Przetargi.pl
Świadczenie usług wsparcia oraz prowadzenie zajęć dla osób w Dziennym Domu Pomocy dla Seniorów w Opolu Lubelskim

Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Opolu Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, Kolejowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 609804016
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Opolu Lubelskim
    Kolejowa 17
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 609804016
    REGON: 383841330
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ddpsopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wsparcia oraz prowadzenie zajęć dla osób w Dziennym Domu Pomocy dla Seniorów w Opolu Lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia oraz prowadzenie zajęć dla osób w Dziennym Domu Pomocy dla Seniorów w Opolu Lubelskim w następującym zakresie: 1) doradztwo i pomoc prawna w wymiarze 8 godzin na miesiąc (łącznie 192 godziny w okresie zamówienia), w tym m.in. z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa cywilnego, prawa ubezpieczeń (w tym ZUS, KRUS), prawa pracy, egzekucji administracyjnej i sądowej, ochrony praw lokatorów, obejmujące poradnictwo oraz sporządzanie pism procesowych, skarg, wniosków, odwołań itp., 2) opieka psychologiczno-terapeutyczna w wymiarze 16 godzin na miesiąc (łącznie 384 godziny w okresie zamówienia), w tym m.in. prowadzenie poradnictwa indywidualnego, terapii grupowej, świadczenie pomocy psychologicznej oraz aktywizacja w sferze społecznej i intelektualnej 3) opieka logopedyczna w wymiarze 16 godzin na miesiąc (łącznie 384 godziny w okresie zamówienia), w tym m.in. prowadzenie poradnictwa logopedycznego, terapii logopedycznej, świadczenie pomocy logopedycznej oraz aktywizacja w sferze społecznej i intelektualnej, 4) zajęcia kulinarne w wymiarze 16 godzin na miesiąc (łącznie 384 godziny w okresie zamówienia), w tym m.in. nauka pieczenia, gotowania, przygotowywania zdrowych posiłków, wykłady dietetyczne i diabetologiczne, mierzenie masy ciała, kuchnie świata, 5) zajęcia kulturalne w wymiarze 16 godzin na miesiąc (łącznie 384 godziny w okresie zamówienia), w tym m.in. nauka śpiewu, rysunku, malarstwa, grafiki, decoupage’u, szycia, 6) zajęcia rehabilitacyjno-ruchowe w wymiarze 16 godzin na miesiąc (łącznie 384 godziny w okresie zamówienia), w tym m.in. nordic walking, gimnastyka, zumba, techniki relaksacyjno-masujące, 7) zajęcia komputerowe w wymiarze 16 godzin na miesiąc (łącznie 384 godziny w okresie zamówienia), w tym m.in. nauka posługiwania się komputerem i urządzeniami (drukarka, skaner), korzystania z Internetu, obsługa edytora tekstów, wyszukiwanie informacji, wyszukiwanie i odtwarzanie multimediów, korzystanie z poczty elektronicznej i komunikatorów, dokonywanie bezpiecznych zakupów i opłacania rachunków przez Internet, rejestrowania się do lekarzy oraz pobierania wyników badań online. Usługi wsparcia oraz zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kolejowej 17 w Opolu Lubelskim w dni robocze w godzinach 7 - 15. Szczegółowy harmonogram oraz scenariusz zajęć każdego zadania zostanie opracowany na podstawie wytycznych Zamawiającego przez Wykonawcę i przekazany do zaakceptowania przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach