Przetargi.pl
Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach procesu doskonalenia w szkołach i przedszkolach w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w mieście Opolu.

Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-760 Opole, ul. Walerego Wróblewskiego 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 402 45 10 , fax. 0-77 402 45 11
  • Data zamieszczenia: 2014-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Opolu
    ul. Walerego Wróblewskiego 7 7
    45-760 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 402 45 10, fax. 0-77 402 45 11
    REGON: 53231559400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modn.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach procesu doskonalenia w szkołach i przedszkolach w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w mieście Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach procesu doskonalenia w szkołach i przedszkolach w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w mieście Opolu Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Dokładny termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 2. Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Miasta Opola 3. Liczba grup: 22 Rady pedagogiczne podzielone na grupy szkoleniowe - łącznie 60 grup szkoleniowych. 4. Liczebność grupy: do 20 osób grupa 5. Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 1080 godzin; w 2014 roku będzie wynosić 540 godzin - średnio 9 godzin/grupa. w 2015 roku będzie wynosić 540 godzin - średnio 9 godzin/grupa. 6.Organizacja zajęć: w grupach szkoleniowych do 20 osób w okresie od: I. luty 2014 r. - czerwiec 2014 r. II. wrzesień 2014 r. - listopad 2014 r. III. styczeń 2015 r. - czerwiec 2015 r. Dokładne terminy spotkań ustalone zostaną w porozumieniu z Kierownikiem Projektu. 7. Lokalizacja kursu/szkolenia: MODN budynek szkoły właściwy dla danej grupy szkoleniowej. 8. Wykonawca zapewni organizację kursuszkolenia, w tym: -opracowanie programu szkolenia zgodnie z tematyką szkoleń, -opracowanie materiałów podglądowych i merytorycznych, -przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń, -przeprowadzenie kursu w oparciu o własną kadrę szkoleniową, spełniającą warunki kwalifikacyjne i doświadczenie, -prowadzenie list obecności oraz ewidencji szkoleń, -prowadzenie dokumentacji szkolenia i przekazanie jej po zakończeniu szkolenia Zamawiającemu, -wydanie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu, -przeprowadzenie szkoleń zgodnie z zasadami promocji projektów realizowanych w ramach POKL, 9. Cel kursu/szkolenia: doskonalenie kompetencji dyrektorów i Nauczycieli. 10. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - luty 2014 r. zakończenie - 15 czerwca 2015 r. 11. Zakres programowy: A) Zakres tematyczny szkoleń zamyka się w obszarach (do wyboru przez szkoły): 1.Pierwszy drugi rok pracy dyrektora szkoły 2.Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 3.Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 4.Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych 5.Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich 6.Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole 7.Szkoła promuje wartość edukacji 8.Nauczyciel 45+ 9.Rodzice są partnerami szkoły 10.Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 11.Projekt edukacyjny w szkole 12.Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet 13.Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 14.Praca z uczniem zdolnym 15.Praca z uczniem młodszym 16.Budowa koncepcji pracy szkoły 17.Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 18.Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła 19.Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej 20.Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 21.Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 22.Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 23.Ocenianie kształtujące 24.Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? B) Zakres tematyczny szkoleń dla sieci (wg wyboru uczestników): 1. Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły 2. Budowa spójności edukacyjnej (na poziomie powiatu) 3. Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole 4. Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły 5. Edukacja filmowa na lekcjach języka polskiego 6. Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania 7. Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych 8. Wycieczka jako forma organizacyjna nauczania przedmiotów przyrodniczych 9. Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej 10. Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki? 11. Praca ze źródłem historycznym 12. Praca z uczniem młodszym - jak skutecznie i efektywnie pracować w grupie sześciolatków i siedmiolatków 13. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? 14. Praca z uczniem zdolnym na zajęciach koła naukowego 15. Jak budować własny program nauczania? 16. Promocja i budowanie wizerunku placówki 17. Nauczyciele pracują zespołowo 18. Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole 19. Praca z nowoczesnymi technologiami TiK (rok I) - bezpieczny Internet 20. Praca z nowoczesnymi technologiami TiK (rok II) - bezpieczny Internet Szczegółowa tematyka poszczególnych szkoleń zostanie ustalona w porozumieniu z Kierownikiem Projektu. Tematy szczegółowe przewidziane do realizacji w kolejnych terminach na poszczególnych szkoleniach będą dotyczyć wyłącznie obszarów tematycznych wskazanych w punkcie 11. Czas szkoleń to 2-6 godzin dydaktycznych w zależności od ustaleń z dyrektorem szkoły, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Kierownika projektu na dwa tygodnie przed realizacją tematu..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modn.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach