Przetargi.pl
Organizacja kursów psychologicznych w ramach projektu pn.: Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 683 66 01 , fax. 58 683 66 01
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich
    ul. M. Płażyńskiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 58 683 66 01, fax. 58 683 66 01
    REGON: 19058852000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja kursów psychologicznych w ramach projektu pn.: Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń psychologicznych dla 21 osób zakwalifikowanych przez Zamawiającego. Szkolenia organizowane są w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2. W ramach niniejszego zamówienia należy zorganizować i przeprowadzić następujące szkolenia: a) Indywidualne konsultacje z psychologiem - 2 godziny dla każdego Beneficjenta Ostatecznego projektu (21uczestników) - razem 42 godziny b) 22h grupowych warsztatów psychologicznych (dla 21 Beneficjentów Ostatecznych projektu). Udzielone wsparcie ma polegać będzie przede wszystkim na wzmocnieniu kompetencji społecznych uczestników projektu oraz zbudowaniu zaufania wobec grupy. W ramach warsztatów należy przewidzieć zajęcia z zakresu integracji, komunikacji, negocjacji i rozwiązywania sytuacji konfliktowych. W ramach warsztatów powinny zostać zorganizowane szkolenia kształtujące umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach życiowych, w celu podwyższenia samodzielności i zwiększenia szans znalezienia zatrudnienia. c) 16 h warsztatów dla mężczyzn z zakresu radzenia sobie ze stresem i agresją (dla 10 Beneficjentów Ostatecznych projektu). Program warsztatów winien zawierać, co najmniej takie zagadnienia jak: budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby, wyszukiwanie swoich słabych i mocnych stron, metody relaksacyjne, skuteczny sposób redukcji agresji, świadomość roli, jaką odgrywa mężczyzna w rodzinie. d) 16 h warsztatów dla kobiet z zakresu podnoszenia umiejętności samooceny (dla 11 Beneficjentów Ostatecznych projektu). Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: zwiększenie pewności siebie, zaufania we własne siły, prowadzenie autoprezentacji, motywacja do działania uczestników projektu. e) 64 h warsztatów z aktywnego poszukiwania pracy (dla 21 Beneficjentów Ostatecznych projektu). Zajęcia powinny obejmować minimum następujące zagadnienia: trening umiejętności poszukiwania pracy, określenie własnych możliwości i predyspozycji zawodowych, motywowanie do działania, umiejętność zachowania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, tworzenie dokumentów aplikacyjnych, narzędzia poszukiwania pracy f) 64 h warsztatów z zakresu podnoszenia umiejętności społecznych (dla 21 Beneficjentów Ostatecznych projektu). Program warsztatów winien zawierać, co najmniej takie zagadnienia jak: zarządzanie emocjami i komunikacja interpersonalna, zachowania asertywne, umiejętne rozwiązywanie konfliktów, sztuka autoprezentacji. 2. Liczba uczestników: 21 osób. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4. Określenie godzina oznacza godzinę zegarową - 60 minut 5. Każda osoba po zakończeniu kursów otrzyma - zaświadczenie o ukończeniu kursów psychologicznych 6. Miejsce szkolenia: Żuławski Ośrodku Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich 7. Grupę szkoleniową 21 osób uznaje się za zamkniętą. Nie dopuszcza się udziału innych osób w szkoleniu lub łączenia więcej grup o tej samej tematyce szkolenia. 8. Każdy uczestnik musi otrzymać materiały oraz tworzywa umożliwiające realizację zajęć praktycznych, materiały niezbędne do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis); materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia musza być adekwatne do treści szkolenia oraz oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 9. W ramach kursu Wykonawca jest zobowiązany do: a) przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu szkoleń psychologicznych. Przedłożony harmonogram wymaga akceptacji Zamawiającego b) przedłożenia Zamawiającemu oryginalnych list obecności w terminie do 5 dni po zakończeniu szkolenia c) prowadzenia dziennika zajęć i przekazania jego kserokopii Zamawiającemu do 5 dni po zakończeniu szkolenia d) przygotowania i wręczenia zaświadczenia o ukończeniu szkoleń oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu., e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kopii przekazanych uczestnikom zaświadczeń wraz z potwierdzeniami odbioru zaświadczenia przez każdego uczestnika. f) Informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej g) Umożliwienia osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenie wizyt monitorujących. h) Przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia. 10. Inne postanowienia dotyczące kursów: a) Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbywało się w dni powszednie (poniedziałek, wtorek i środa), max. po 6 godzin zegarowych dziennie dla jednego uczestnika, w godzinach miedzy 9:00 a 17:00. Obowiązek przeprowadzania szkolenia w wyznaczone dni powszednie oznacza, że niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w czwartek, piątek, sobotę i niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. b) Pomieszczenia, w których odbywać się będzie kurs zapewnia Zamawiający c) Sala, w której odbędzie się kurs musi zostać oznaczona przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. d) Zamawiający ma prawo wprowadzić zmiany w przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramie zajęć. Jeżeli zamawiający wprowadzi takie zmiany poinformuje o tym Wykonawcę minimum 7 dni przed terminem kursu. e) Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku ze szkoleniem, a kopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. f) Wykonawca zagwarantuje dla uczestników podczas przerw kawowych herbatę, kawę, ciastka, wodę mineralną. 11. Operacja współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej 12.Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Spotkania z uczestnikami projektu będą się odbywały zgodnie z harmonogramem ustalonym po rozstrzygnięciu postępowania z Zamawiającym. 15.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach