Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ks. I. J. Skorupki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
- Data zamieszczenia: 2019-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
ks. I. J. Skorupki 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
REGON: 00051418200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wizyt studyjnych w Pekinie, w tym obsługa logistyczna”, w ramach projektu, pn. „Promocja gospodarcza łódzkich strategicznych sektorów gospodarczych na Dalekim i Bliskim Wschodzie podczas światowych wydarzeń gospodarczych”, współfinansowanego z RPO WŁ na lata 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja i prowadzenie wizyt studyjnych w tym obsługa logistyczna oraz organizacja eventów/wydarzeń promocyjnych w Chinach, realizowanych w 2019 roku – wyjazdy na EXPO 2019 Pekin w związku z prowadzonymi w okresie od daty zawarcia umowy do dnia zakończenia EXPO 2019 Pekin, działaniami obejmującymi promocję organizacji EXPO 2024 Łódź Polska (w tym transport, transfery, transport lokalny, noclegi, kompleksowa pomoc przedstawiciela Wykonawcy na miejscu w Pekinie, catering, obsługa organizacyjna i techniczna, wizy i ubezpieczenie) oraz organizacja i prowadzenie konferencji (wydarzeń towarzyszących – eventów promocyjnych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umów o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 1040 ze zm.), tj. osób wykonujących czynności kasjera lotniczego, osoby te muszą posiadać minimum 7 letnie doświadczenie w pracy jako kasjer lotniczy oraz mieć ukończony kurs kasjera lotniczego. Na podstawie pkt. II.3 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał co najmniej dwie osoby pełniące stanowisko kasjera lotniczego na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, które zostały wyznaczone do realizacji zadań określonych w niniejszym zamówieniu. Kasjerzy powinni posiadać minimum 7-letnie doświadczenie w pracy jako kasjer lotniczy bądź większe oraz posiadać ukończony kurs kasjera lotniczego. Forma kontroli odnośnie zapisów dotyczących zatrudnienia osób powyżej: sankcje za niewywiązanie się z obowiązku zatrudnienia zostały uregulowane w § 4 ust 11 i ust 12 oraz w § 9 ust 12 Wzoru umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79950000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Numeracja zgodna z SIWZ: 9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 9.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy 00/100 PLN), 9.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 9.2.1 pieniądzu; 9.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.2.3 gwarancjach bankowych; 9.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019 r. poz. 310 ze zm.). 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: DOA-ZP-III.271.56.2019 9.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się dołączenie do oferty dowodu jego wniesienia (dokonania przelewu bankowego). 9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 9.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać, co najmniej: 9.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiającym) jest Miasto Łódź – Urząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, 9.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 9.6.3 kwotę wadium, 9.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 9.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 9.6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 9.6.5.2 którego oferta została wybrana: 9.6.5.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.6.5.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.6.5.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 9.6 SIWZ. 9.8 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9.9 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja zgodna z SIWZ: 7.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 7.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja konferencji pn. „Nowoczesne kształcenie branżowe – „gwiezdne wrota” dla rozwoju idei uczenia się przez całe życie w województwie łódzkim (przykład BCU WŁ w branży nagrań i nagłośnień)”
Dodano: 2024-03-01 - Usługa kompleksowej organizacji i obsługi trzech wydarzeń realizowanych przez Wydział FTIMS Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2023-02-03 - Opracow projektu przygotow wykonanie montaż bieżąca obsługa stoiska wystawienniczo–promocyjnego o powierz 30m² z obsługą cateringową na Międzynar Targi Expo Real 2022 w dn 4-6 paźdz 2022r w Monachium
Dodano: 2022-08-22 - Organizacja udziału Zamawiającego w imprezie targowej Anuga 2017
Dodano: 2017-08-31 - Kompleksowa organizacja i obsługa Międzynarodowego Forum Gospodarczego oraz wizyty studyjnej dziennikarzy
Dodano: 2017-05-11 - Kompleksowe świadczenie usług organizacyjnych, hotelowo- gastronomicznych oraz transportowych w związku z udziałem Zamawiającego w targach Anuga 2017 w Kolonii
Dodano: 2017-04-20 - Kompleksowa organizacja i obsługa Międzynarodowego Forum Gospodarczego oraz wizyty studyjnej dziennikarzy
Dodano: 2017-03-24