Przetargi.pl
Modernizacja wystaw stałych poświęconych kulturze górniczej

Muzeum Górnictwa Węglowego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. 3 Maja 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2716591 , fax. 032 2718831 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Górnictwa Węglowego
    ul. 3 Maja 19 19
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2716591, fax. 032 2718831 w. 42
    REGON: 00086995600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wystaw stałych poświęconych kulturze górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie wystawy muzealnej z elementami multimedialnymi w siedzibie Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, obejmującej 3 sale ekspozycyjne w skład, której wchodzić będą autorskie słuchowiska, widowiska, film przygotowane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz montaż i aranżacja ekspozycji wraz z dostawą i instalacją sprzętu multimedialnego zgodnie z ogólną koncepcją przygotowaną przez Zamawiającego. Na etapie realizacji zadania Wykonawca będzie uzyskiwał akceptację Zamawiającego poszczególnych projektów słuchowisk i widowisk. Wystawa musi być wykonana tak aby osoby znajdujące się w przestrzeni ekspozycyjnej nie były narażone na niebezpieczeństwo. Zbudowana z materiałów trwałych o wysokiej odporności na akty dewastacji w rozumieniu polskich norm budowlanych. Materiały użyte przy budowie wystawy, w szczególności ściany nośne, elementy konstrukcyjne i drewniane powinny posiadać stosowne certyfikaty, w tym certyfikaty niepalności właściwe Polskim Normom. Elementy wystawy powinny być wykonane w sposób estetyczny i pozostać sprawne, mimo codziennego użytkowania. Aranżacja wystawy powinna umożliwiać demontaż sprzętu audiowizualnego oraz fragmentów scenografii i przetransportowania ich poza przestrzeń wystawienniczą bez konieczności demontowania, odłączania innych elementów wystawy. Wymiana lub modyfikacja elementu wystawy nie może powodować wyłączenia z użytkowania i eksploatacji całej wystawy. Konserwacja elementów wystawy powinna być możliwa do prowadzenia siłami własnymi. Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie multimediów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnej dokumentacji eksploatacyjnej i serwisowej w 2 egzemplarzach oraz wersji elektronicznej na płycie CD, w zakresie niezbędnym dla wykonywania napraw i remontów wszystkich elementów ekspozycji. Zamawiający wymaga przeprowadzenia 7-o dniowego okresu eksploatacji próbnej wystawy przed odbiorem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia w tym okresie dowolnej ilości osób na teren wystawy w celu testowania ekspozycji. Na przedmiot zamówienia na przedmiot niniejszego zamówienia ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi dla prac instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja powyższa nie ogranicza gwarancji fabrycznej (producenta) urządzeń w tym urządzeń audiowizualnych. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania cesji praw z tytułu gwarancji udzielonej przez producenta. na Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do dokonania przeglądu gwarancyjnego minimum dwa razy w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego) Ostatni przegląd gwarancyjny musi być rozpoczęty w okresie obowiązywania gwarancji. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par. 1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Sprawność wszystkich elementów ekspozycji, rozumiana jest jako zdolność do pełnienia przeznaczonych funkcji oraz sprawne działanie wszystkich elementów i podzespołów wchodzących w skład elementów ekspozycji. Wykonawca zobligowany jest do ujęcia w kalkulacji wszystkich kosztów związanych z dostawą , instalacją i jej uruchomieniem, tj. zobowiązany jest wkalkulować wszystkie materiały pomocnicze, montażowe, okablowanie itp. konieczne do otrzymania funkcjonującego systemu o podanych cechach: nawet jeśli elementy nie zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, a ich użycie lub wykonanie jest konieczne do uzyskania założonych funkcji lub wymusza je opisany w SIWZ sposób instalacji (np. uchwyty, zawiesia, opaski kablowe, etykiety na kable, wtyki, kable, wzmacniacze sygnału, złącza, oprogramowanie itp.). Jeżeli występuje osprzęt zalecany przez producenta (np. uchwyty głośnikowe) do danego urządzenia Zamawiający wymaga użycia takiego osprzętu. Należy użyć okablowania odpowiedniego do jakości i funkcji zainstalowanego sprzętu. Zamawiający nie wymaga dostarczania certyfikatów, jeżeli karty katalogowe zawierają informacje o spełnianiu przez sprzęt wymagań w zakresie posiadania danego certyfikatu (np. CE, ISO-xxx itp.). W przypadku sprzętu zainstalowanego na stałe gwarancja w miarę możliwości powinna być realizowana w miejscu instalacji. Procedura gwarancyjna musi obejmować demontaż urządzenia do naprawy gwarancyjnej a następnie, po naprawie bądź wymianie, jego montaż, konfigurację i uruchomienie. Wszystkie koszty związane z realizacją gwarancji pokrywa Wykonawca. Gwarancja dotyczy wszystkich elementów, w tym także zużywających się w trakcie eksploatacji, jak lampy, żarówki, filtry itp. Zamawiający przewiduje odbiór końcowy całości wystawy i instalacji urządzeń. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przygotować dokumentację powdrożeniową, która będzie zawierała co najmniej: - instrukcję obsługi systemu w j. polskim, - instrukcje obsługi urządzeń i oprogramowania w języku polskim, - instrukcję postępowania w przypadku awarii, - komplet dokumentów gwarancyjnych (gwarancja producenta) zainstalowanego sprzętu - komplet dokumentów licencyjnych oprogramowania (o ile występuje), - nośniki instalacyjne oprogramowania (jeśli dotyczy), - inne dokumenty np. deklaracje CE, ISO-xxx w przypadku braku informacji w kartach katalogowych sprzętu w zakresie posiadania certyfikatu. Celem obniżenia tzw. kosztów posiadania, związanych z zarządzaniem, szkoleniem obsługi, bieżącym serwisowaniem i obsługą gwarancyjną, zamawiający zaleca możliwie najwyższą unifikację zastosowanego sprzętu i możliwie największe organicznie liczby producentów dostarczanego sprzętu. W przypadku elementów dostępnych w różnych wersjach kolorystycznych, jeśli nie wskazano inaczej, Wykonawca uzgodni wersję kolorystyczną z Zamawiającym na etapie realizacji dostawy. Odbiór końcowy musi zostać poprzedzony wyszkoleniem min. 3 osób w zakresie obsługi i konserwacji zainstalowanego sprzętu. Przez wyszkolenie Zamawiający rozumie przeprowadzenie szkolenia w takim zakresie czasowym i merytorycznym, że osoby szkolone zdobędą wiedzę i umiejętności pozwalające na bieżącą obsługę zainstalowanego sprzętu oraz wykonanie konserwacji w zakresie przewidzianym dla użytkownika. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu przez Wykonawców. Celem przeprowadzenia ewentualnej wizji lokalnej jest zapoznanie zainteresowanych Wykonawców z miejscami realizacji przedmiotu zamówienia i pozyskaniem przez nich niezbędnych informacji do przygotowania oferty, zawarcia umowy oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi samodzielnie każdy wykonawca. Każdy wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanych informacji oraz za wszelkie straty i szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w przygotowaniu oferty oraz wyliczeniu ceny ofertowej, związane z nie odbyciem przez wykonawcę wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799560000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeumgornictwa.pl/index.php?s=15
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach