Przetargi.pl
„Organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminy Kocmyrzów-Luborzyca”

Centrum Zarządzania Edukacją w Kocmyrzowie-Luborzycy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-010 Luborzyca, Kocmyrzów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 387 11 76 , fax. 12 387 11 76
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zarządzania Edukacją w Kocmyrzowie-Luborzycy
    Kocmyrzów 38
    32-010 Luborzyca, woj. małopolskie
    tel. 12 387 11 76, fax. 12 387 11 76
    REGON: 001167096
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cze.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminy Kocmyrzów-Luborzyca”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminy Kocmyrzów-Luborzyca tj. ze Szkoły Podstawowej w Luborzycy , Oddziałów Gimnazjum w Luborzycy; Szkoły Podstawowej w Kocmyrzowie. Zadanie jest objęte projektem: „Eksperymentuje Odkrywam Wiem”w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w cenie usługi: - transportu uczestników z miejsc wyjazdu do miejsc docelowych (zwiedzanych obiektów – zgodnie z programem), oraz powrót do miejsca wyjazdu, - miejsc parkingowych z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę, - przewodnika (dotyczy wyjazdu do Zakopanego) - biletów wstępu dla wszystkich uczestników (uczniów + opiekunów szkolnych (nauczycieli)) do obiektów wskazanych w niniejszym szczegółowym opisie wyjazdów, oraz pokrycia kosztów zajęć oferowanych przez instytucje docelową, - wyżywienia, ciepłego posiłku przy wycieczce do Zakopanego, suchego prowiantu przy pozostałych wycieczkach. -ubezpieczenie NNW na czas przejazdu i pobytu od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków na min. 10.000,00 zł dla każdego uczestnika wyjazdu (tj. uczniowie i opiekunowie szkolni). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 będący integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu. 1.1 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) Warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczą: 1) posiadania uprawnień do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) wykażą, że są wpisani w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych – podstawa prawna w/w wymogu: art. 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tj. z dnia 20 lipca 2017r. – Dz.U. z 2017r. poz. 1553).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa ofertę na przygotowanym do tego specjalnie druku ( druk formularza oferty) stanowiący zalącznik do SIWZ. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu dot. zarówno braku podstaw do wykluczenia jak i spełniania warunków udziału w postępowaniu, który stanowi w/w załącznik nr 3 oraz załącznik nr 4 do SIWZ . 3.Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w w/w oświadczeniu, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Druk oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5.eżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a oraz zapisach III grupy tematycznej SIWZ to Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca faktycznie będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, żądać będzie również od Wykonawcy dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach