Przetargi.pl
Organizacja udziału Powiatu Tarnogórskiego w Targach inwestycyjnych w kraju i za granicą

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2011-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja udziału Powiatu Tarnogórskiego w Targach inwestycyjnych w kraju i za granicą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie udziału Powiatu Tarnogórskiego w następujących Targach inwestycyjnych, które odbędą się w dniach: a. Targi OD DZIAŁKI PO DOM/INVEST-TOR - 2011 Toruń 26-27 marzec 2011r. b. URBIS INVEST Międzynarodowe Targi Możliwości Inwestycyjnych, Przedsiębiorczości i Rozwoju Regionalnego - Brno 12-16 kwiecień 2011 r. c. EXPO REAL Międzynarodowe Targi Nieruchomości i Inwestycji - Monachium 4-6 października 2011 r. d. Targi Produktów i Usług dla Samorządów Lokalnych GMINA - Poznań 22-25 listopad 2011r. 2. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada następujące środki finansowe: a. Targi OD DZIAŁKI PO DOM/INVEST-TOR - 2011 Toruń - 16 090,15 zł brutto, (Powiat Tarnogórski został już zgłoszony na niniejsze Targi oraz zostało zarezerwowane stoisko wystawiennicze wraz z wyposażeniem na kwotę 5 667,23 zł. Do dyspozycji Wykonawcy pozostała więc kwota 10 422,92 zł na pozostałe usługi dot. organizacji Targów w Toruniu. Kwota 5 667, 23 zł nie została uiszczona dlatego też będzie ją musiał pokryć Wykonawca. b. URBIS INVEST Międzynarodowe Targi Możliwości Inwestycyjnych, Przedsiębiorczości i Rozwoju Regionalnego - Brno -39 878,41 zł brutto c. EXPO REAL Międzynarodowe Targi Nieruchomości i Inwestycji - Monachium - 129 990,21 zł brutto d. Targi Produktów i Usług dla Samorządów Lokalnych GMINA - Poznań - 52 044,17 zł brutto. Są to ceny maksymalne, wynikające z wniosku aplikacyjnego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, którego Zamawiający jest beneficjentem i nie ma możliwości ich zwiększenia. Łączna kwota przedmiotu zamówienia wynosi 238 002,94 zł brutto z uwzględnieniem podziału wymienionego w punktach 1a, 1b, 1c, 1d. 3. Terminy targów wymienione w punktach 1a, 1b, 1c, 1d zostały wyznaczone przez organizatorów targów i są niezależne od Zamawiającego. W przypadku ich zmiany Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w innym wyznaczonym przez organizatorów terminie, jednak nie później niż do dnia 31 grudnia 2011r. 4. Poprzez organizację Zamawiający rozumie: transport zarówno delegacji, składającej się z 12 osób, jak i elementów stoiska targowego oraz gadżetów reklamowych do miejsca targów; zapewnienie transportu w mieście, w którym organizowane są targi w całym okresie ich trwania oraz zapewnienie transportu powrotnego, a także zapewnienie 12 osobom noclegów i całodniowego wyżywienia, ubezpieczenie całej delegacji w liczbie 12 osób, dopełnienie wszelkich formalności dotyczących zgłoszenia Powiatu Tarnogórskiego na Targi (wypełnienie formularza zgłoszeniowego itp.), rezerwacji stoiska targowego w terminie wyznaczonym przez organizatora targów na cały okres trwania imprezy targowej, o którym mowa w punktach 1a, 1b, 1c, 1d. Wymogi dotyczące parametrów stoiska targowego oraz jego wyposażenia zawarte są w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warumków zamówienia - SIWZ (nie dotyczy targów Toruńskich). 5. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania wyjazdu na targi w przeddzień ich rozpoczęcia. Dokładny plan wyjazdów z uwzględnieniem trasy zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zadaniem Wykonawcy będzie zapewnienie transportu samochodowego/busowego wraz z kierowcą 12 osobom. Pojazd będzie posiadać sprawną klimatyzację, będzie spełniać normy techniczne i będzie dopuszczony do ruchu (także międzynarodowego), z odpowiednią przestrzenią bagażową w celu zapakowania bagażów Zamawiającego oraz wyposażony w przyczepkę bagażową z plandeką o kubaturze co najmniej 4 m2 celem zapakowania elementów stoiska wystawowego oraz gadżetów reklamowych. 7. Wykonawca odpowiada za przedmioty wchodzące w skład stoiska wystawowego oraz gadżetów reklamowych podczas transportu, ich zabezpieczenie na czas transportu i pokryje wszelkie koszty napraw/renowacji wynikających z uszkodzeń powstałych w trakcie transportu. 8. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia 12 osób na czas wykonywania zamówienia na kwotę 10 000 PLN od osoby w przypadku wyjazdu na targi krajowe oraz na kwotę 10 000 Euro od osoby w przypadku wyjazdu na targi zagraniczne. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia noclegów dla 12 osób począwszy od dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia Targów, o których mowa w punktach 1a, 1b, 1c, 1d. Usługa noclegowa będzie zrealizowana w hotelach/motelach/pensjonatach położonych w odległości nie większej niż 10 km od miejsca , w którym odbędą się targi, o co najmniej trzygwiazdkowym standardzie, w pokojach jednoosobowych z łazienkami 10. Na usługę gastronomiczną wymienioną w pkt. 4 składa się śniadanie oraz obiadokolacja począwszy od dnia rozpoczęcia targów, zgodnie z punktami 1a, 1b, 1c, 1d. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania wszelkich niezbędnych dokumentów oraz zezwoleń koniecznych do transportu elementów stoiska oraz zorganizowania przedmiotowych targów. 12. W przypadku wyjazdu na targi zagraniczne Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia usługi tłumacza komunikującego się biegle w języku angielskim oraz języku niemieckim, celem przedstawienia oferty inwestycyjnej Powiatu tarnogórskiego potencjalnym inwestorom. Koszt zakwaterowania, ubezpieczenia, transportu i wyżywienia oraz wszelkie koszty związane z pobytem tłumacza na miejscu organizacji targów ponosić będzie Wykonawca w ramach swoich środków. 13. Wszystkie koszty związane z organizacją targów dla delegacji 12 osób (transport, noclegi, wyżywienie, opłata rejestracyjna, opłata za wynajem stoiska targowego, ubezpieczenie, usługa tłumaczenia itd.) ponosi Wykonawca. W terminie 7 dni od zakończeniu targów Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formie tabelarycznej projekt zapisów na fakturze na adres email: dotacje@tarnogorski.pl, z wyszczególnieniem pozycji kosztów dotyczących organizacji wyjazdu na targi tj. m.in. koszty transportu, wyżywienia, zakwaterowania, ubezpieczenia, koszty wynajęcia stoiska targowego. Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zestawienia dokona jego sprawdzenia. W przypadku pozytywnego zatwierdzenia przez Zamawiającego Wykonawca wystawi w ciągu 5 dni roboczych fakturę końcową z 21-dniowym terminem płatności. W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury końcowej uwzględniającej wniesione poprawki i dostarczenie jej w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia uwag przez Zamawiającego na adres Zamawiającego. 14. Wykonawca we własnym zakresie pokryje wszelkie koszty usług gastronomicznych, noclegowych i inne koszty związane z podróżą i pobytem w miejscach targów w trakcie realizacji zamówienia, które dotyczą Wykonawcy (tj. kierowca, osoba odpowiedzialna za organizację stoiska targowego oraz tłumacz i inne). 15. Wykonawca samodzielnie negocjuje ceny z podwykonawcami. 16. W przypadku wystąpienia okoliczności opóźniających czas wykonania zadania (np. awaria środka transportu) Wykonawca pokryje wszelkie koszty powstałe w takiej sytuacji (np. nocleg, wyżywienie, transport zastępczy). 17. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i montażu elementów stoiska targowego tj. rozstawienie elementów stanowiących wyposażenie stoiska (ścianka wystawiennicza, roll-up, lada) oraz demontażu stoiska po skończonej imprezie targowej w terminach wyznaczonych przez organizatorów targów. 18. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania zasad wynikających z Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji dostępnych na stronie http://rpo.silesia-region.pl/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799560000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych brutto 00/100 zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach