Przetargi.pl
Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie

GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 52 389 42 30
  • Data zamieszczenia: 2023-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
    ul. Tadeusza Kościuszki 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 52 389 42 30
    REGON: 092350949
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji niniejszego zamówienia przewiduje się do wykonania:BRANŻA KONSTRUKCYJNO BUDOWLANA- wykonanie prac rozbiórkowych- montaż okien i drzwi- wykonanie sufitów, posadzek, ścian- wykonanie murów oporowych rampy- montaż wagi samochodowej- wykonanie nawierzchni placów, rampy, chodników, parkingów, dróg dojazdowych, stanowisk pod kontenery, krawężników i obrzeży- wykonanie nowych nasadzeń oraz wykonanie nowych trawników- wykonanie ogrodzeniaParametry rampy:• minimalna szerokość pasa roboczego rampy: 3,60m• maksymalna wysokość rampy: 2,00m• długość wjazdu: 25,1m• długość rampy: 62,6m• długość zjazdu: 27,8mDane techniczne budynku:• szerokość obiektu- 9,99m• długość obiektu- 19,29m• kubatura brutto- 1090,66m3• powierzchnia zabudowy- 192,7m2• wysokość budynku- 6,2mBRANŻA ELEKTRYCZNA- wykonanie sieci zewnętrznych, wymiana kabla zasilającego, oświetlenie terenu, zasilanie urządzeń wokół budynku, napęd bramy, okablowanie zewnętrznych instalacji teletechnicznych- wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej: demontaż istniejącej instalacji, wykonanie WLZ z ZK-2 do RG, okablowanie wyłącznika głównego ppoż., wykonanie tras kablowych i rozdzielnic, instalacja oświetlenia i gniazd, instalacja połączeń wyrównawczych- wykonanie instalacji fotowoltaicznej, odgromowej i uziemiającej- wykonanie badań i pomiarów odbiorczych- wykonanie instalacji teletechnicznych: CCTV, teleinformatycznej i domofonowejBRANŻA SANITARNA- wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej- wykonanie wewnętrznej instalacji wody- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej- wykonanie instalacji C.O.- wykonanie instalacji wentylacji- montaż grzejników elektrycznych płytowych2. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi:1) zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników,2) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego,3) zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru,4) ubezpieczenie placu budowy, robót budowlanych, rzeczy, materiałów i urządzeń, związanych bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych5) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac,6) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych,7) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń,8) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.9) Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji postępów robót na forum rad technicznych zwoływanych przez Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie, a także do niezwłocznego zgłaszania na piśmie wszelkich problemów związanych z realizacją zamówienia, przy czym przedstawiciele Zamawiającego wymienieni w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz umowie będą mieli prawo do zapoznawania się z przebiegiem i postępem robót w każdym czasie ich realizacji.10) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiały budowlane tj. wnioski materiałowe.11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.12) Wykonanie i dostarczenie przed zgłoszeniem do odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt. Dokumentacja ponumerowana zawierająca w szczególności: projekty powykonawcze, dowody przeprowadzenia z pozytywnym wynikiem prób i badań wymaganych dla danego typu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami (protokoły badań i sprawdzeń, protokoły rozruchów, instrukcje użytkowania, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wszystkie materiały wbudowane oraz zamontowane itp.).13) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 95 ustawy Pzp), wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (pkt 1) niniejszego zaproszenia, tj.: 1. roboty ogólnobudowlane w tym: wykonanie ścian działowych, tynkowanie, malowanie, wykończenia posadzek, montaż i demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,2. roboty budowlane w ramach realizacji utwardzenia terenu: prace ziemne, zagęszczenie terenu, układanie warstw ścieralnych,3. roboty budowlane w ramach realizacji rampy: prace ziemne, zagęszczenie terenu, szalowanie, betonowanie, zbrojenie,4. roboty instalacyjne w branży sanitarnej: wod.-kan., deszczowej, c.o., wentylacyjnej, elektrycznej, fotowoltaicznej, teletechnicznej,5. roboty przy zagospodarowaniu terenu w tym: wykonanie nowych nasadzeń trawników, ogrodzenie.Powyższy wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.14) Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 100 Pzp) –Budynek w całości pomieszczeń użytkowych kondygnacji parteru został przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zastosowane rozwiązania:- toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana jest na parterze obiektu,- wyposażenie toalety umożliwiający łatwiejsze korzystanie osobom niepełnosprawnym,- brak progów w drzwiach budynków,- drzwi wejściowe min 90cm w świetle.15) Części zamówienia, które dotyczą głównego przedmiotu zamówienia - robót budowlanych dotyczących budowy rampy wyładowczej, placów manewrowych, parkingów, chodników, stanowisk pod kontenery oraz wewnętrznych dróg dojazdowych, Wykonawca zrealizuje bez udziału podwykonawców.16) Termin realizacji: 4 miesiące od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach