Przetargi.pl
Organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2017 r. w ramach projektu „Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy ogłasza przetarg

  • Adres: 32744 Łapczyca, Łapczyca
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 61 00 240 , fax. (014) 61 00 240 wew. 21
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy
    Łapczyca 334
    32744 Łapczyca, woj. małopolskie
    tel. (014) 61 00 240, fax. (014) 61 00 240 wew. 21
    REGON: 85039204500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzosip.bochnia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2017 r. w ramach projektu „Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2017 r. w ramach projektu „Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia”. 2. Szczegółowe informacje odnośnie wykazu planowanych wycieczek tj.: 1) nazwa szkoły i miejscowości, będącej początkiem wycieczki; 2) miejsce docelowe wyjazdu wraz z opisem (np. instytucji, która będzie zwiedzana); 3) liczbę uczniów uczestniczących w wycieczce; 4) czas trwania (w godzinach); 5) liczbę opiekunów – nauczycieli z danej szkoły; 6) dodatkowe informacje o programie wycieczki (przewodnik, koszty jakie będą do pokrycia w ramach wycieczki), określa szczegółowy opis wycieczek, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Miejsce wyjazdu i przyjazdu: parking przy szkole, z której uczniowie biorą udział w danej wycieczce lub w przypadku, gdy w wycieczce biorą udział uczniowie z kilku szkół miejsce zostanie uzgodnione z Wykonawcą przed realizacją usługi. 4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w cenie usługi: 1) transportu uczestników z miejsc wyjazdu tj. szkół z rejonu gminy Bochnia do miejsc docelowych/zwiedzanych obiektów wraz z powrotem na miejsce wyjazdu, 2) miejsc parkingowych z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę, 3) przewodnika (jeśli jest to wymagane w szczegółowym opisie wycieczek), 4) biletów wstępu dla wszystkich uczestników do obiektów wskazanych szczegółowym opisie wycieczek (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz pokrycia kosztów zajęć oferowanych przez instytucje docelową, 5) odpowiedniej do ilości uczestników liczby przewodników wymaganej w zwiedzanym obiekcie, 6) wynagrodzenia dla opiekunów (nauczycieli szkolnych) - w przypadku wycieczek, których czas trwania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ wynosi więcej niż 6 godzin. W przypadku jeśli czas trwania wycieczki, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, będzie trwał dłużej niż 6 godzin, Wykonawca zapewni wynagrodzenie dla osób, o których mowa w ust. 3, w wysokości 45 zł brutto za jedną godzinę (wykraczającą ponad 6 godzin) dla każdej osoby. 7) posiłku (kanapka – wędlina, ser, warzywa, napój - sok 100% 200 ml lub woda mineralna niegazowana 500 ml) – w przypadku wycieczek których czas trwania, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ, wynosi więcej niż 8 godzin, 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu realizacji planowanych wycieczek (wraz z ich programem - określeniem godzin proponowanych kolejnych pozycji programu), opracowanego na podstawie szczegółowego opisu wycieczek (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 5. Opiekę nad uczniami sprawują nauczyciele danej szkoły, wskazani przez dyrektora szkoły. Liczba osób opieki oraz liczba godzin przewidziana na każdą wycieczkę podana jest w zestawieniu i nie ulegnie zmianie np. jeśli wycieczka się przedłuży. 6. Wykonawca musi dysponować minimum dwoma autokarami spełniającymi następujące wymagania: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym – aktualny przegląd i ubezpieczenie, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2003 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego pojazdu każdorazowo przed wyruszeniem w trasę lub wezwania w tym celu Policji. 2) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: a) przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, b) autokarem co najmniej średniopodłogowym (jeden stopień wejściowy, podłoga na poziomie ok. 36 – 75 cm nad poziomem jezdni) lub wyższym c) spełniającym europejski standard emisji spalin na poziomie minimum EURO 3 d) wyposażonym w co najmniej 30 miejsc e) spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, f) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, g) posiadającymi nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości. 3) Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: • utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, • przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, • oznaczać pojazdy na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu młodzieży szkolnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 lit. a) jeśli wykaże, że jest wpisany w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych - podstawa prawna ww. wymogu: art. 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tj. z dnia 20 lipca 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1553).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca składa to oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacji z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach