Przetargi.pl
Organizacja wizyty studyjnej dla przedstawicieli projektu Business in Małopolska - Partnership Network w Krakowie oraz w Krynicy Zdroju w dniach 1-5 września 2014

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wizyty studyjnej dla przedstawicieli projektu Business in Małopolska - Partnership Network w Krakowie oraz w Krynicy Zdroju w dniach 1-5 września 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyty studyjnej dla przedstawicieli projektu Business in Małopolska - Partnership Network w Krakowie oraz w Krynicy Zdroju w dniach 1-5 września 2014. 2. Zamówienie obejmuje: 1) Zapewnienie przejazdu lub przelotu z maksymalnie 1 międzylądowaniem dla dwóch przedstawicieli (łącznie 6 osób) z każdego regionu na trasach: Ryga-Kraków, Lwów-Kraków, Kaliningrad-Kraków w dniu 1 września 2014 r., oraz na trasach: Kraków-Ryga, Kraków-Lwów, Kraków-Kaliningrad w dniu 5 września 2014 r. a) Ustalenie, do dwóch dni od daty podpisania umowy, z partnerami projektu z Rygi, Lwowa i Kaliningradu rodzaju preferowanego przez nich transportu i pozostałych działań związanych z logistyką przelotu lub przejazdu. 2) Powitanie i odebranie wszystkich przedstawicieli regionów (6 osób) z lotniska i przewiezienia do hotelu w dniu 1 września 2014 r. (osoby, które przylecą wcześniej niż o godz. 15.00 - zapewnienie lunchu w hotelu/restauracji w Krakowie. Poprzez lunch rozumie się przystawkę, ciepły posiłek (potocznie zwane II daniem), napoje wg wskazania przedstawicieli regionu wraz z obsługą kelnerską.) 3) Rezerwacji i opłacenia 2 noclegów w Krakowie dla 6 osób wg następujących wskazań: a) pokoje jednoosobowe umiejscowione w jednym hotelu, b) hotel o standardzie min. 3 gwiazdkowym, położonym w Krakowie w obrębie pierwszej strefy parkowania w Krakowie (strefa parkowania oznaczona symbolem P1, zgodnie z mapką będącą załącznikiem nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia). c) nocleg ze śniadaniem (zgodnym z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy) d) termin noclegów: od 1.09.2014 r. do 2.09.2014 r. oraz od 4.09.2014 r. do 5.09.2014 r. w Krakowie. 4) Organizacja spotkania w formie business dinner (zgodnie z zał. nr 1) w dniu 1.09.2014 r. wg następujących wskazań: a) liczba uczestników: 12 osób b) rezerwacja odpowiedniego dla biznesowego charakteru spotkania sali restauracyjnej znajdującej się na terenie Starego Miasta Krakowa w razie potrzeby - transport przedstawicieli regionów z hotelu na business dinner oraz z powrotem do hotelu, c) zapewnienie miejsc siedzących przy jednym stole dla wszystkich uczestników spotkania oraz zapewnienie odpowiedniego do rangi wydarzenia nakrycia (obrusy, sztućce, świeże kwiaty na stole, serwetki), d) zapewnienia obsługi kelnerskiej zamawianego business dinner. 5) Zapewnienie transportu delegacji (6 osób) z hotelu do miejsca organizacji spotkania roboczego w Krakowie w dniu 2.09.2014 r. Miejsce spotkania roboczego zapewni Zamawiający. 6) Zapewnienie brunchu w formie cateringu dla 12 osób w miejscu, w którym odbywać się będzie spotkanie robocze w dniu 2.09.2014 r. (sugerowane menu: załącznik nr 1 do wzoru umowy), 7) Zapewnienie transportu do Krynicy Zdrój dla ok. 20 osób w dniu 2.09.2014 r. Dokładną godzinę wyjazdu i miejsce Wykonawca ustali z Zamawiającym do dnia 1.09.2014 r. Przejazd odbędzie się bezpośrednio po zakończeniu spotkania roboczego. 8) Rezerwacji i opłacenia dwóch noclegów w Krynicy Zdroju, w uzgodnieniu z Fundacją Instytut Studiów Wschodnich, dla 12 osób, termin noclegu: od 2.09.2014 r. do 4.09.2014 r. wg następujących wskazań: a) pokoje jednoosobowe mieszczące w jednym hotelu lub w hotelach znajdujących się w pobliżu, b) hotel o standardzie min. 3 gwiazdkowym, położony w odległości maksymalnie 3 km od Parku Zdrojowego w Krynicy, c) nocleg ze śniadaniem (sugerowane menu: załącznik nr 1 do wzoru umowy), d) hotel z restauracją hotelową, w której możliwe będzie zorganizowanie obiadu lub kolacji, 9) zapewnieniu uczestnictwa przedstawicieli projektu (12) osób w Forum Ekonomicznym w Krynicy poprzez wykup akredytacji od organizatora tj. Fundacji Instytut Studiów Wschodnich. 10) Organizacji kolacji w Krynicy Zdroju w dniu 2.09.2014 r., wytyczne do kolacji: a) liczba uczestników: 12 osób b) rezerwacja odpowiedniego dla biznesowego charakteru spotkania sali restauracyjnej c) zapewnienie miejsc siedzących przy jednym stole dla wszystkich uczestników spotkania oraz zapewnienie odpowiedniego do rangi wydarzenia nakrycia (obrusy, sztućce, świeże kwiaty na stole, serwetki,) d) zapewnienie posiłku wraz z obsługą kelnerską (sugerowane menu: załącznik nr 1 do wzoru umowy) 11) zapewnienia transportu dla ok. 20 osób w obrębie miasta Krynicy w dniach 3.09.2014 r. i 4.09.2014. 12) Organizacji panelu dyskusyjnego w ramach Forum Ekonomicznego w Krynicy pn. Europa Wschodnia pomiędzy Rosją a Zachodem. Wybór cywilizacyjny? w uzgodnieniu z Fundacją Instytut Studiów Wschodnich. Organizacja panelu polegać będzie na: a) zapewnieniu noclegów dla 10 prelegentów panelu w dniach 2-5.09.2014 r., wg następujących wskazań: a.1 pokoje jednoosobowe mieszczące w jednym hotelu lub w hotelach znajdujących się w odległości max. 400 m od siebie, a.2 hotel/hotele o standardzie min. 3* położony w odległości maksymalnie 3 km od Parku Zdrojowego w Krynicy, a.3 nocleg ze śniadaniem (sugerowane menu: załącznik nr 1 do wzoru umowy), b) transporcie materiałów promocyjnych (m.in. ścianki wystawienniczej i folderów) z Krakowa do Krynicy Zdroju (miejsca organizacji panelu) oraz z Krynicy Zdroju do Krakowa, w taki sposób, aby mogły zostać udostępnione w trakcie trwania panelu w dniu 3.09.2014r. Materiały o max. kubaturze 100 cm sześciennych oraz maksymalnej wadze 500 kg. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przekazane mu do transportu materiały promocyjne. Informacja o godzinie rozpoczęcia się panelu zostanie przekazana wykonawcy do dnia 27.08.2014 r. c) promocja panelu wśród uczestników forum Ekonomicznego w Krynicy min. poprzez dystrybucję ulotek informujących o panelu, d) zapewnieniu recepcji dla uczestników panelu. 13) Organizacji kolacji w dniu 3.09.2014 r. w Krynicy Zdroju oraz w dniu 4.09.2014 r. w Krakowie wytyczne do kolacji: a) liczba uczestników: 12 osób b) rezerwacja odpowiedniego dla biznesowego charakteru spotkania sali restauracyjnej c) zapewnienie miejsc siedzących przy jednym stole dla wszystkich uczestników spotkania oraz zapewnienie odpowiedniego do rangi wydarzenia nakrycia (obrusy, sztućce, świeże kwiaty na stole, serwetki, etc.) d) zapewnienie posiłku wraz z obsługą kelnerską (sugerowane menu: załącznik nr 1 do wzoru umowy) 14) Zapewnieniu transportu z Krynicy Zdroju do Krakowa w dniu 4.09.2014 r. dla ok. 20 osób z hotelu, w którym nocować będzie delegacja. 15) Organizacji Business breakfast w Krakowie dla 12 osób w hotelu, w którym nocować będą członkowie zagranicznej delegacji w dniu 5.09.2014 r. 16) Transfer 6 osób z hotelu na lotnisko w dniu 5.09.2014 r. Czas oczekiwania uczestników na samolot: max. 2 godziny przed wyznaczoną godziną odlotu. W przypadku wylotu później niż o godz. 14.30 zapewnienie lunchu w miejscu zakwaterowania dla przedstawicieli regionów (6 osób). Poprzez lunch Zamawiający rozumie przystawkę, ciepły posiłek (potocznie zwane II daniem), napoje wg wskazania przedstawicieli regionu wraz z obsługą kelnerską. 17) zamawiający po podpisania umowy z wykonawcą przekaże kontakt (telefon, fax, email) do partnerów projektu z Rygi, Lwowa i Kaliningradu. 3. Wielkość zamówienia: około 71000,00 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/umwm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach