Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw do potrzeb i możliwości dzieci w 6 oddziałach przedszkolnych funkcjonujących w 3 publicznych szkołach podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Nowa Brzeźnica

Gmina Nowa Brzeźnica ogłasza przetarg

  • Adres: 98-331 Nowa Brzeźnica, Ul. Kościuszki 103
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 3119670 , fax. 034 3116970
  • Data zamieszczenia: 2015-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Brzeźnica
    Ul. Kościuszki 103 103
    98-331 Nowa Brzeźnica, woj. łódzkie
    tel. 034 3119670, fax. 034 3116970
    REGON: 00053810700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw do potrzeb i możliwości dzieci w 6 oddziałach przedszkolnych funkcjonujących w 3 publicznych szkołach podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Nowa Brzeźnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja placów zabaw do potrzeb i możliwości dzieci w 6 oddziałach przedszkolnych funkcjonujących w 3 publicznych szkołach podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Nowa Brzeźnica. 2.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Nowa Brzeźnica w ramach projektu Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Nowa Brzeźnica realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnianie edukacji przedszkolnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.W zakresie organizacji placu zabaw zostaną przeprowadzone zadania polegające na: 1 zakup wyposażenia i montaż placu zabaw przy 2 oddziałach przedszkolnych funkcjonujących przy SP w Dworszowicach Kościelnych 2 zakup wyposażenia i montaż placu zabaw przy 2 oddziałach przedszkolnych funkcjonujących przy SP w Dubidzach 3 zakup wyposażenia i montaż placu zabaw przy 2 oddziałach przedszkolnych funkcjonujących przy SP w Prusicku 4.Zamówienie należy wykonać zgodnie z wykazem asortymentu stanowiącym załączniki do niniejszej SIWZ. 5.Wszystkie urządzenia rekreacyjno-zabawowe muszą posiadać certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odznaczać się wysoką odpornością. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów. 7.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres 36 miesięcy licząc od dnia zakończenia czynności odbioru końcowego zadania. 8.Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany do precyzyjnego określenia nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny jednostkowej oraz załączenie karty produktu, dla każdej pozycji wymienionej w wykazie. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3 700,00 zł słownie: trzy tysiące siedemset złotych 0000 gr..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowabrzeznica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach