem dla Uczestników Projektu - rodziców. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 20 osób - Uczestników Projektu i 1 osoba kadry. d) Część nr 4 pn. Wyjazd integracyjno - szkoleniowy dla Uczestników Projektu UW - przedmiotem zamówienia w tej części jest realizacja jednego 4 dniowego w tym 3 noclegi wyjazdu integracyjno - szkoleniowego wraz z transportem dla Uczestników Projektu - młodzież w wieku 15 - 19 lat. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 23 osoby - Uczestnicy Projektu i 2 osoby kadry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wszystkich części zamówienia wraz z szczegółowymi programami pobytu w załącznikach nr 1, 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach