Przetargi.pl
Organizacja szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla pracowników Oddziału ZUS w Biłgoraju i Rzeszowie.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6881212, 84 6881211 , fax. 846 866 974
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6881212, 84 6881211, fax. 846 866 974
    REGON: 1775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla pracowników Oddziału ZUS w Biłgoraju i Rzeszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla pracowników Oddziału ZUS w Biłgoraju i Rzeszowie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 36 ust. 2 pkt 1) upzp wg poniższego rozwiązania: 1) CZĘŚĆ I - Skuteczność menedżera w wyznaczaniu i osiąganiu celów indywidualnych i zespołowych – szkolenie dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Biłgoraju. 2) CZĘŚĆ II - Zarządzanie sobą w czasie a poprawa efektywności w pracy z klientami - szkolenie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta Oddziału ZUS w Biłgoraju. 3)CZĘŚĆ III - Obsługa klientów z niepełnosprawnością – szkolenie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta Oddziału ZUS w Biłgoraju. 4)CZĘŚĆ IV - Wykorzystanie trudnych sytuacji w zespole do budowania współpracy – szkolenie dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Rzeszowie. 5)CZĘŚĆ V - Współpraca w zespole jako czynnik wspierający profesjonalną obsługę klientów – szkolenie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta Oddziału ZUS w Rzeszowie. 6) CZĘŚĆ VI - Obsługa klientów z niepełnosprawnością – szkolenie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta Oddziału ZUS w Rzeszowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach