Przetargi.pl
Organizacja na terenie kraju - w roku 2019 - wypoczynku letniego dla 160 dzieci w wieku od 7 do 16 lat, z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 508 565 , fax. 566 486 447
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
    ul. Konstytucji 3 Maja
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 508 565, fax. 566 486 447
    REGON: 57212820000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja na terenie kraju - w roku 2019 - wypoczynku letniego dla 160 dzieci w wieku od 7 do 16 lat, z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja na terenie kraju - w roku 2019 - wypoczynku letniego dla 160 dzieci w wieku od 7 do 16 lat, z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: część I zamówienia zlokalizowana nad morzem dla 80 dzieci; część II zamówienia zlokalizowana w górach dla 40 dzieci; część III zamówienia zlokalizowana nad jeziorem dla 40 dzieci. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, a także na każdą część zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Uwaga ! Wypoczynek może odbyć się wyłącznie po umieszczeniu zgłoszenia wypoczynku w bazie wypoczynku, o której mowa w art. 92 h ust. 1 z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2018 r. poz. 1457 z późn. zm.). 1. Wykonawca zapewnia: 1) bazę lokalową, spełniającą bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku, w szczególności organizuje wypoczynek w obiekcie lub na terenie spełniającym wymagania ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno - sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej.Baza lokalowa wraz z wyposażeniem – powinna być estetyczna, urządzenia sprawne. Dopuszcza się możliwość zakwaterowania dzieci w domkach drewnianych lub pawilonach murowanych, z dostępem do pełnego węzła sanitarnego (ciepła woda dostępna przez całą dobę). Nie dopuszcza się zakwaterowania dzieci w namiotach. 2) kadrę wypoczynku, którą stanowią: a) kierownik wypoczynku i wychowawcy – spełniający warunki, o których mowa w art. 92p ust. 1-6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, nieujętych w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS), posiadający wykupioną polisę OC Liczbę uczestników wypoczynku w grupie pozostającej pod opieką jednego wychowawcy oraz obowiązki kierownika wypoczynku i wychowawcy wypoczynku, określa rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452). b) kadra realizująca program profilaktyki uzależnień, posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie na wybranym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna oraz posiadająca ukończone studia podyplomowe z zakresu socjoterapii lub kurs pomocy socjoterapeutycznej dzieciom z rodzin z problemem alkoholowym organizowanym przez PARPA lub inne podmioty nieujęta w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). 3) dostęp do opieki medycznej: a) w ramach świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510 z późn.zm.) lub b) na podstawie umowy zawartej z lekarzem, pielęgniarką lub ratownikiem medycznym; Za wystarczające uznaje się zapewnienie uczestnikom wypoczynku opieki pielęgniarskiej w miejscu wypoczynku (całodobowo) oraz opieki lekarskiej świadczonej przez lekarza rodzinnego lub pediatrę, dostępnego na wezwanie telefoniczne. Lekarz zobowiązany jest udzielić uczestnikowi wypoczynku pomocy niezwłocznie, adekwatnie do jego stanu zdrowia (jednak nie później niż w ciągu 12 godzin od momentu powzięcia informacji o stanie zdrowia) w miejscu zorganizowanego wypoczynku. W sytuacjach nagłych, wymagających szybkiej interwencji lekarskiej, Wykonawca zobowiązany jest wezwać pogotowie ratunkowe. Wykonawca powinien posiadać zestaw do udzielania pierwszej pomocy. 4) program wypoczynku i zajęcia dostosowane do wieku, zainteresowań i potrzeb uczestników, ich stanu zdrowia, sprawności fizycznej i umiejętności, w tym realizację zajęć z zakresu profilaktyki uzależnień – przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, o których mowa w pkt. III. 1.2b SIWZ w wymiarze co najmniej 1 godziny dziennie przez czas trwania turnusu; Do oferty Wykonawca winien dołączyć : 1) program pobytu wraz z wyszczególnieniem programu turystyczno - krajoznawczego oraz wycieczek autokarowych, który będzie realizowany podczas pobytu oraz 2) program z zakresu profilaktyki uzależnień i scenariusz zajęć profilaktycznych, który będzie realizowany przez Wykonawcę podczas pobytu. 5) żywienie zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn.zm); Całodzienne wyżywienie 4 posiłki dziennie, w tym jeden gorący: śniadanie, obiad (składający się z co najmniej dwóch dań), podwieczorek i kolacja, z tym, że: a) w dniu przyjazdu za wystarczające uznaje się zapewnienie posiłków licząc od obiadu, natomiast w dniu wyjazdu za wystarczające uznaje się zapewnienie śniadania; b) ciepły posiłek w czasie podróży do miejsca pobytu i z powrotem – za wystarczające uznaje się zapewnienie co najmniej ciepłego napoju i kanapki (bułki); c) wody mineralnej w butelkach plastikowych dla wszystkich dzieci podczas każdej podróży (minimum 1 butelka 0,5 litrowa na 1 dziecko). Do oferty Wykonawca winien dołączyć jadłospis wraz z wyszczególnieniem gramatury, który będzie realizowany podczas pobytu. 6) bezpieczne korzystanie z wyznaczonego obszaru wodnego zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz.U. 2018 r. poz. 1482); 7) bezpieczne przebywanie w górach zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie i ratownictwie w górach i na zorganizowanych terenach narciarskich (Dz. U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1241 z późn.zm.) – dotyczy części II zamówienia; 8) przeprowadzenie ankiet wśród uczestników wypoczynku i przedstawienie opracowania wyników ankiet bezpośrednio po zakończonym turnusie – według załączonego wzoru stanowiącego załącznik do Istotnych warunków umownych; 9) sporządzenie sprawozdania merytorycznego podsumowującego wyniki zrealizowanego przedmiotu zamówienia, w terminie 14 dni od zakończenia ostatniego turnusu, które winno zawierać: a) opis przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzonego dokumentacją fotograficzną i wynikami ankiet, b) wnioski wynikające z analizy zrealizowanego przedmiotu zamówienia, c) trudności i ich przyczyny w realizacji przedmiotu zamówienia, d) wykaz informacji udostępnianych do publicznego rozpowszechniania. 10) dowóz dzieci do miejsca pobytu i z powrotem (po zakończeniu turnusu), który odbywa się na koszt Wykonawcy ubezpieczonymi autokarami (OC i NNW pasażerów) Zamawiający nie dopuszcza przewozu dzieci innymi środkami transportu np. koleją: a) Wykonawca zapewnia, co najmniej 2 opiekunów do każdego autokaru na każdorazowy przejazd; b) Zamawiający wyklucza dowóz dzieci autokarami w godzinach nocnych, tzn. między godz. 22.00 a 6.00 a także w soboty, niedziele i święta; Wyjazd i powrót dzieci możliwy jest jedynie w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych). Uwaga! Zaproponowanie innego środka transportu lub innego terminu przez Wykonawcę niż określona w pkt. 10.a -b traktowane będzie przez Zamawiającego, jako niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. 11) ubezpieczenie dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu kolonijnego – od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili odbioru dzieci przez rodziców / opiekunów prawnych w Toruniu; 12) zorganizowanie co najmniej jednej jednodniowej wycieczki autokarowej o charakterze edukacyjno - krajoznawczym; 13) pokrywanie kosztów biletów wstępu; 14) utrzymywanie porządku w miejscu zorganizowanego wypoczynku, w tym codzienne sprzątanie w miejscu zakwaterowania dzieci; 15) charakter świecki organizowanego wypoczynku dzieci. 2. Wykonawca jest obowiązany do: 1) przedstawienia kopii zgłoszenia wypoczynku wraz z jego numerem nadanym przez kuratora oświaty – w terminie 7 dni od wyboru najkorzystniejszej oferty pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy; 2) dostarczenia wydruku z bazy wypoczynku, o której mowa w art. 92 h ust.1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty – w terminie 7 dni przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy pod rygorem rozwiązania umowy i zapłaty kary umownej. 3) dostarczenia oświadczenia potwierdzającego, że osoby zatrudnione przez niego lub dopuszczone do opieki nad dziećmi ( m.in. kierownik wypoczynku, wychowawcy, osoby prowadzące zajęcia ) nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (strona rps.ms.gov.pl) o którym mowa w art.21 ustawy z dnia 16 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczością na tle seksualnym ( tj. Dz.U. 2018 poz.405) oraz spełniają warunki o których mowa w art. 92p ust.1-6 ustawy o systemie oświaty - w terminie 7 dni przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy pod rygorem rozwiązania umowy i zapłaty kary umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli jest podmiotem, o którym mowa w art. 92 c ust. 1 pkt. 1, 2,3a ustawy o systemie oświaty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 8 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W terminie 7 dni od wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane, zobowiązani są do przedstawienia kopii zgłoszenia wypoczynku wraz z jego numerem nadanym przez kuratora oświaty – pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy. Na 7 dni przed rozpoczęciem turnusu Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane zobowiązani są dostarczyć wydruk z bazy wypoczynku, o której mowa o której mowa w art. 92 h ust. 1 z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty - pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym i zapłaty kary umownej. Na 7 dni przed rozpoczęciem turnusu Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane zobowiązani są dostarczyć oświadczenie, że osoby zatrudnione przez niego lub dopuszczone do opieki nad dziećmi ( m.in. kierownik wypoczynku, wychowawcy, osoby prowadzące zajęcia ) nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (strona rps.ms.gov.pl) o którym mowa w art.21 ustawy z dnia 16 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczością na tle seksualnym ( tj. Dz.U. 2018 poz.405) oraz spełniają warunki o których mowa w art. 92p ust.1-6 ustawy o systemie oświaty - pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym i zapłaty kary umownej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach