Przetargi.pl
ORGANIZACJA POCZĘSTUNKU W LOŻY VIP PODCZAS SPEKTAKLI LES MISERABLES

Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6287071 , fax. 022 6217233
  • Data zamieszczenia: 2010-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie
    ul. Nowogrodzka 49 49
    00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6287071, fax. 022 6217233
    REGON: 00027807200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA POCZĘSTUNKU W LOŻY VIP PODCZAS SPEKTAKLI LES MISERABLES
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja poczęstunku w Loży VIP podczas spektakli Les Miserables. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług restauracyjnych i kelnerskich na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego podczas trwania spektakli musicalu pt. Les Miserables. Usługi będą świadczone dla gości Teatru zajmujących miejsca w loży VIP. Maksymalna liczba osób na rzecz, których będą świadczone usługi cateringu to 18 (osiemnaście) osób. Liczba osób będzie uzależniona od ilości sprzedanych miejsc na każde przedstawienie do loży VIP. Obsługa cateringowa widzów powinna być prowadzona przed spektaklem w loży VIP (tzw. Welcome drink) oraz w przerwie spektaklu w Saloniku VIP tj. vis a vis loży VIP na I balkonie (poczęstunek). W ramach wykonywania zamówienia, konieczne jest zapewnienie obsługi kelnerskiej - kelner wraz z dostarczanymi potrawami i napojami powinien być na miejscu świadczenia usług na godzinę przed spektaklem. Świadczenie usług w danym dniu będzie miało miejsce do zakończenia spektaklu. Kelner powinien przebywać w miejscu świadczenia usług około 4 godz. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić na każdy spektakl zastawy (porcelana lub fajans - absolutnie nie jednorazowego użytku), szkła, serwetki, obrusy, jedzenie, napoje, dekoracje stołu w klimacie francuskim etc. Wykonawca zapewnia pełną obsługę cateringową gości. Minimum jakie Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na 1 osobę: - tartinki (przynajmniej 5 rodzajów) po 3 szt. na osobę (w sumie) - vol eu vant (wybór) - 2 szt. na osobę - babeczki wytrawne - mix - 3 szt. na osobę - tarty słodkie (wybór)- 1 porcja na osobę (może być krojone z okrągłych dużych) - owoce sezonowe - w misach lub na tacach - kawa + mleczko 1p/os - herbata + cytrynka 1p/os - woda mineralna b/g i gazowana 250ml/os - soki owocowe 250ml/os - wino wytrawne - białe i czerwone - kieliszek na osobę - wino musujące wytrawne (typu prosecco) - kieliszek na osobę - Welcome drink Zamówienie powinno być wykonane z najwyższą starannością i dbałością o jakość. Zamawiający posiada prawo akceptacji kelnerów uczestniczących w wykonaniu zamówienia. Każdy z kelnerów wykonujących zamówienie powinien mieć aktualne badania lekarskie i książeczkę zdrowia, które dopuszczają do serwowania żywności i napojów ludziom oraz posługiwać się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym. Zamówienie będzie wykonywane na podstawie zleceń Zamawiającego z podaniem ilości osób będących gośćmi Teatru na danym spektaklu, daty i godziny spektaklu. Rozliczenie będzie następować na podstawie raportów kasowych Zamawiającego, uwzględniających rzeczywistą liczbę osób będących gośćmi Teatru w loży VIP na każdym spektaklu. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie pozwolenie na wykonywanie poczęstunków obejmujących konsumpcję alkoholu. Zamawiający udostępni jeden stół w saloniku VIP. Istnieje możliwość zostawiania sprzętów w Saloniku VIP od wtorku do niedzieli oraz korzystania z prądu i wody bieżącej. Dodatkowe informacje: Kalkulacja odnośnie ilości przedstawień przewidzianych (planowanych) podczas wykonywania umowy: - 100 spektakli w 2010 r. - 250 spektakli w 2011 r. Łączne, przewidywane (planowane) zapotrzebowanie w okresie trwania umowy szacowane jest na świadczenie usług w czasie 350 spektakli
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rozszerzenie świadczeń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach